پارس ناز پورتال

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها «373»

جدید ترین تصاویر دیدنی بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را برای شما تدارک دیده ایم.

 

عکسی دسته جمعی از شخصیت هاي مفید و محبوب دنیای هنر, در روزی که به ملاقات استاد علی نصیریان رفته بودند. با حضور سهراب پورناظری, بهرام رادان, بهمن فرمان آرا و همایون شجریان. برای همه ی اساتید برجسته سینما علی الخصوص استاد نصیریان که یکی از ستون هاي هنر هفتم کشورمون میباشند, آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)توئیت مهناز افشار در واکنش به اظهارات سحر قریشی که گفته بود دوست ندارد به استادیوم برود چون درکنار مردان منقلب می شود. مهناز جان خیلی جدی گرفته اي ها! این عزیز کسی بود که فرق فرانسیس فورد کاپولا با فیروز کریمی را نمیدانست. خیلی جدی نگیر

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)امیر جدیدی پاییز را دوست ندارد و هیچ کسی هم نمی تواند وی را وادار کند که پاییز را دوست داشته باشد, هیچ کسی نمی‌تواند هیچ کسی را وادار کنند که کلا چیزی را دوست داشته باشد.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)ماجرای شنای با لباس و کت و شلوار در سریال لیسانسه ها که انتقاد طنازانه سروش صحت به خط قرمز ها و گیر و گور هاي تلویزیون بود, خیلی به مذاق عزیزانِ صدا و سیما خوش نیامد و باعث شد بازپخش قسمت مربوطه را توزيع نکنند. احتمالًا در مرور اولیه تشخیص نداده بودند که طعنه به خودشان هست وگرنه اجازه توزيع اولیه را هم نمیدادند. امیر کاظمی به این مورد اشاره کرده هست

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)برادران پاکدل غرق در بازی کامپیوتری که با نورافکن روی دیوار افتاده هست. اکنون این که خودشان بازی می کردند یا نه, موضوعی هست که به آن اشاره نشده هست

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)امیر جعفری و خانواده دوست داشتنی اش پس از اجرای /گم و گور/ به رخداد به خانه رفتند. /  عکس های بازیگران

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)هانیه جان از شما با این همه ی سنجیدن در امر سلفی بعید هست سلفی در آینه را بلد نباشی. برای بار پايان متذکر می‌شوم, در سلفی آینه اي باید به عکس لنز دوربین در آینه نگاه کرد نه عکس خود در گوشي

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)هنوز خود بابانوئل گوزن هایش را زین نکرده هست ولی خشایار اعتمادی با شلوار معروفش به استقبال کریسمس و درخت کریسمس رفته هست.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)سلفی نرگس محمدی و همسر جان در حاشیه کنسرت امید حاجیلی.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)سولماز غنی و همسرش در جوار دریا. آرزوی صبر داریم برای سولماز غنی که این روز ها گرفتار غم از دست دادن مادرش هست.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)لاله اسکندری به رخداد همسر و خواهرش به تماشای نمایش موزیکال /الیور توئیست/ رفته بودند که در پایان این عکس را درکنار نوید محمدزاده و داریوش پیروز بازیگران این نمایش گرفتند. نمایشی که این شبها با بلیط 95 هزار تومانی سبب ترافیک شدید و کمبود شدن جاپارک در حوالی پل کالج شده هست.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)عکسی از پشت صحنه فصل سوم شهرزاد که حسن فتحی و شهاب حسینی را درکنار بازیگر خردسال نقش امید نشان می‌دهد. امیدوارم روندنزولی از فصل یک به دو, در فصل سوم ادامه نداشته باشد. حسن فتحی باید مراقب برند و کارنامه خود باشد.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)سلفیِ /مثلاً ما باهم خیلی اوکی و رفیقیم/ مریم معصومی و اندیشه فولادوند.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)رحیم نوروزی, حسین پاکدل, کیهان ملکی و امیر غفارمنش پس از تماشای یک نمایش این عکس یادگاری را درکنار هم گرفتند.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)استاد حمید جبلی نمایشگاه نقاشی برگزار کرده هست. نمی‌دانستیم استاد دستی بر آتش نقاشی هم دارند. نیکی مظفری به تماشای این گالری رفته بود.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)

کارلوس کی روش میهمان مخصوصاً توزيع خصوصی فیلم /آینه آغوش/ بود که رضا گلزار این عکس را درکنار وی گرفت. می‌گویند کارلوس پس از این ملاقات به مسئول تدارکات تیم ملی گفته که برای بازیکنان استوک قرمز رنگ حاضر کند تا در تضعیف روحیه رقیب بهرهگیری شود.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)سلفی بی هوایی که بهنوش طباطبایی درکنار مادرش گرفته هست. برای همه ی مادران عزیز آرزوی سلامتی و دل خوش داریم.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)خبر کوتاه: کمند امیرسلیمانی به ایتالیا رفته هست.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)عکس از کودکی هاي مائده طهماسبی نداشتیم که خدمت شما.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)سالار جان خودت هم می‌دانی که یقیناً این دورهمی به مناسبت تولد شما نبوده و به صورت اتفاقی هم زمان شده هست.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)

