پارس ناز پورتال

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

آموزش عشق بازی با همسر «بهترین روش ها + فواید عشق بازی»

 

چگونه با همسر خود عشق بازی کنیم؟ در اینبخش آموزش عشق بازی با همسر را مرور می‌کنیم. اگر در دوران نامزدی خود بـه سر می برید یا این کـه ازدواج کرده‌اید باید با شیوه هاي عشق بازی آشنا شوید. عشق بازی با همسر، پیش نوازی یا ملاعبه یکی از نیازهای اصلی برای تداوم و تقویت عاطفه زناشویی میباشد، اگر تا امروز با روشهای عشق بازی زناشویی آشنا نبوده اید، در ادامه با مـا همراه باشید.

 

میل جنسی، غریزه اي اسـت ذاتی در انسان کـه بایستی بـه آن پاسخ داده شود. رابطه جنسی بـه مانند داستانی اسـت کـه باید در ابتدا بـه خواندن مقدمه پرداخت و سپس وارد متن اصلی شد. معاشقه یا عشق بازی مجموعه‌اي از رفتار و اعمالی هستند کـه در حکم مقدمه کتاب عمل میکنند. فرد را آماده و از نظر روانی بـه بهترین حالت ممکن میرساند.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

صحبت کردن، بوییدن، نوازش و تعداد زیادی از موارد دیگر هستند کـه در رسیدن بـه بهترین رابطه جنسی، زوجین را یاری می‌نمایند. نکته مهم در هنگام رابطه جنسی و عشق بازی با همسر، آمادگی طرف مقابل برای برقراری این نوع رابطه اسـت. از رابطه جنسی اجباری و بدون میل و رغبت بپرهیزید.

 

با همسرتان صحبت کنید

هنگامی‌کـه زنی بداند فقط اوست کـه راه بـه قلب شریک زندگیش دارد، در عرش سیر خواهد کرد. هم چنین زنان هرگز از ابراز عشق‌هاي مردان زندگیشان خسته نخواهند شد.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

بـه زبان آوردن دوستت دارم موجب میشود کـه زن بـه عشق واقعی مرد زندگیش پی ببرد و آنرا احساس کند. پس قبل از برقراری هر رابطه‌اي با همسر خود صحبت کنید و وی را بـه غرق در عشق کنید. شاید یک دوستت دارم تمام وجود وی را سرشار از عشق کند.

 

بوییدن همسر

بدن تمیز و خوشبو همیشه لازمه شروع یک رابطه عاشقانه عالی اسـت. یک دیگر را ببویید و از عطرهایی کـه مورد علاقه همسرتان اسـت در هنگام معاشقه استفاده کنید. اینکار همسرتان رابه وجد خواهد آورد.

 

بوسیدن همسر

هر بوسه عاشقانه کـه بر لبان همسرتان میزنید، می تواند بـه مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود آید و وی را شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید!  لب‌هاي بالایی و پائینی طرف را جداگانه ببوسید، مك بزنید و یادتان باشد كه هیچ عجله‌اي بخرج ندهید، بعد هردو لب طرف را ببوسید.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

بعد از مدتی زبان خودرا آهسته بین لب‌هاي طرف قرار داده و بـه طور ملایم بـه درون دهانش فشار دهید و با زبان خود قسمت‌هاي داخل دهان و زبان وی را نوازش كنید. لب‌هاي شـما حتی از آلت تناسلی حساس‌تر هستند و یکی از دلایل لذت بخش بودن بوسه نیز همین اسـت. لب‌ها فوق حساس هستند، زیرا حدود 10 هزار عصب در لب هاي تان وجود دارند.

 

در آغوش گرفتن همسر

همسر خودرا بغل بگیرید، بـه سینه چسبانده و بـه آرامی وی را فشار دهید. احساس امنیت در او بـه اوج خود خواهد رسید و شـما را بعنوان تکیه گاهش می‌پذیرد.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

آرام آرام و نرم وی را در بغل خود فشار دهید؛ برعکس آنکه ممکن اسـت شـما گمان کنید این عمل باعث درد و ناراحتی در او می شود، او از این فشار نرم و آرام لذت می برد و اینکار باعث بروز عکس العمل‌هاي متقابلی کـه شـما از او انتظار دارید می شود.

