پارس ناز پورتال

اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام

اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام

اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام

تصاویر بازیگران و ستاره های معروف خارجی را که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارند را برای شما به نمایش گذاشته ایم که می توانید ببینید.

 

شاید بتوان مسابقه سوپربول و اجرای «لیدی گاگا» در بین دو نیمه را مهم ترین اتفاق هفته گذشته برای ستاره ها دانست. البته خیلی از خانم ها از جمله ریحانا و ریتا اورا به خبر بارداری بیانسه هم واکنش نشان داده بودند.

 

«متیو مک کانهی» هفته گذشته با گفتن این که زمان آن رسیده است که آمریکایی ها دونالد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور خود بپذیرند حسابی خبرساز شد.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام

«جنیفر لوپز» و «جیمی فاکس» بعد از سال ها دوباره برای بازی در یک قسمت جدید از سریال قدیمی «In Living Colors» کنار هم قرار گرفتند.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام

این دیدار صمیمانه «نیکی میناژ» و «دریک» در آغاز راه رابطه این آقای عاشق پیشه با «جنیفر لوپز»، کم بحث برانگیز شده و شایعات جدیدی را به راه انداخته است.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام

اجرای «لیدی گاگا» در بین دو نیمه مسابقه سوپربول به شدت مورد توجه همه قرار گرفته و تأیید و تحسین خیلی ها را برانگیخت و حتی به نظر عده ای بهترین اجرای تاریخ سوپربول بود.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام

