پارس ناز پورتال

لباس عروس مجانی برای خانم های سرباز ارتشی

مجموعه : مجله خبری روز
لباس عروس مجانی برای خانم های سرباز ارتشی
هرکشوری واقعا مدیون سربازان ارتش خود است. سربازانی که زندگی خانوادگی خود را در جهت منافع عمومی قربانی میکنند.به گزارش پارس ناز بسیاری از بوتیک های امریکایی در اقدامی تحسین برانگیز به عروس خانمهای نظامی و یا همسران سربازان ارتش لباس عروسی مجانی هدیه دادند. آنها از این طریق به سربازان کمک میکنند تا بتوانند رویایی ترین روز زندگیشان را به خوبی برگزار کنند.
 

این دومین بار است که این برنامه در امریکا اجرا میشود و امسال 38 فروشگاه در آن شرکت کردند. در این پروژه به زنان نظامی و یا همسران مردان نظامی که در ارتش امریکا خدمت میکنند و طی 18 ماه آینده ازدواج خواهند کرد لباس عروس هدیه میشود.واجدین شرایط کسانی هستند که طی 5 سال گذشته در منطقه ای خارج از کشور خدمت کرده و یا در آینده در معرض استقرار در مناطق جنگی هستند.
 

به نظر میرسد عروسها از این قضیه خیلی خوشحال هستند چرا که قیمت لباسهای عروس بسیار بالاست و به این ترتیب قسمتی از هزینه های مراسم ازدواجشان تامین میشود.یکی از فروشگاه داران در این زمینه میگوید: این حرکت حمایت از مردان و زنانی است که خانواده ، وقت و زندگی خود را برای دیگران قربانی کرده اند و این باعث افتخار و خوشحالی مستکهدر بهترین روز زندگی شان آنها را حمایت کنیم.