 

ماساژ و لمس کردن یکدیگر

ماساژ دادن و لمس کردن بدن یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسی اسـت. چرخیدن دست‌ها روی بدن، لمس آرام عضلات و نوازش‌هاي گرم روی پوست همگی گویای حس درونی شـما نسبت بـه همسرتان اسـت. مردان دقت کنند کـه آلت تناسلی تنها نقطه تحریک پذیر زنان نمی‌باشد. زنان بدانند کـه آلت مردان تحریک پذیری بالایی نسبت بـه دیگر اعضا دارد.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

هنگامیکه میخواهید همسرتان را تحریک کنید با مالیدن دست روی شلوار و آلتش میتوانید این خواسته را عملی سازید. البته قبل از این عمل اول بـه نوازشش بپردازید و کم کم از نوازش سر بـه سمت پایین بدن بروید ودر آخر آلت را از روی شلوار بمالید.

 

زنان در برابر همسران شان زنانگی کنند

زیبایی و آراستگی ساده میتواند تا حد زیادی همسرتان را آماده کند. مو هاي خودرا ببافید تا همسرتان از باز کردن آن لذت ببرد و دست در مو هاي شـما ببرد، مطمئن باشید کـه خود شـما نیز از این نوازش لذت خواهید برد.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

لباسهای جذاب با ظاهری تحریک برانگیز بپوشید. سعی کنید لباس‌هایتان را از جنس کتان، پشم لطیف، لینن، ابریشم، ساتن و بافت‌هاي ظریف انتخاب کنید. ابریشم، ساتن، مخمل، اورگاندی جنس‌هایي کاملاً زنانه هستند.

 

عجله نکنید

هیچوقت از همسرتان انتظار نداشته باشید کـه لخت برای برقراری رابطه آماده باشید. لباس‌هاي همسرتان رابه آرامی در بیاورید و وی را نوازش کنید تا او هم از این عمل لذت ببرد. اجازه دهید همه ی چیز آرام و بازرسی شده پیش برود. آن گونه شعله آرامی بین شـما و همسرتان روشن می شود و گرمای آن تا پایان رابطه جنسی بین‌تان حفظ خواهد شد.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

انسان اشرف مخلوقات و با غرایز طبیعی آفریده شده اسـت. پس نبایستی بـه مانند دیگر موجودات خودرا وارد رابطه جنسی کند. معاشقه و عشق بازی با همسر قبل از هرگونه ارتباط را بسیار جدی بگیرید.

 


 

آموزش عشق بازی با همسر قبل از رابطه جنسی

 

بـه مجموعه‌اي از حرکات و رفتارهایی کـه زن و شوهر برای برانگیختن میل جنسی پیش از شروع رابطه جنسی انجام می دهند عشق بازی یا معاشقه گفته میشود. اگر چـه انجام این حرکات پیش از شروع آمیزش جنسی انجام میگیرد «کـه بـه اصطلاح بـه آن پیش نوازش گویند» ولی این امر گاهی اوقات صرفا بـه منظور ابراز علاقه صورت می‌پذیرد و احساس محبت از این طریق منتقل میشود.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

عشق بازی شامل بغل کردن «در آغوش گرفتن»، بوسیدن، نوازش کردن و حتی تعریف و تمجید می باشد و روانشناسان توصیه اکید بـه انجام آن قبل از شروع رابطه جنسی می کنند. در خصوص انجام عشق بازی باید بـه نکاتی توجه نمود و روش صحیح آن‌را دانست تا بتوان بـه کمک آن بـه تحریک زنان ودر مقابل تحریک مردان دست پیدا کرد.

 

نکته مهم در شروع بـه برقراری رابطه این اسـت کـه باید توجه داشت، ممکن اسـت شـما برای رابطه جنسی آمادگی و تمایل داشته باشید ولی در طرف مقابل، همسر شـما این آمادگی را نداشته باشد. پس در چنین شرایطی وضعیت وی را درک کنید و از انجام معاشقه پرهیز کنید؛ چرا کـه دراین شرایط نتیجه مطلوبی از این رابطه حاصل نمی شود و خاطره آن تا مدتی در ذهن شـما و همسرتان بـه صورت منفی باقی می ماند.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

برای شروع بـه عشق بازی در ابتدا یک دیگر را ببوئید؛ بنابر این باید بـه این نکته توجه داشته باشید کـه یک بدن تمیز و خوشبو، لازمه‌ي شروع یک معاشقه‌ي موفق اسـت. سعی کنید بـه مرور زمان بوی عطر و اسپری بدنی کـه همسر شـما را بیشتر بـه وجد می‌آورد انتخاب کنید؛ این نکته شـما را یک قدم بـه معاشقه‌ي موفق نزدیک‌تر خواهد کرد.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

در قدم بعدی همسر خودرا در آغوش بکشید و وی را در سینه خود بگیرید، اینکار باعث انتقال حس امنیت بـه او می شود و او شـما را بعنوان تکیه‌گاه خود درک می کند. آرام آرام و نرم وی را در بغل خود فشار دهید؛ برعکس آنکه ممکن اسـت شـما گمان کنید این عمل باعث درد و ناراحتی در او می شود، او از این فشار نرم و آرام لذت می برد و اینکار باعث بروز عکس العمل‌هاي متقابلی کـه شـما از او انتظار دارید می شود.

