پارس ناز پورتال

بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)

بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)

برترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس «338»

تصویر هاي اخیر بازیگران و ستاره هاي معروف ایرانی در اینستاگرام را برایتان حاضر نموده ایم که از بین غوغایی ترین پست ها انتخاب شده اند.

 

محمدرضا خان فروتن در آخرین روز گالری آثار آذرخش فراهانی. بازیگر کم حاشیه و دوست داشتنی سینما و تئاتر خیلی کم پیش می‌آید در یک مراسم حضور پیدا کند و این حضور از استثنائات هست.

بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)واقعاً چه اصراری به بیرون ماندن مچ و ساعد پا در میان عزیزان هست؟ انصافا علتی بر خوشپوشی و خوشتیپی هست و از منظر زیبایی شناختی یک خصوصیت محسوب می شود؟
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)گرچه عروسک داریم تا عروسک* مطمئناً در این مواقع /دون دون/ یا /بستنی ها/ جز دامن زدن به وحشت و از میان بردن حال مفید آدم کار دیگری از دستشان بر نمی‌آید.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)سلفی عزیزان در پشت صحنه یک سریال پلیسی اخیر که به احتمال چندان مربوط به شبکه نمایش خانگی هست. با حضور بهاره کیان افشار, امیر آقایی و سایر عزیزان.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)پست سجاد افشاریان در مدح و مجد علی زند وکیلی. دو رفیق هر چقدر هم خودمانی باشند, این توصیفات یک مقدار اضافه کاری و مشکوک هست. گرچه ما را به زندگی دیگران چکار* والا*
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)مونا برزویی و همسر محترمش سومین سالگرد ازدواجشان را در کنسرت مهدی یراحی گذراندند* چه گزینه عجیبی* ترانه هاي مهدی اکثر برای مراسم هفتم و چهلم مفید هست تا سالگرد ازدواج*
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)مریم خدارحمی امروز با این سلفیِ خود, کلمه ي /خلاقیت/ را کُشت.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)اخیراً اسم لیلای سینما در میان برترین بازیگران زن قرن در جهان قرار گرفته هست. چطور می توان طوری سربلندی کرد که حق مقاله ادا شود؟*
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)لاله بانو اسکندری در مراسم توزیع خصوصی فیلم /دریاچه ماهی/ به کارگردانی مریم رفاقت. همان طور که می دانید مسئولین عزیز به اسم دریاچه آلرژی دارند و به محض شنیدن چنین نامی, تمام تلاش خود را برای خشک کردن آن به کار می گیرند, لذا عوامل این فیلم باید تا پیش از رسیدن اسم آن به گوش مسئولان, سر و ته توزیع را جمع کنند.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)امیر جعفری به رخداد مادر عزیزش و دوست دیرینه اش علی صالحی در حال تماشای یک کنسرت میباشند.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)حدیثه تهرانی و همسر جان در مراسم توزیع خصوصی فیلم /دریاچه ماهی/ که در بنیان سینمایی فارابی برگزار شده بود. همۀ وقت} برایم سوال بوده و هست که اسم یک دکتر و ریاضیدان فیلسوف چرا باید بر روی یک بنیان سینمایی باشد.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)سایه بازی دیدنی رضا شفیعی جم با تعابیر فوق العاده و منحصر به فردش.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)

بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)کاوه سماک باشی هم سرانجام راه موفقیت در سینما را پیدا کرد.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)شروع پاییز با اسم و یاد استاد شجریان به مناسبت هفتاد و هفتمین زادروز ایشان. تبریک به استاد خوش آواز موسیقی کشورمون و همۀ عاشقان و هواداران ایشان. خوشحالیم که در عصری زندگی می‌کنیم که می‌توانیم از آواز استاد شجریان لذت ببریم. 

