پارس ناز پورتال

کار عجیب و غیر انسانی این زوج کاملا مست در انگلیس!

مجموعه : مجله خبری روز
کار عجیب و غیر انسانی این زوج کاملا مست در انگلیس!
یک زن و شوهر انگلیسی رامانی که صبح از خواب بیدار شدند متوجه شدند فرزند 16  ماهه شان در خانه نیست ، آنها سریعا با پلیس تماس گرفتند و به این ترتیب برای همیشه زندگی خود را دچار تغییر کردند. وقتی پلیس وارد خانه آنها شد تا به گزارش رسیدگی کند متوجه حضور ده ها گونه حیوان در قفس های شکسته و در شرایط بد در خانه آنها شد. در کنار این مسائل این زن و شوهر بر اثر مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در حالتی کاملا مست بودند.
 

آنها اعلام کردند که شب گذشته به یک میهمانی رفته ونیمه های شب به خانه بازگشتند اما صبح که بیدار شدند اثری از فرزندشان نبوده است. پلیس در جستجوی خانه آنها متوجه یک یادداشت شد که توسط یکی از همسایه ها نوشته شده بود. به گزارش پارس ناز ظاهرا کودک آنها به شدت گریه میکرده است اما آنها متوجه او نشده و همسایه شان برای آرام کردن و نگهداری از کودک او را به خانه خود برده  و برایشان یادداشتی گذاشته بود.
 
 
اما پلیس این زن و مرد را به جرم اقدامات غیر انسانی همچون کودک آزاری و نگهداری از حیوانات درشرایط نامناسب بدون داشتن مجوز دستگیر و روانه بازداشتگاه کرد.مادر بزرگ این کودک میگوید: دامادم هرجا حیوانی را پیدا کند به خانه می آورد اما آنها خانه را تبدیل به یک زباله دانی کرده اند اگر به خاطر این کودک نبود من آنها را تحمل نمیکردم.به احتمال زیاد دادگاه حضانت بچه را از آنها خواهد گرفت.
 
 
 
 
 پرداد