پارس ناز پورتال

فداکاری این زوج مهربان برای درمان سگ بیمارشان + عکس

فداکاری این زوج مهربان برای درمان سگ بیمارشان + عکس
زوج مهربان هزینه مراسم ازدواجشان را برای مراقبت از سگ بیمار خود خرج کردند.ملانی کانن" و "ادی هانا" برای نجات جان سگ محبوبشان هزینه مراسم ازدواجشان را صرف درمان آن کردند.به گزارش پارس ناز این زوج که چند ماهی است نامزد شده اند مشتاقانه در حال برنامه ریزی برای مراسم ازدواجشان بودند که متوجه شدند سگشان یک مشکل بزرگ سلامتی دارد. این سگ از ناراحتی کبدی رنج میبرد و با یک هزینه درمانی مادام العمر روبرو بود.
 
 
آنها وقتی دیدند بیمه هزینه درمان این سگ را قبول نمیکند تصمیم گرفتند هزینه ای که برای مراسم ازدواجشان جمع کرده بودند برای مداوای او بپردازند.آنها معتقدند کاری که انجام داده اند کاری است که هرکس در موقعیت آنها انجام میداد.و میگویند این حیوان ارزش زنده ماندن را داشته است . آنها یک بار دیگر همه مخارج ازدواجشان را برای مراسم تدفین مادربزرگ "ملانی" هزینه کرده بودند و این دومین بار که رویای مراسم عروسی بر باد میرفت.
 

در حال حاضر یک موسسه خیریه تصمیم گرفته است برای این زوج مهربان و خوش قلب مراسم عروسی برپا کند. هزینه این مراسم اهدایی اعلام نشده است اما برآورد میشود که حدود چند صد دلار باشد و این موسسه اعلام کرده است حاضر است همه این مخارج را بپردازد تا این زوج خوش قلب روز بیاد ماندنی داشته باشند . آنها برای این مراسم حدود 75 میهمان دارند.این زوج میگویند این خیلی شگفت انگیز است که در مسیر زندگی کارهایی انجام دهی که مردم به پاس انجام آنها به شما پاداش بدهند.