پ.ن: در کنار دخترش مژگان
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)خاطره اسدی با این سلفی بانمک تابستان را بدرقه کرد و به پیشباز پاییز رفت.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)ستاره پسیانی برترین تصویر ممکن را به مناسبت اول مهر ماه انتخاب کرده هست :»»
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)دورهمی بانو هاي بلندمرتبه سینما در یک گالری. مرضیه و احترام برومند, تهمینه میلانی, رخشان بنی اعتماد, شیرین جاهد و نرگس آبیار عزیز. جای بانو پوران درخشنده در تصویر خالی هست.

عکس های بازیگران 

بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)روز مفید هدایت هاشمی سر صحنه کار جدیدش, وقتی همسر و دخترکش به ملاقات او آمدند.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)عکسی لو رفته از امین حیایی در خیابان هاي پر ترددِ تایلند.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)شهاب حسینی به صورت سایلنت و چراغ خاموش دومین فیلم سینمایی بلند خود را کلید زده و در روزهای پایانی فرآوری آن هست. فیلمی به اسم /مقیمان ناکجا/ به بعد از /ساکن طبقه وسط/ دومین تجربه شهاب در کارگردانی سینماست. برای این هنرمند ارزنده کشورمون آرزوی موفقیت داریم.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)جواد عزتی با این تصویر از شروع کار اخیر خبر داد. عکسی که با دقت شواهد و قراین باید یک کار جنگی باشد.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)حامد همایون و ماوودرش.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)کیهان جان دست کم حرمت آن ریش و سبیل را نگه دار.