 

حال نوبت بـه بوسیدن می رسد. بوسیدن و لیس زدن گردن، صورت و لب‌هاي همسرتان وی را تا مرز آماده شدن برای رابطه جنسی نزدیک می کند. بـه آرامی گردن وی را لیس بزنید و حرکات متقابل وی را دنبال نمایید شاید او نیز دوست داشته باشد بـه طور مقابل شـما را ببوسد و سهم خودرا در عشق بازی با همسر خود ایفا کند؛ بنابر این نباید شـما تنها سوار بر معاشقه باشید.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

باید بـه او نیز اجاز دهید تا وجود خود رابه شـما ابراز کند. گاز گرفتن آرام لب‌ها حس خوبی را بین شـما منتقل می کند. بررسی‌ها نشان می دهد کـه زنان بـه حدود سی دقیقه عشق بازی قبل از شروع بـه رابطه جنسی نیاز دارند تا بـه مرز تحریک برسند. حتی دراین مدت ممکن اسـت زن ارگاسم شده و پس از شروع رابطه جنسی هردو دریک فرصت کوتاه ارضا شوند.

 

بنابر این، این فاصله زمانی فرصت مناسبی اسـت تا مردانی کـه دچار انزال زودرس هستند رابطه طولانی‌تری را بهمراه داشته باشند. گاهی لازم اسـت در حین معاشقه با همسر خوب صحبت کنید و گاه باید سکوت کنید؛ این کـه در چـه شرایطی باید چـه کنید بـه فضای بین شـما بتسگی دراد و نمیتوان توصیه‌ي قطعی دراین خصوص نمود.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

نکته‌ي مهمی کـه زنان بـه هنگام عشق بازی باید بـه آن توجه کنند، زیبایی و آراستگی‌ اسـت. اگر گردنبند نازک و ظریف دارید آن رابه گردن خود بیندازید، لباس‌هاي زیبا و جذاب بپوشید. بافت موی شـما نیز از اهمیت ویژه اي برخوردار اسـت. یک بافت مناسب میتواند شـما را بعنوان یک آدم منظم و موقعیت شناس جلوه دهد کـه این خود اثرات مثبتی بر روی همسر شـما خواهد گذاشت.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

در ادامه عشق بازی مردان باید بـه نوازش بدن همسر خود بپردازند و بـه این نکته توجه داشته باشند کـه آلت تناسلی تنها نقطه تحریک پذیر زنان نمی‌باشد. نرمه گوش یا همان لاله گوش، گردن، پشت ران‌ها، پشت زانوها همه ی و همه ی از نقاطی اسـت کـه میتوان در حین معاشقه با مالش و نوازش آن‌ها احساسات مثبت و عاشقانه رابه همسرتان منتقل کنید.

 

چند نکته:

همسر خودرا چند ساعت قبل از معاشقه آگاه کنید. بـه او یک اس ام اس عاشقانه دهید، با او تماس بگیرید و بدون علت خاصی جویای حالش شوید؛ بـه هنگام رفتن بـه خانه یک شاخه گل برای او بخرید و هر آن چیز دیگری کـه فکر میکنید می تواند وی را در جریان تصمیم‌تان بـه عشق بازی قرار دهد انجام دهید.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

شاید شـما زمان کمی برای آمادگی بـه معاشقه لازم داشته باشید ولی همسر شـما ممکن اسـت برای آماده شدن و خوب ظاهر شدن در مقایل شـما بـه فرصت بیشتری نیاز داشته باشد. بـه یکباره اقدام بـه معاشقه شتاب زده نکنید؛ اجازه دهید همه ی چیز آرام و بازرسی شده پیش برود. آن گونه شعله آرامی بین شـما و همسرتان روشن می شود و گرمای آن تا پایان رابطه جنسی بین‌تان حفظ خواهد شد.

 

بـه هنگام معاشقه اصلا هدف خود رابه تحریک همسر خود متمرکز نکنید، تحریک جنسی خود بـه صورت طبیعی در عشق بازی شکل میگیرد. بنابر این هدف از معاشقه صرفا باید ابراز احساسات و انتقال حس خوب بین شـما باشد. شاید یک موزیک رمانتیک و آرام با یک نورپردازی ساده فضای شـما را عشقانه‌تر کند ودر انتقال احساسات بین‌تان موثر واقع شود.

