پارس ناز پورتال

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودی

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودی

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودی 

ستاره هاي سرشناس هالیوودی در ساخت عطر و برندهای عطر هم فعالیت دارند و از دیوید بکهام گرفته تا پیتبول عطر مخصوص به خودرا دارند.  طبق معمول ستاره ها از شهرت شان بهرهگیری میکنند و افزون بر حرفه اصلی خود, به کسب و کارهای دیگری مثل افتتاح رستوران یا برندهای لباس, لوازم آرایش یا حتی عطر دست می‌زنند.

 

عطر یکی از محبوب ترین اکسسوری هایي هست که تقریباً هر ستاره اي برندی ازآن رابه اسم خود ثبت کرده هست. گرچه بعضی از انها در اینکار ناموفق بوده اما بعضی دیگر طرفداران بیشماری پیدا کرده اند. اگر دوست دارید که با محبوب ترین عطرهای ستارگان هالیوود آشنا شوید, در ادامه این پست با ما همراه باشید.

 

دیوید بکهام- Beyond
دیوید بکهام افزون بر دنیای ورزش, در دنیای مد و فشن نیز به خوبی درخشیده هست. او قبل از ساخت عطری با این اسم, عطرهای دیگری را نیز روانه بازار کرد اما آن طور که باید در برابر رقیبان پیروز نبود اما عطر ” Beyond” او توانست جبران قبل ها را کرده و طرفداران زیادی رابه خود جلب کند. این عطر با اسانس وانیل و نعناع هندی به خوشبوترین عطر ستاره ها لقب گرفته هست.

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودی90 میلی لیتر; 20 دلار

 

بروس ویلیس- Personal Edition
عطر بروس ویلیس با ترکیب اسانس هایي چون مرکبات, تنباکو و چرم رایحه اي ساخت کرده که دل هر فردی رابه دست می آورد. این عطر با رایحه کلاسیک خود, جزو پرطرفردارترین عطرها میان ستارگان می‌باشد.

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودی50 میلی لیتر; 30 یورو

 

آنتونیو باندراس- Blue Seduction
اگر به دنبال یک عطر تابستانه میگردید, عطر آنتونیو باندراس یکی از برترین انتخاب ها برای شماست. این عطر از ترکیب دو اسانس لیمو و نعناع تشکیل شده که رایحه اي خنک و ماندگار را در روزهای گرم سال برایتان رقم میزند.

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودیقیمت 100 میلی لیتر; 18 یورو

 

پیت بول- Miami Man
پیت بول موزیک هاي ماندگاری را در خاطر ما رقم زده هست, او در عطری که ساخت کرده نیز به همان نسبت پیروز بوده. ترکیب اسانس هایي چون گریپ فروت و فلفل درکنار مشک و عنبر رایحه اي سبک و مردانه را ساخت کرده هست که هیچوقت دل تان را نخواهد زد.

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودی100 میلی لیتر; 31 یورو

 

جیمز باند- 007
تا حالا به ترکیب رایحه هاي اسطوخودوس و خزه فکر کرده‌اید؟ جیمز باند هیچوقت شما را دلسرد نمی‌کند, میـــخواهد در نقش هایي که بازی می‌کند باشد یا در عطری که با اسم خود روانه بازار کرده هست.

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودی50 میلی لیتر; 14 یورو

 

کریستیانو رونالدو- Legacy
حتماً برایتان جالب هست سلیقه کریستیانو رونالدو را در عطر بدانید. اگر عطر «Legacy» را استشمام کنید, پی خواهید برد که این رایحه سلیقه فردی از کشور پرتغال هست. این ستاره دنیای فوتبال اسانس هاي سدر و رزماری رابا هم ترکیب و رایحه اي را ساخت کرده که به شدت کلاسیک هست. اگر به فکر عطری برای میهمانی ها خود هستید, این برند انتخاب خوبی هست که با کت و شلوار رسمی شما به خوبی ست میشود.

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودی30 میلی لیتر; 29 یورو

 

پیتر آندره- Conditional
برای خرید عطر پیتر آندره, حتی احتیاجی به تست آن ندارید. این عطر علارغم قیمت مناسبی که دارد, شما رابا رایحه بی نظیرش مست خواهد کرد. ترکیب اسانس هایي چون جوز هندی, کشمیر و وانیل رایحه اي ماندگار را برایتان رقم خواهد زد.

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودی100 میلی لیتر; 16 یورو

 

آشر- Usher
آشر برای عطر خود ترکیب اسانس هاي لیمو, اسطوخدوس, شاه‌پسند و جیر را ترجیح داد. این عطر هم برای روزهای سرد زمستان و هم برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب هست. با زدن این عطر اطرافیان تان رابه شدت تحت تاثیر قرار خواهید داد.

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودی100 میلی لیتر; 21 یورو

 

دیدی- Unforgivable
اگر به رایحه مرکبات علاقه دارید, عطر دیدی, یا همان شان کامز, شما رابه وجد خواهد آورد. او با ترکیب اسانس هایي چون لیمو, نارنگی و برگ درختانی چون میل کوهی, رایحه اي را ساخت کرده که طرفداران بیشماری دارد. فرقی نمی‌کند که در مراسمی رسمی باشید یا غیررسمی, این عطر برای هر موقعیتی مناسب هست.

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودی125 میلی لیتر; 25 یورو

 

وان دایرکشن- Between Us
عطر این گروه موسیقی پر طرفدار, رایحه اي شیرین دارد. اسانس اصلی این عطر رایحه گلهایی چون یاسمن و یاس و اسانس ثانویه آن نعنا هندی و زردآلو هست که در ترکیب باهم عطری بی امثال و پرطرفدار را بوجود آورده هست. با زدن این عطر نخستین حسی که بشما منتقل می‌شود, حس جوانی هست.

برندهای عطر برتر به سبک ستاره های هالیوودی
100 میلی لیتر; 25 دلار