سلفی دو تن از اسطوره هاي باشگاه پرسپولیس در بند یکی… ببخشید, در خانه یکی از عزیزان.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)شقایق بانو همسایه پایینی ما هم پشت وانتش نوشته /دارا که باشی سارا خودش میاد/. لطفا با او هم سلفی بگیر, گناه دارد.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)بازهم برف و بازهم هجمه تصاویر برفی. مشابه هر پدیده طبیعی دیگری که در دنیای حقیقی رخ می دهد ودر فضای مجازی سبب مجروح شدن کاربران می‌شود.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)کپشن بالا.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)گویا در قطر جوراب خیلی نایاب و گران هست.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)ساره بیات در حال منقلب شدن پس از حضور در استادیوم.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)علیرضا دبیر با این عکس درکنار پدر مرحومش از همه ی کسانی که دراین غم سنگین همراهش بودند, قدردانی کرد.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)سام درخشانی نخستین اسکی امسالش را در کوه هاي کانادا انجام داده هست. هر سال در دیزین به این مهم می پرداخت که به لطف زایمان همسرش اینبار در کانادا اسکی کرده هست.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)خاطره اسدی و عزیزی که این عکس را از وی گرفته هست, دریک کافه.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)سانسور طنازانه مهراب قاسمخانی پس از آنکه گوش وی را به خاطر پستی که در مورد یکی از مجریان شبکه افق صدا و سیما گذاشته بود, پیچاندند.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)بازیگران مرد ایرانی به دو دسته کلی تقسیم می شوند. 1. کسانی که عکسی حاوی مو هاي زائد خود در اینستاگرام دارند, 2. کسانی که عکسی با این شرح ندارند. امیرحسین آرمان روز قبل از دسته دوم به دسته اول منتقل شده هست.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)محسن افشانی این پست را گذاشته و اعلام کرده که مزدوج شده هست. آن قدر که مسخره بازی و حاشیه داشته فعلاً یقین این پست او کمی دشوار هست و احتمال مزاح بودن و دروغ چله بودن و اینها وجوددارد. اگرهم جدی باشد که جز آرزوی خوشبختی کاری از دستمان برنمی آید!

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)بله امیر جان, ولی سلفی در حین رانندگی ضامن قطعی حادثه و عدم سلامتی شماست.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)خاطره حاتمی این سلفی را در بلندی هاي بادگیر انداخته هست. امیلی برونته اگر می‌دانست که اینطوری خواهد شد, نام رمانش را /پستی هاي تنگه جبل الطارق/ میگذاشت.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)مهراوه شریفی نیا در قرمز کردن ناخن هایش کمی کوتاهی کرده که امیدواریم در ست بعدی جبرانش کند.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)کاپیتانِ خوشتیپمون.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)حامد بهداد با این استوری تولد استاد داریوش مهرجویی را تبریک گفت و جزو معدود کسانی بود که به ذکر استاد مهرجویی بود. برای ایشان و همه ی اساتید سینما ارزوی سلامتی داریم.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)

لیلا بلوکات در حال شب کاری در شهرک سینمایی غزالی. او در سریال تاریخی /از ذکر ها رفته/ حضور دارد.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)ارژنگ جان نمی‌خواهم توی ذوقت بزنم, ولی واقعا این طورجدید ترین که می‌گویی نیست و اصلا شبیه نیستید.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)نرگس محمدی تولد سمیرا حسنپور بازیگر سینما و تلویزیون رابا این استوری تبریک گفت.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)آینه آغوش دویست و شش هم یکیدیگر از اشیای محبوب در سلفی گیری هاست که ویدا جوان هم با یک سلفی دراین موقعیت از همه ی بابت الطافی که به او دارند تشکر کرده هست.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)سلفی روناک یونسی و خواهرش در حال جشن و شادی به مناسبت عید کریسمس.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)با این سلفی از منتقد بزرگ و اندیشمند صاحب نظرِ کشورمون استاد لیلا اوتادی که اظهار نظر و نقد او بر هر موضوعی واجب و لازم هست, مطلب امروز را به پايان می بریم. از همراهی تان متشکریم. تا مطلب بعدی, یا حق.

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها (373)

 

مطالب مربوط :

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان «372»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان «371»

عکس های خبری از بازیگران و ستاره ها «370»

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران «369»