پارس ناز پورتال

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور «374»

عکس هاي دیدنی و جذاب بازیگران و ستاره هاي مشهور ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را میتوانید در ادامه ببینید. 

 

آغاز میکنیم با این عکس خانوادگی از استاد سیروس الوند درکنار همسر جان و دختران عزیزش در حاشیه یک مراسم سینمایی. ماهور دختر کوچک سیروس خان چند سالی است که در سینما فعالیت می کند و بازیگر خوبی هم هست.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)

به به. امیر جان آقایی, ستاره همیشه خوشتیپ سینما و تلویزیونمان در اکران خصوصی فیلم جدید احمد معظمی که نامش /حریم شخصی/ است.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)هستی مهدوی در جدیدترین اکران خصوصی فیلم /آذر/.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)رعنا آزادی ور در اکران خصوصی فیلم /حریم شخصی/ که در پردیس ملت برگزار شده بود. رعنا یکی از بازیگران این فیلم است.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)ویدا بانو به این تصویر بیشتر می‌آید که به کتاب صوتی /گنجیشک لالا, مهتاب لالا/ي عمو پورنگ گوش بدهید. / عکس های بازیگران

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)پرستو گلستانی و کوروش سلیمانی در حاشیه یک جشنواره تئاتر محلی که در سقز برگزار شده بود. جشنواره اي که در آن هموطنان کرد زبانمان به اجرای نمایش هاي خود پرداختند و پرستو بانو و کوروش به تماشا و قضاوت کار هم نژاد هاي خود نشستند.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)سلفی زیبای علیرضا جعفری و مادربزرگ عزیزش. همه ی مادربزرگ ها عشق, عشق, عشق هستند.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)سلفی /ناز بشی/ طورِ مازیار فلاحی, خواننده ناز و خوش صدای کشورمون در هواپیما.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)سلفی بازیگران لیسانسه پس از گفت و گو دسته جمعی که با مجله زندگی ایده آل داشتند. متین ستوده, رویا میرعلمی, هوتن شکیبا, کاظم سیاحی, سروش صحت و امیر کاظمی.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)عکس آتلیه اي زیبا از شیلا خداداد و فرزندانش سامیار و ساتین.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)سخن تاثیر گذار این هفته؛ استاد تینا آخوند تبار. از گذشته خود دلسرد باشید*

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)آخرین حربه هاي تبلیغاتی سیروان خسروی برای پر کردن سالن کنسرت اش.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)سعید مشهور میهمان مخصوصاً اکران خصوصی فیلم /آذر/. دراین مراسم هم خبری از محمد حمزه اي کارگردان اینکار نبود.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)شبنم فرشادجو در گریم بانوی عمارت قجری در سریال جدید عزیزالله حمیدنژاد که این روز ها در کاشان در حال تولید است.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)عکس یادگاری کیانوش گرامی درکنار عمو رضا رویگری و جمشید خان مشایخی در حاشیه یک مراسم. اگر کیانوش گرامی نبود سینمای کشور ایران برای نقش هاي شرخر, زندانی و طلبکار دچار بحران میگشت.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)نگار آذربایجانی, سامان سالور, سمیرا حسنپور و سحر صباغ سرشت به بهانه حضور دریک جشنواره فیلم در تفلیس گرجستان حضور دارند.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)امیر جعفری شب گذشته مخصوصاً ترین میهمان عالم را در نمایششان داشت. آرزوی سلامتی و طول عمر داریم برای همه ی مادران نازنین.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)عرض ارادت علی ضیا به علی آقا دایی با این پست. علت مشخصی ندارد ولی علی دایی از معدود کسانی است که بدون علت هم می‌توان به وی عرض ارادت کرد.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)عکس خلاقانه خواهرانه هدی زین العابدین و خواهرش. / عکس بازیگران

