پارس ناز پورتال

اعتیاد سوگند به مواد مخدر و اعترافات او! + عکس

اعتیاد سوگند به مواد مخدر و اعترافات او! + عکس

اعتیاد سوگند به مواد مخدر 

اعتیاد قسم بـه مواد مخدر بـه یکی از بحث هاي واکنش برانگیز در شبکه هاي اجتماعی تبدیل شده اسـت. قسم یکی از خواننده هاي پرحاشیه بيرون از کشور می باشد. او در سبک رپ و هیپ هاپ فعالیت دارد و دارای میلیون‌ها هوادار پارسی زبان می باشد. چندی پیش چاق شدن ناگهانی قسم سوژه اخبار سلبریتی ها شده بودو حالا موضوع اعتیاد قسم، بسیار بحث برانگیز شده اسـت.

 

خانم قسم یکی از خواننده هایي بود کـه اندام ریز و قد کوتاهی داشت. در طی زمان، او تغییرات ظاهری زیادی پیدا کرده و سپس بـه شدت اضافه وزن پیدا کرد. باید بگوییم کـه این خواننده در حال حاضر ازدواج کرده و صاحب فرزند نیز می‌باشد. مـا در ادامه بـه بررسی حواشی جدید کـه حول نام قسم بـه راه افتاده اند، پرداخته ایم. با مـا همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: علت چاقی سوگند سهیلی 

 

علت اعتیاد سوگند چیست؟

ویدئویی از گفت‌وگو اي با قسم، خواننده ي زن ایرانی ساکن بيرون از کشور در شبکه هاي اجتماعی مورد توجه قرار گرفته اسـت. او در بخشی از این گفت‌وگو اعتراف میکند کـه در گذشته مواد مخدر مصرف می کرد. قسم در ادامه از این موضوع ابراز پشیمانی میکند و مصرف مواد مخدر را دلیل بدترین تصمیمات و بزرگترین اشتباهات زندگی خود می داند.

اعتیاد سوگند به مواد مخدر

او تأکید میکند کـه اگر بـه گذشته برگردد هرگز اینکار را تکرار نخواهد کرد. این خواننده ي زن ایرانی هم چنین با خطاب قرار دادن جوان هایي کـه سعی دارند با مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی زخم هاي خودرا تسکین دهند، تأکید می‌کند کـه اینها نه تسکین دهنده، بلکه نمکی بـه زخم هاي خود هستند.

 

خانم قسم موسیقی را از نه سالگی و چند سال پس از مهاجرت بـه کشور آلمان شروع کرد. با سبک رپ دیده شد اما اکنون در سبک «R&B و فانک»، موقعیت چشمگیری بـه دست آورده اسـت. او درسال ۸۴، زمانی کـه تنها ۱۸ سال بیشتر نداشت، وارد گروه انتقام Fs شد و با فریناز در سبک رپ همکاری میکرد تا این‌کـه با خوانندگانی چون عرفان، پیشگام، و صادق… آهنگ‌هاي مشترکی منتشر کرد.

 

علت چاق شدن سوگند چه بود؟

هم چنین، چند وقت پیش اضافه وزن ناگهانی قسم سهیلی باعث تعجب تعداد زیادی از طرفداران شد و حتی بحث ها و انتقادهایی را در شبکه هاي اجتماعی بـه دنبال داشت. بسیاری گمان می‌کردند کـه علت اضافه وزن ناگهانی او ممکن اسـت بعلت زایمانش باشد، اما قسم دلیل واقعی آنرا توضیح داد.

اعتیاد سوگند

ظاهراً او پس از فوت مادرش و بعلت علاقه و وابستگی شدید بـه او، دچار افسردی شده و وادار بـه مصرف داروهایی شده اسـت کـه ظاهراً علت اضافه وزن مشهود اوست. پدر و مادر قسم دستی بر موسیقی و شعر داشتند. مادرش اهل شعر و نوحه سرایی بودو پدرش بـه خوبی سازهای سنتور و پیانو را می نواخت. بهمین دلیل از کودکی ذوق موسیقی در وجود او شکوفا شد.

 

بیشتر بخوانید: بازیگران و خوانندگان مشهوری که زمانی معتاد بوده اند

 

بیوگرافی سوگند خواننده پرحاشیه

قسم سهیلی متولد ۲۲ مرداد سال ۱۳۶۶ در اصفهان اسـت. او دریک خانواده ۴ نفره بزرگ شده اسـت؛ لازم بـه ذکر اسـت کـه بـه گفته خودش، نام اولیه‌اش طیبه بوده و او بعد ها نام خود رابه قسم تغییر داده اسـت. وی از ۵ سالگی در کشور آلمان زندگی کرده و پس ازآن بـه ایران بازگشته و برای مدت ۳ سال در کیش ساکن می شود.

