پارس ناز پورتال

چهره بدون آرایش مانکن معروف برای حمایت از بنیاد کودکان

مجموعه : مجله خبری روز
چهره بدون آرایش مانکن معروف برای حمایت از بنیاد کودکان
 
انتشار تصویر چهره بدون آرایش مدل معروف به منظور حمایت از بنیاد کودکان بریتانیا هیدی کلوم که یک مدل فوق ستاره هالیوودی است و محبوبیت زیادی دارد بنابر شرایط حرفه ای اش همیشه آرایش ملایمی دارد.اما این خانم 39 ساله که مادر 4 فرزند است در اقدامی جالب و تفکر برانگیز تصویر بدون آرایش خود را در حمایت از یک بنیاد حمایت از کودکان بریتانیایی که زنان را تشویق میکند هزینه لوازم آرایش خود را به این بنیاد خیریه کمک کنند و از زیبایی طبیعی و خدادادی بهره گیرند منتشر کرده است.
 
 
اگرچه چهره بدون آرایش او خیلی با چهره ای که مردم از او میشناسند فرق دارد اما هنوز هم زیبایی های خاص خود و به خصوص زیبایی پوستش را به رخ میکشد.به گزارش پارس ناز بنابر اظهارات خبرنگاران بسیاری از مدلهای معروف اعتماد بنفس حضور در مجامع عمومی بدون آرایش را ندارند هیدی کلوم با انجام این کار از زنان خواست در حمایت از این بنیاد یک روز کامل بدون آرایش در جامعه حضور پیدا کنند.
 
ا و در این رابطه میگوید من خودم مادر 4 فرزند هستم و بچه ها برای من معنای زیادی دارند و حاضرم به خاطر آنها هرکاری کنم او اخیرا از همسر خواننده اش سیل که هفت سال زندگی مشترک  داشتند جدا شد. حاصل این ازدواج 5 فرزند است  که در حال حاضر با مادر خود زندگی میکنند.