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)ممنون از یکتا ناصر که با این عکس باعث شد از بانو ژاله علو ستاره بی تکرار سینما و تلویزیون یادی کرده باشیم. آرزوی سلامتی داریم برای استاد علو عزیز, درکنار مسعود خان متواضع دوست داشتنی.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)امیرمحمد جان اینها همه ی عوارض شنیدن سخنان بلیغ و آموزنده رفیق پوریا جعفری و شهریار فدایی است. تا شما باشی دیگر برای تربیت هیچ فرزندی دلسوزی نکنی.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)دانیال حکیمی به همراه همسر ارجمند در اکران خصوصی فیلم /حریم شخصی/ نخستین ساخته بلند احمد معظمی که در پردیس ملت برگزار شده بود.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)آقا رضا پیشگام یکی از قدیمی هاي موسیقی رپ پارسی از چهره هاي ناب اکران خصوصی این فیلم بود.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)پیمان معادی و علی کریمی درکنار مربی عزیزشان دریک باشگاه لاکچری در شمال تهران.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)سید جلال حسینی هم یک کلینیک زیبایی راه انداخته است و بجز خود سایر اعضای خط دفاعی پرسپولیس را هم همراه خود به کلینیک برده تا بتواند به خوبی از کسب و کار جدیدش دفاع کند.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)سلفی برفی فلور بانو نظری و پسرش که با دقت به کپشن , دیروز آنرا گرفته است, پس مربوط به تهران نیست.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)خاطره بازی ملیکا زارعی با عکسی قدیمی مربوط به سال هاي دبیرستانش. ملیکا پس از گذاشتن این عکس به صورت ناگهانی 8 تن از فالوئر هایش را از دست داد.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)اسکار برترین بی محلی سال را دو دستی تقدیم می‌کنیم به این گربه خپل که در بغل مریم معصومی جاخوش کرده است.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)عکس ساحلی علی‌ رام نورایی در حال گذران تعطیلات اخیر. از پوشش علی‌ رام می‌توان حدس زد که عکس مربوط به سواحل شمال است.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)یک عکس را دقیقا پس از یکسال دوباره مرور میکنیم. 19 آذر سال گذشته, جشن تولد علی معلم درکنار ستارگان سینما و هنر. علی معلم و عارف لرستانی نیستند وگرنه خوب شهادت می دادند که زندگی بی ارزش تر و کوتاه تر ازآن است که بخاطرش دل کسی را بشکنیم و حقی را نا حق کنیم. امروز هستیم و شاید فردا نباشیم. روح هردو عزیز خوشحال باشد.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)عکس جالب امیرمحمد متقیان در بغلِ الهه ناداوری و حق خوری در ایران باستان. باید ریشه یابی کنیم و ببینیم که بهداد سلیمی دقیقا چه بلایی بر سر فدراسیون جهانی وزنه برداری و هیئات ژوری آورده که با وی آن گونه می کنند.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)بهرنگ علوی هم دراین دورهمی حضور داشت. دورهمی اي که به بهانه تولد سلین بانو برگزار شده بود.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)مهراب قاسمخانی یگانه طناز سینما و تلویزیون که آفريننده تعداد زیادی از خنده هاي ما درسال هاي گذشته با فیلم ها و سریالهای گوناگون بوده است, روز گذشته وارد 47 سالگی اش شد و ما از این که یک طنزنویس بانمک و خلاق چهل و شش ساله داریم, بسیار خوشحالیم.

پ.ن: جایگیری نویان در تصویر عالی است.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)می گویند سازمان جهانی یونیسف بنا به دلایل نا معلمی کاملا ناگهانی تصمیم به انحلال گرفته است و دیگر سازمانی به این اسم وجود ندارد.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)لیلا بلوکات اگر هر شب عکسی از شب کاری اش نگذارد ما خیال میکنیم خدایی نکرده شب را در حال خوابیدن است و این برای یک بازیگر حرفه اي اصلا خوب نیست.

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور (374)

 

مطالب مربوط :

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها «373»

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان «372»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان «371»

عکس های خبری از بازیگران و ستاره ها «370»