«مایکل فاسبندر»، «اورلاندو بلوم» و «جاش هارتنت» در مراسم جایزه صنف کارگردانان.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«سلنا گومز» و «جاستین استرلینگ» دوستانی نسبتا قدیمی هستند و احتمالا این صمیمیت نباید برای «د ویکند» ایجاد نگرانی کند.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«جرمی رنر» و «کریس ایوانس»، ستاره های «انتقام جویان» به لطف برنامه «Super Saturday Night» بار دیگر جلوی دوربین ها در کنار هم قرار گرفتند.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«جسیکا چستین» هیجان زده از این که قرار است در کنار ستاره برجسته ای مثل «کوین کاستنر» قرار گرفته و ایفای نقش کند.اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«اما استون» و «رایان گاسلینگ» به عنوان یک زوج سینمایی بیش از هر زوج واقعی دیگری با هم وقت می گذرانند و مدام در حال شرکت در مراسم ها، مهمانی ها و جشنواره های مختلف هستند. 
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«ریتا اورا» در پشت صحنه برنامه تلویزیونی «مدل برتر بعدی آمریکا».
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرامعکس «مارک والبرگ» همراه با همسر و فرزندانش در حمایت از «نیو انگلند پتریوتس».
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگراموقتی «لیام پین» به صورت تنبل وار پشت میکروفون قرار می گیرد.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرامبهتر است «آلیشیا کیز» کمی بیشتر به فکر سلامت گوش هایش باشد و از گوشواره های کوچک تری استفاده کند. 
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«گوئینث پالترو» عکس خودش و «لیدی گاگا» در سوپر بول قبلی را به اشتراک گذاشت؛ اما در سوپر بول امسال احتمالا چنین اقبالی نصیبش نشده باشد.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرامنظرتان در مورد این چیزی که «کلوئی گریس مورتز» به بینی اش زده چیست؟
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«هیو جکمن» هم تماشای مسابقه سوپربول را از دست نداد.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«جولیان مور» زیر این عکسش همراه با استایلیست محبوبش «لسلی فرمار» نوشت از این که او در زندگی اش است احساس خوشبختی می کند.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگراممثل این که چهره «لوئیس تاملینسون» کم کم دارد به حالت عادی اش باز می گردد.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«نیکول شرزینگر» در حال صرف شام در یک پرواز اختصاصی.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرامگول ظاهر شلخته «جرد لتو» را نخورید، تک تک این لباس ها از گران قیمت ترین برندهای دنیای مد خریداری شده اند.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«جاش دوهامل» در حمایت از حیوانات گفت اگر خریدن پوست این حیوانات را متوقف کنید کشتار آنها نیز متوقف خواهد شد.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«امیلیا کلارک» در روز جهانی مبارزه با سرطان از همه هوادارانش خواست تا با هر اقدام کوچکی که از دستشان بر می آید در این راه با مبتلایان به این بیماری همراه شوند.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«ریس ویترسپون» و پسرهایش آماده برای تماشای مسابقه سوپر بول 2017، و خوب البته از رنگ لباس هایشان معلوم است طرفدار کدام تیم هستند.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرامشاید اندام «کولتون هاینس» چندان عضله ای و ورزشکاری نباشد، اما قطعا او سبک خاصی در لباس پوشیدن دارد و می تواند در گروه جوانان شیک پوش قرار بگیرد.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگراممثل این که قرار است از این به بعد «گرنت گاستین» را با یک بینی قوزدار ببینیم.اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«سارا هایلند» و «دام شروود»، غرق در گرمای عشق، در حال لذت بردن از سرمای زمستان؛ البته باید دید این عشق چقدر دوام خواهد داشت.اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرامآیا می دانستید داستان های بسیاری در مورد سن واقعی «لورد» بیست ساله وجود دارند و بعضی از آنها حتی ادعا می کنند که او بیش از چهل سال دارد؟!
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«راک» با این عکس از اداره پلیس سن فرانسیسکو به خاطر حمایت و همکاری صمیمانه شان در زمان ضبط سریال «فوتبالیست ها» در این شهر و بستن خیابان ها و کنترل وضعیت ترافیک و غیره، از آنها تشکری ویژه کرد.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«مدونا» همراه با دو فرزند خوانده اهل مالاوی خود به تماشای فیلم «من کاکا سیاه تو نیستم» رفته و دیدن آن را به همه توصیه کرد.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«پال وسلی» مثل همیشه موقر و جذاب، در کنار «دیوید اندرس»، یکی دیگر از هنرپیشه های «خاطرات خون آشام» و «تنر ناولن»، همسر «کایلا اوول» دیگر ستاره این سریال، که هر چند خودش هم مدل و هنرپیشه است هنوز آنقدر معروف نشده که اسمش را در ویکی پدیا پیدا کنید.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«اسکات ایستوود» در کنار یکی از هواداران جوانش؛ اسکات همیشه با روی باز از این که روز یکی را بسازد و لبخند را به لبان کسی بیاورد استقبال می کند.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«آماندا سیفرید» و «لورد» در شوی لباس «ریکاردو تیشی»؛ فقط ای کاش مشخص بود که چه چیزی باعث ایجاد این واکنش در چهره آماندا شده است.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرامقبول دارید «زندایا» با آرایش یا بی آرایش، کلا خیلی بامزه است؟
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرامخود «اولیویا هولت» که احساس می کند با این کلاه خیلی شیک شده، شما چه فکر می کنید؟
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«لیو تایلر» خوشحال در جشن تولد چهارده سالگی سگش.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«لیام کانینگهام» خوش تیپ و دوست داشتنی که همه هواداران «بازی تاج و تخت» بی صبرانه منتظر دیدن نقش آفرینی او در فصل بعد این سریال هستند.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«کیت هادسون» سهم ماهیانه اش از لباس های برند «فبلتیکس» که تولید کننده لباس و اکسسوری های ورزشی است، را دریافت کرد و این فقط یکی از مزایای شهرت است.اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«کریس رونالدو» روز پنجم فوریه سی و دو ساله شد و این روز را در کنار اعضای خانواده اش جشن گرفت.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«کاکا» در حاشیه مسابقه بزرگ سوپربول2017
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«مت اندرسون» با این عکس از هوادارانش پرسیده این کلاه به کدام یک از آنها بیشتر آمده است. در خوش تیپی این سگ موقر که هیچ شکی نیست، اما مگر می شود مت چیزی بپوشد و به او نیاید؟
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«نیمار» که با اختلاف سنی هفت سال با «کریس رونالدو» در یک روز به دنیا آمده هم هفته گذشته تولد بیست و پنج سالگی اش را با پسر کوچولوی مو طلایی اش جشن گرفت.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«سلمان خان» در کنار «متین ری تانگو»، هم بازی کوچکش در فیلم «کبیر خان».
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«شاهرخ خان» همراه با پسر سه ساله اش «ابرام خان».
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«سونام کاپور» زیر این عکسش نوشته سخت ترین جنگ در این دنیایی که روز و شب می خواهد شما را مجبور کند شبیه به دیگران باشید این است که مثل خودتان باقی بمانید.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرامعکسی نسبتا قدیمی از «آمیتاب باچان» در حال دریافت جایزه بهترین هنرپیشه مرد از «سلمان خان» و «جان کلود وندم».
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«کاریسما کاپور» در یک روز پرمشغله در پایتخت.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«دمت آکالین» در جشن تولد دخترش؛ جشنی که همه شخصیت های والت دیزنی و بسیاری از ستاره های ترکیه مهمان آن بودند.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«ایرم دریجی» و هدیه ای که به مناسبت نقل مکان به خانه جدیدش دریافت کرده است؛ ظاهرا اسباب کشی فرصتی برای حمام رفتن برای ایرم باقی نگذاشته است. 
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«چائاتای اولوسوی» عکسی از سریال «icerde» را به اشتراک گذاشت.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«اوزجان دنیز» و خواهرزاده خوش تیپش؛ خود اوزجان با وجود شایعاتی که مبنی بر داشتن پسری بیست و چندساله در رابطه با او منتشر شده بود، ظاهرا فرزندی ندارد.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«گولبن ارگن» و عکسی همراه با پسرهایش که دیدن آن همه غم و غصه هایش را از یادش می برد.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«مصطفی ججلی» و پسر کوچولوی بامزه اش در حین خرید در یک روز تعطیل. 
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«لی جونگ شین»دارد وسط خیابان «Pokemon Go» بازی می کند و به دنبال پیکاچو می گردد!
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگراماگر دارید یک چند تا لباس دیگر هم به «نام جو هیوک» قرض بدهید که شنبه یکشنبه اش را کامل کند.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«لو هان»با کتانی های نسبتا زرنگی.
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«کیم یونگ کوانگ»هم از آنهایی است که برای مبارزه با آلودگی هوا از مترو استفاده می کنند؟
اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرامممکن است حلقه ای که «پارک شین های» به دست دارد نشان دهنده این باشد که رابطه او و «لی جونگ سوک» وارد مرحله جدی تری شده است؟اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام«چویی سو یونگ» مثل همیشه در حال جهان گردی؛ این بار در خیابان های مادرید.اخبار داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام

 

مطالب مرتبط :

اخبار چهره ها و ستاره های مشهور جهان در اینستاگرام

اخبار داغ اینستاگرامی بازیگران و ستاره های خارجی

خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان

اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا

اخبار داغ ستاره های هالیوود و جهان در دی ماه

اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی

عکسهای داغ ستاره های خوش اندام و زیبای خارجی