پارس ناز پورتال

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها «375»

برترین و دیدنی ترین عکس های بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در ادامه همین مطلب ببینید. 

 

امیر دژاکام بازیگر, نویسنده و کارگردان قابل احترام تئاتر و سینما درکنار یک فیل فلزی این عکس را گرفت تا آغاز مطلبمان هم علاقه مندان به تئاتر را راضی کند و هم علاقه مندان به حیوانات را

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)آقا رضا قوچان نژاد با به اشتراک گذاشتن این عکس از یک کالسکه و لباس بچگانه اعلام کرد که بزودی پدر خواهد شد. بسیار خوشحالیم برای رضای عزیز و برای کوچولوی در راه آرزوی سلامتی داریم.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)اندیشه فولادوند که بتازگی خدمت سربازی را تمام کرده در اکران خصوصی فیلم /حریم شخصی/ در پردیس ملت حاضر شد

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)یعنی اگر این ژست را از الهه حصاری بگیری اینستاگرامش را دی اکتیو می‌کند / عکسهای بازیگران

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)استاد ایرج خواجه امیری و دختر عزیزش الیکا بانو دراین قاب که احتمالا مربوط به یک گفتگو مجله اي است.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)مهران رنجبر در پل عشق پاریس که در آن عشاق عشق خود رابه پل قفل می‌زنند. گویا مهران جای خالی روی پل پیدا نکرده و آن گونه دمق شده است.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)ارسلان جان بخش دوم کپشن ات خرابمان کرد. اصلا دیگر این جهان برای ما پس از خواندن کپشن ات دنیای قبل نخواهد شد.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)آقا و بانو زنبور عسل در حاشیه یک کنسرت.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)کوروش جان واقعا کار و زندگی نداری که برای خزعبلات یک عده مریض آن گونه وقت می گذاري و اعصابت را خورد می کني؟* بیخیال بابا, اینها نانشان از همین راه در می‌آید و بی توجهی برترین کار در قبالش هرزنگاری هایشان است.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)پارس ناز : سردار آزمون و حسین تهی در پاریس. ماشاالله تعداد چهره هاي عزیزمان در پاریس در آن واحد بیشتر از تهران است.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)سحر دولتشاهی این همه ی نوشته که بگوید عضو هیئت داوران یک جشنواره فیلم در شهر دبی شده. مبارک باشد.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)ازون نگاها که به خاطر کهولت سن حواسش نیست

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)گلوریا هاردی قرار است در یکی از تئاتر هاي شهر هنرنمایی کند. امیدواریم زبان پارسی اش روان تر از قبل شده باشد تا تماشاگر را اذيت ندهد, یا این که نقش یک کاراکتر فرانسوی را داشته باشد.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)امیر کربلایی زاده با این پست تولد همسر همیشه همراهش را تبریک گفت.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)مینا وحید هم در پردیس ملت بودو نیت حضور در اکران خصوصی /حریم شخصی/ ساخته احمد معظمی را داشت.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)عکس هنری مجید صالحی با کپشنی خوب و غلو نشده, تاثیرگذار و مثبت.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)نصر الله رادش و عکسی درکنار همسرش که عصر جدیدی را در عرصه جلف بودن در دنیای مجازی و حقیقی رقم زده است.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)سلفی زیبای شهرام قائدی درکنار مادر و خاله عزیزش که خدا سایه شان را از سر شهرام و سایر اعضای خانواده کم نکند.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)هر چهره ایرانی, یک فیلسوفِ ایده آل گرا و اهل مطالعه.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)

بختیار رحمانی فوتبالیست خوب کشورمون در جشن تولد فرزندان عزیزش. سلامت و خوشحال باشند.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)آقا مجتبی جسارتاً آن سیکس پک است و نه سیس پک, در ثانی اینی که ما می‌بینیم بیشتر به ایر بگ شباهت دارد تا سیکس پک.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)پارس ناز : شهره سلطانی به تماشای نمایش /گم و گور/ رفته بود که در پایان این سلفی را درکنار الناز شاکردوست ستاره این نمایش گرفت.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)سمنان گردی لیندا کیانی. لیندا جان یک سر هم به منزل لوک خوش شانس بزن.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)بهرام رادان, مهرداد صدیقیان و جوانی هاي معین در حال گشت و گذار در ارمنستان. دراین سرما خود ارمنستانی ها اکثراً به مناطق گرمتر مهاجرت کرده اند, ولی این عزیزان سفر به این کشور کاملاً کوهستانی را انتخاب کرده اند.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)سلفی برفی و خوش حس و حال مونا برزویی و همسر عزیزش.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)یقیناً اگر بنیامین این عکس را ایستاده می گرفت بیشتر به فاجعه ي موجود در عکس پی میبردیم. فاجعه اي بنیامین تنش کرده است.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)بالگرد سواریِ بچه بالگرد درکنار خود بالگرد.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)سردار قلب هاي خودرا روانه پاریس کرده است.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)بهاره افشاری هم به صورت اتفاقی قلب خودرا روانه پاریس کرده است. داداشیش فداش شه.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)دولت دیده نمی‌تواند از جذب توریست پول در بیاورد, تصمیم گرفته از خروج توریست پول در بیاورد* واقعا تصمیم هوشمندانه و جالبی است* واکنش خنده دار نوبد محمد زاده به این تصمیم دولت در برنامه بودجه سال 97.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)گزارش هواشناسی سیاوش خیرابی و دوستان.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)قبل تر ها اسمش ملحفه بودو با آن پتو ها را جلد می گرفتند, بعدها مدرن تر شد و بعنوان رومیزی ازآن استفاده شد, بعدش هم رو فرشی اسم گرفت, و آخرین کاربرد آن تا این لحطه شال سر بوده است که نیلوفر پارسا به صورت تصویری آنرا نمایش می‌دهد.

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها (375)

 

مطالب مربوط :

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور «374»

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها «373»

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان «372»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان «371»