پارس ناز پورتال

این خانم بعد از 30 سال لاک پشت دست آموز خود را پیدا کرد

این خانم بعد از 30 سال لاک پشت دست آموز خود را پیدا کرد
 این خانواده برزیلی بیش از 30 سال پیش لاک پشت دست آموز خود را گم کردند و حال بعد از گذشت این همه سال این لاکپشت زنده و در انباری خانه پیدا شد.به گزارش پارس ناز این لاک پشت ماده "مانوئلا " نام داشت و در سال 1982 در ریودوژانیرو برزیل گم شد و اگر چه صاحبش مدتها در جستجوی او بود اما اثری از او نیافت.
 

خانواده "امیلدا" همواره تصور میکردند هنگام تعمیرات منزل کارگران ساختمانی درب منزل را باز گذاشته اند و این حیوان از خانه خارج شده است. بعد از مرگ پدر خانواده که عادت داشت وسایل برقی خراب را جمع کرده و در انبار خانه نگهداری کند افراد خانواده تصمیم گرفتند در انباری را که مدتها بود قفل شده بود باز کرده و آن را مرتب کنند و در همین زمان بود که این گمشده سالهای دور پیدا شد و باعث شد همه اعضای خانواده متعجب شوند. او در یک جعبه مقوایی کهنه پیدا شد.
 

صاحب این حیوان که اکنون زنی 38 ساله است میگوید وقتی او را داخل جعبه دیدم واقعا  احساس کردم رنگم سفید شد. باور نمیکردم بعد از اینهمه سال او پیدا شود. اینکه چگونه او این همه سال زنده مانده است واقعا باورنکردنی است.آنها احتمال میدهند که این حیوان طی این سالها از موریانه های کف چوبی انباری تغذیه کرده است.