پارس ناز پورتال

گاف وحشتناک مجری مسابقات دختر شایسته جهان 2015+عکس

گاف وحشتناک مجری مسابقات دختر شایسته جهان 2015+عکس

گاف وحشتناک مجری مسابقات دختر شایسته جهان

 

رقابتهای جهانی انتخاب دختر شایسته جهان به پایان رسید اما اختتامیه این مراسم با اتفاقی شوک برانگیز  جنجالی شد . به گزارش پارسناز مجری رقابت های زیبایی دختر شایسته به نام استیو هاروی، نام برنده مسابقه را اشتباه اعلام کرد و در یک برنامه زنده تلویزیونی تاج ملکه زیبایی در کمال حیرت و وحشت برنده دلشکسته از سرش برداشته و به سر دیگری گذاشته شد!

گاف وحشتناک مجری مسابقات دختر شایسته جهان 2015+عکس

وقتی دختر شایسته کلمبیا تاج را بر سرش گذاشت و شادی میکرد تصور نمیکرد دقایقی بعد با قلبی شکسته و چشمان پراشک باید تاجر را از سرش بردارد . دختر شایسته کلمبیا به نام اریادنا گوتیریز هنگامی که تاج 30،000 دلاری الماس آبی رنگ را بر سرش گذاشته و اعلام کردند کلمبیا دو سال پی در پی برنده عنوان دختر شایسته شده است  از شدت خوشحالی گریه کرد ولی خوشحالی بی اندازه ی او تنها دو دقیقه طول کشید.

 

در همان حالی که اریادنا برای هوادارانش دست تکان می داد، ناگهان اعلام شد که مجری در خواندن لیست اسامی اشتباه کرده و دختر شایسته فیلیپین به نام پیا الونزو وورتزباچ برنده این رقابت ها شده است.

گاف وحشتناک مجری مسابقات دختر شایسته جهان 2015+عکس

 مجری این برنامه استیو هاروی که خجالت تمام چهره اش را فراگرفته بود اعلام کرد:”حضار عذرخواهی می کنم. اولین نفر پس از برنده اصلی کلمبیا است. برنده رقابت های دختر شایسته جهان در سال 2015 دختر شایسته فیلیپین است”

 

دختر شایسته آمریکا بازوی دختر شایسته فیلیپین که بهت زده شده بود را  گرفته بود تا این دختر بهت زده باور کند خواب نمیبیند و او را متقاعد کند آنچه میبیند واقعیست ! دختر شایسته فیلیپین با چشمانی که از تعجب گرد شده بود، در کمال ناباوری به روی سن آمد و در کنار دختر شایسته کلمبیا قرار گرفت و هر دو با حیرت به تماشاچی ها خیره شدند. دختر شایسته 2014 نیز از روی همدردی دستش را به پشت هم میهنی خود خانم اریادنا گوتیریز گذاشت.

گاف وحشتناک مجری مسابقات دختر شایسته جهان 2015+عکس

دختر شایسته 2014 تاج ملکه زیبایی از سر دختر شایسته کلمبیا برداشت و بر سر دختر شایسته فیلیپین گذاشت.هاروی در حین همهمه همگان و وضعیت غیرمعمول گفت:”اجازه دهید من این وضعیت را کنترل کنم” و سپس در حالی که پاکت نتیجه ها را به دوربین نشان می داد گفت:”این دقیقا کارت اعلام اسامی است.”

گاف وحشتناک مجری مسابقات دختر شایسته جهان 2015+عکس

کارت حاوی لیست برندگان

او با نشان دادن نتیجه ثابت کرد که در حقیقت این اعلام یک اشتباه شخصی بوده و به گزارش نیک صالحی از آنجا که برندگان از پایین به بالا نوشته شده بود، هاروی دچار اشتباه شده است.مدت کوتاهی پس از برنامه، هاروی در شبکه اجتماعی چند پیام به اشتراک گذاشت از جمله :”من به راستی از دختر شایسته فیلیپین و کلمبیا عذرخواهی می کنم، اشتباه بزرگی بود.” ” دوم از همه تماشاچی ها نیز عذرمی خواهم که ناامیدشان کردم. واقعا یک اشتباه صادقانه انسانی بود و قرض ورزی نبوده است” “دوباره تکرار می کنم یک اشتباه وحشتناک انسانی بود و من به شدت متاسفم”

گاف وحشتناک مجری مسابقات دختر شایسته جهان 2015+عکس
دختر شایسته کلمبیا با چشمانی اشک آلود پس از آنکه اعلام شد او برنده مسابقه نیست

مطالب مرتبط:

 

دختر شايسته 2015 انتخاب شد +عکس

 

رفتار ملکه زیبایی تایلند با مادر نظافتچی اش + عکس

 

تصاویر جذاب مسابقه انتخاب دختر شایسته عراق

 

دختر زیبای اهل سوریه ملکه زیبایی 2015 و دختر شایسته ونزوئلا شد+ تصاویر

 

زیباترین پسر دانش اموز دبیرستان پسرانه ملکه زیبایی شد + عکس

 

چهره ملکه زیبای جهان قبل و بعد از آرایش + تصاویر