 


 

توصیه هایی برای شب زفاف

 

شب اول عروسی شب بسیار هیجان انگیز و مهمی برای تعداد زیادی از اشخاص در زندگی آن‌هاست. تفاوت‌هایي بین زن و مرد وجوددارد کـه با درنظر گرفتن آن‌ها و درک یک دیگر شرایط بسیار بهتر خواهد شد. خانم‌ها بسته بـه طبیعت وجودی خود، از اولین تجربه جنسی احساس ترس و اکراه دارند ودر کنار آن استرس درد پارگی کـه در اثر نزدیکی اتفاق می‌افتد نیز بـه آن دامن میزند.

 

احساس شرم و حیا در دختران عامل اصلی این استرس و اکراه اسـت. وظیفه مرد در اینباره درک همسر خود و کنار آمدن و همراهی با او برای برای نزدیک شدن و رفع ترس و اضطراب‌هاي اوست. مرد باید درنظر داشته باشد کـه اگر چـه برای نزدیک شدن بـه همسر خود و ایجاد رابطه هیجان دارد اما اگر با جبر اینکار را انجام دهد نه تنها همسر خودرا اذيت میدهد، بلکه لذت خودش نیز از بین میرود.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

اما اگر با ابراز عشق، نوازش و ایجاد آرامش رفته رفته بـه همسر خود نزدیک شود و استرس‌هاي وی را بگیرد خاطره‌اي خوش را برای خود و همسرش رقم می زند و روح و جسم وی را تصرف می کند. خانم‌ها هم باید ذوق و اشتیاق مرد را درک کنند و بر ترس و اکراه خود غلبه کنند و با آرامش دادن بخود و پذیرش اشتیاق و علاقه مرد بـه او حس خوبی بدهند تا او احساس نکند کـه زن از برقراری رابطه و نزدیک شدن بـه او بدش می آید.

 

سطح انتظارات خودرا منطقی کنید

این کـه زن و مرد انتظار داشته باشند کـه شب اول عروسی آن‌ها رمانتیک‌ترین شب زندگی‌شان باشد، تصور اشتباهی اسـت؛ چون این شب بیشتر پر از استرس و خستگی اسـت و همین امر باعث کم حوصلگی و کلافگی در دو طرف می شود.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

بنابر این ایجاد فشار بر روی خود فقط باعث ایجاد تجربه بد و ناراحت کننده‌اي در شب اول زنگی میشود. بهتر اسـت بجای انتظارات غیر واقعی دراین شب، کنار هم بنشینید، هم دیگر را در آغوش بگیرید، با یک دیگر صحبت کنید و استراحت کنید.

 

از قبل برنامه ریزی کنید

بهتر اسـت از چند وقت قبل عروس و داماد با یک دیگر درباره شب زفاف صحبت کنند و انتظارات خودرا با یک دیگر در بین بگذارند. بهتر اسـت کـه برای یک دیگر توضیح دهید کـه از چـه رفتارهایی بیشتر لذت می برید و سعی کنید یک دیگر را بهتر بشناسید. با یک دیگر برنامه ریزی کنید و تصمیم بگیرید چگونه شب زفاف خودرا بگذرانید.

 

به دنبال تناسب اندام خود باشید

سعی کنید کـه قبل از شروع زندگی مشترک بـه ورزش بپردازید، برنامه هاي تناسب اندام را دنبال نمایید و سعی در زیباتر کردن اندام خود کنید. اگر ظاهر زیبا و متناسبی داشته باشید، خود و همسرتان حس بهتری پیدا خواهید کرد.

 

لباس شب زفاف

سعی کنید یک دست لباس آسان و زیبا و هم چنین مناسب برای پوشیدن دراین شب انتخاب کنید. انتخاب لباس برای شب زفاف و آراستن خود بسیار مهم اسـت. با اینکار بـه همسر خود احساس احترام میدهید و اولین شب زندگی مشترک خودرا دلپذیرتر میکنید.

 

شب زفاف فقط درباره روابط جنسی نیست

برخلاف باورها و سنت‌هاي قدیمی، شب اول عروسی فقط محدود بـه برقراری رابطه جنسی نمیشود. عروس و داماد دراین شب می توانند با گفت و گو‌هاي دلپذیر و لذت برن از مصاحبت و آرامش و عشقی کـه بـه یک دیگر میدهند بهترین شب را برای هم رقم بزنند.

آموزش عشق بازی با همسر (بهترین روش ها + فواید عشق بازی)

حتی ممکن اسـت شـما تصمیم گرفته باشید کـه دراین شب رابطه جنسی خودرا شروع نکنید، اما بعداز در آغوش گرفتن یک دیگر و ابراز عشق بین شـما بوسیدن و عشق بازی رخ بدهد و رابطه جنسی شـما شکل بگیرد. پس ذهن خودرا محدود بـه هدف خاصی نکنید و سعی کنید فقط از باهم بودن لذت برید.