سوگند و پسرش

هم چنین قسم تحصیل کرده رشته طراحی داخلی در کشور آلمان اسـت. این خواننده جوان، اخیرا مادرش را از دست داده ودر حال حاضر ساکن شهر لندن اسـت. او همان‌ گونه بـه فعالیت خود در زمینه موسیقی رپ ادامه میدهد و آخرین آلبومش بنام مهربون درسال ۲۰۲۰ منتشر شده اسـت. قسم یک برادر کوچک‌تر از خود دارد.

 

ازدواج و همسر سوگند

باید بگوییم کـه قسم درسال ۱۳۹۸ با یکی از خواننده‌هاي رپ ایرانی بنام مجروح ازدواج کرد. امیرعلی خسروجردی با نام هنری مجروح، خواننده رپ ایرانی متولد سال ۱۳۶۹ در تهران اسـت. امیرعلی نام هنری‌اش رابه علت زخم بزرگی کـه روی چهره‌اش دارد انتخاب کرده اسـت؛ داستان زخم او بـه یک حادثه در نزاع خیابانی باز می گردد.

بیوگرافی سوگند

مجروح، توسط مهراد هیدن یکی از بزرگ‌ترین رپرهای تاریخ رپ پارسی و از رهبران گروه بزرگ زد بازی بـه شهرت رسیده اسـت. او در چندین آهنگ بنام‌هاي میگذره، آینه آینه و بمب با همسرش قسم همکاری داشته اسـت. مدت زمان زیادی از ازدواج این دو شخصیت نگذشته بود کـه آن‌ها صاحب پسری بنام میراث شدند.

 

بیشتر بخوانید: مصاحبه خواندنی درباره ترک اعتیاد شهرام شکوهی

 

سوگند چگونه به شهرت رسید؟

قسم درسال ۱۳۷۱ زمانی کـه تنها ۵ سال داشت همراه خانواده‌اش بـه ویسبادن کشور آلمان مهاجرت کرد و بطور جدی موسیقی را از ۹ سالگی درکنار پدرش شروع کرد. وی فعالیتش را در سبک رپ، آر اند بی و فانک شروع کرد ودر سال ۱۳۸۴ زمانی کـه ۱۸ ساله بود وارد گروه انتقام Fs شد. این خواننده زن جوان، کمی بعد فعالیت مستقل خودرا از سر گرفت و بیش از پیش بـه شهرت رسید.

حواشی سوگند

خانم قسم درسال ۱۳۹۳ ودر ۲۷ سالگی، بعد از اجرای کنسرتی در شهر دبی، با تهیه بلیط بـه کیش آمد و تصمیم گرفت در ایران بماند و همانجا فعالیتش را ادامه دهد. او بعد از یکسال فعالیت در زمینه ساخت آهنگ درسال ۱۳۹۴، در کیش دستگیر شد و بـه مدت یک ماه در بازداشت بود تا این‌کـه توانست بطور موقت با قید وثیقه آزاد شود.

 

باید بگوییم کـه قسم در گفت‌وگو‌اي با بهزاد بلور کـه درسال ۲۰۱۸ انجام شد، دلیل بازداشتش را اتهاماتی هم چون «دایر کردن مرکز فساد»، «تولید و توزیع ویدئوهای مبتذل» و «رابطه نامشروع» عنوان کرد. وی بخاطر وثیقه سنگینی کـه بـه دادگاه ارائه داده بود، ۳ سال در ایران فعالیت موسیقایی‌اش را قطع و مدتی تئاتر کار کرد کـه در نهایت مجوز اجرا بـه او داده نشد.

 

بیشتر بخوانید: تکذیب شایعه اعتیاد شادمهر عقیلی با واکنش او

 

نکات جالب درمورد سوگند سهیلی

قسم سهیلی، روی دست چپ خود صلیب و روی دست راستش کلمه believe را تتو کرده اسـت. بـه عقیده قسم زندگی‌اش کلا بر اساس ایمانش می چرخد و این‌کـه بـه جایی رسیده را تنها مدیون خدا می داند کـه پشتش بوده و بـه او محبت کرده اسـت. روی ران پای راست قسم هم خالکوبی شیر دیده می شود.

نکات جالب درمورد سوگند

هم چنین، قسم بـه برنامه پرشیاز گات تلنت کـه یکی از برنامه‌هاي استعدادیابی بيرون از کشور اسـت دعوت شد و داوران از او خواستند کـه آهنگی را برایشان اجرا کند. او دراین برنامه توانست با اجرای آهنگ «درود خانم» نظر داوران رابه خودش جلب کند و طرفدارانش بیشتر شد.

 

از حاشیه‌هایي کـه تا بـه امروز در بیوگرافی قسم ذکر شده اسـت میتوان بـه جریان دستگیر شدنش در ایران، دوستی عرفان و قسم، رابطه‌اش با مجروح، روابط‌‌ اش با سایر خوانندگان مشهور، مصرف مواد مخدر، درگیری‌هایي کـه با افراد مشهور و خوانندگان و افراد دیگر داشته اسـت و عده اي از موضوعات دیگر اشاره کرد. البته این موضوع را هم باید افزود کـه قسم خیلی از این حواشی را تکذیب کرده اسـت.

 

پیج اینستاگرام قسم سهیلی

isogand@