تصاویر بازیگران
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)نیما جان رئیسی زحمت پست آموزنده این عدد را کشیده هست: زندگی برای کسانی هست که به آن نچسبند.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)تصویر دسته جمعی عوامل یک نمایش عاشورایی که پس از دهه محرم به اجرا درخواهد آمد. به تهیه کنندگی همسر جانِ بهاره رهنما و بازی خودِ بهاره بانو و اکرم محمدی. بهاره مفید اسپانسری برای تئاتر هایش پیدا کرده هست. باریکلا به این تفاهم و درک متقابل.بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)سورپرایز تولد حسین سلیمانی در پشت صحنه کار جدیدش در کنار استاد کیانوش عیاری. جزئیاتی از کار اخیر آقای عیاری در دسترس نیست. اگر اشتباه نکنم ایشان پس از دستگیر آخرین فیلم خود یعنی /کاناپه/ گفته بودند که دیگر در ایران فیلم نخواهند فرآوری.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)پسر گلِ فوتبال ایران هم در روزهای قبل سالروز تولد خود را گذراند. تبریک به رضای عزیز.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)قاب خانوادگیِ شیلا خداداد. قانون /پایستگی پستونک/ در منزل شیلا همۀ وقت} جاری هست و از کودکی به طفل دیگر منتقل می گردد.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)هدیه بانو تهرانی در حاشیه توزیع مردمی /رگ خواب/ به نفع یوزپلنگ ایرانی که در پردیس ملت برگزار شده بود. هر جا سخن از پشتیبانی از حیات وحش و محیط زیست باشد, اسم هدیه تهرانی در آن جا میدرخشد.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)استاد کمیاب گچین خواننده خوش صدا و قدیمی کشورمون پس از گذراندن یک دوره مریضی دیروز به ملاقات معبود شتافت و موسیقی ایران را تنهاتر گذاشت. ترانه خاطره انگیز /من دیگه بچه نمیشم/ از ماندگارترین آثار استاد گلچین بود که به خاطره اي شیرین از ایشان تبدیل شد. روحشان خوشحال و یادشان گرامی باد. صفحه رسمی استاد محمدعلی کشاورز با این پست این ضایعه را به همۀ تسلیت گفت.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)رحیم نوروزی, شیرین یزدان بخش و لیلا بلوکات در پشت صحنه یک نمایش به اسم /هفت عصر هفتم پاییز/.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)رضا جان همان خوانندگی مگر چه ایرادی داشت که به فکر نابودی ورزش بوکس افتادی؟* درضمن چهره مربی ات خیلی آشناست, فکر کنم بازیگر یک فیلم خاطره انگیز بودند, همان فیلمی که در آن شخصیت اصلی «مربی رضا» یک رفیق وراج داشت و با هم پرنس بانو را از بالای برج و چنگ اژدها نجات دادند.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)لیلا اوتادی, بازیگر اخیر ترین مستند حیات وحش بی بی سی.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)رحمان و رحیم در کنار سارا و نیکا, دو دوقلوی سریال پایتخت. در واقع صحیحش می شود چهار دوقلوی سریال, یا دو جفت دوقلوی سریال* مو هاي رحمان و رحیم هم که خوراکِ تولید مانندِ پرندگان هست.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)سلفی سیروان و رفقای کوچولویش.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)پانته آ بهرام و هانیه توسلی در کنار بانو گلاب آدینه و مانیا کوچولو, پس از تماشای نمایش /شیر هاي خان بابا سلطنه/.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)– چه جوری بزنم؟
+ نمیدونم, میخوام شبیه امیر آقایی بشم.
– حله.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)نخستین آثار پاییز در رنگ مو هاي مهناز افشار تجلی یافت.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)دکتر محمد اصفهانی ستاره بیتکرار موسیقی پاپ ایران به رخداد خانواده ارجمند در حاشیه یک مراسم هنری.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)فرهاد خان اصلانی در گذر زمان. ماشاالله جوان تر هم شده هست.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)تابستان پیمان معادی و رفقایش خیلی کوتاه بود.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)تصویر فوق العاده مهراوه شریفی نیا از نخستین روز مدرسه اش.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)استاد هوشنگ ابتهاج با این پست تولد خسروی خوبان را تبریک گفت. آرزوی سلامتی و طول عمر داریم برای هر دو عزیز.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)علی صادقی هم سرانجام از هویت اصلی خود رونمایی کرد. او نیز یک تارگرین هست و مدعی اصلی تاج و تخت*
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)نگار جواهریان در نمایی از حضورش در یک دورهمی خانوادگی که از آنتن سیمای ملی هم توزیع شد.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)حمید خان فرخ نژاد در آن سر جهان گرفتار درد آپاندیس شده هست که خوشبختانه رفقای برزیلی سریعاً درشان را درمان کرده اند. آرزوی سلامتی داریم برای حمید عزیز.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)نیکی محرابی, عزیزی که در سریال گسل هنرنمایی کرده بود. من باقیمانده در سریال این حجم از مو را چطور زیر مقنعه جا میداد*
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)رضا داودنژاد و همسر جان در حال خارجگردی.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)مهدی طارمی در حال تبلیغ یک هیئت سوگواری. به احتمال چندان مهدی در هنگام گذاشتن این پست خیلی به بازی هایي که پرسپولیس در جام باشگاه هاي آسیا می بایست در آزادی بازی می‌کرد ولی بنا به دلایلی نتوانست, فکر نمی کرد.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)دورهمی خوبان در پردیس ملت, به مناسبت توزیع /رگ خواب/. طناز طباطبایی, لیلا حاتمی, هدیه تهرانی, مهران غفوریان و سیامک انصاری.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)رامبد جوان 6 میلیون نفر فالوئر دارد* گرچه هنوز نفر اول فهرست پرفالوئر ها نشده و دویست هزارتایی باقیمانده تا به مهناز افشار برسد.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)مجید خراط ها, بازیگر سری اخیر فیلم رزیدنت اویل, به جای میلا یوویچ.
بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)مگر می شود محرم باشد به یاد برادران موذن زاده نیافتیم. در نخستین محرمی که بدون این دو برادر برگزار می‌شود. این تصویر ساتیار امامی بسیار دلنشین هست. اذان سلیم مؤذن‌زاده بر بستر رحیم در ساعات پایانی حیات «سال 84». روح هر دو عزیز خوشحال.

بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس (338)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها «337»

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها «336»

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی «335»

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی «334»