پارس ناز پورتال

بهترین پوزیشن رابطه جنسی برای بارداری

مجموعه : حذف شده است
بهترین پوزیشن رابطه جنسی برای بارداری

بهترين پوزيشن رابطه جنسي براي بارداري 

وقتي زن و شوهر قصد باردار شدن داشته  باشند اول بايد زمان تخمک گذاري در زن را حدس بزنند و در آن روز رابطه جنسي انجام دهند. بهترين حالت قرار گرفتن زن در رابطه جنسي براي باردار شدن را در اين پست بيان خواهيم کرد. اگر زوج جواني هستيد که قصد داريد بچه دار شويد بايد در رابطه جنسي طوري قرار بگيرد که اسپرم مرد به رحم زن برسد.

 

وضعيت سنتي يکي از بهترين وضعيت‌هاي رابطه‌ جنسي براي باردار شدن سريع‌تر است. اين وضعيت براي بارداري مطلوب‌ترين حالت است گرچه تقريباً در هر حالت از رابطه ‌جنسي مي‌توان باردار شد.

 

در اين وضعيت که جزء قديمي‌ترين حالت‌ها براي رابطه‌ جنسي است، زن با پاهايي باز شده به پشت مي‌خوابد و هر دو زانوي خود را خم مي‌کند و کف پاها را محکم روي زمين قرار مي‌دهد. سپس مرد روي او مي‌خوابد. البته اين حالت پايه مدل‌هاي ديگري هم دارد:

 

مثلاً زن يک يا هر دو پاي خود را بلند مي‌کند و مرد يا آنها را در دست مي‌گيرد و يا آنها را روي شانه‌هاي خود قرار مي‌دهد؛ يااينکه يکي يا هر دو زانوي خود را بازمي‌کند.

 

وضعيت سنتي بهترين حالت براي باردار شدن است زيرا بسيار راحت بوده و تماس دو بدن در آن بهتر است. دو طرف رودرروي هم هستند و تمام مدت مي‌توانند همديگر را بوسيده يا در آغوش گيرند. در اين حالت زن مي‌تواند آزادانه حرکت کند و مرد مي‌تواند با بلند کردن خود با دست‌هايش يا بالا کشيدن بدنش بااستفاده از زانوهايش، بخشي از وزن خود را از روي زن بردارد.

 

براي لقاح نيز اين حالت بهترين حالت براي باردار شدن است زيرا وقتي زن به پشت مي‌خوابد، واژن رو به پايين است و رفتن اسپرم به داخل آن و گذشتن از گردنه رحم و وارد شدن به رحم راحت‌تر صورت مي‌گيرد. يکي ديگر از فوايد اين حالت اين است که اين امکان را فراهم مي‌کند که آلت مرد عميق‌تر وارد واژن زن شود تا اسپرم بعد از انزال مستقيم‌تر وارد گردنه رحم شود.

 

وقتي مي‌خواهيد در بهترين حالت رابطه ‌جنسي باردار شويد، و احتمال باردار شدن خود را پس از انزال افزايش دهيد، اين نکات را رعايت کنيد:

 

مرد بايد آلت تناسلي خود را تا حد امکان بيشتر به عمق واژن فرو برده تا کمترين ميزان از مايع انزال شده بيرون از واژن بريزد. پس از بيرون کشيدن آلت، مرد مي‌تواند به آرامي دو لب دستگاه تناسلي زن را به سمت هم فشار دهد تا مايع انزال شده از آن بيرون نريزد.زن بايد براي ?? تا ?? دقيقه بعدي همانطور به پشت دراز بکشد. بهتر است که زير کمر او بالشي قرار گيرد تا لگن او کمي از روي زمين بلند شود.

 

 به گزارش پارس ناز طبيعي است که وقتي زن از جاي خود بلند مي‌شود کمي از مايع انزال شده از واژن بيرون بريزد اما اين احتمال بارور شدن او را کاهش نمي‌دهد زيرا در اين نقطه بيشتر اسپرم‌هاييکه در واژن مانده‌اند زنده نيستند. به همان دليل، به پشت خوابيدن زن بيشتر از ?? دقيقه احتمال بارور شدن زن را بيشتر نمي‌کند.

 

بهترين حالت قرار گرفتن زن در رابطه جنسي براي باردار شدن

اگر دوست داريد تنوع بيشتري در رابطه‌جنسيتان باشد، مي‌توانيد از مدل‌هاي زير براي باردار شدن استفاده کنيد:

 

حالت هاي متنوع براي باردار شدن

خوابيدن دو طرف به پهلو کنار يکديگر نيز يکي از راه‌هاي خوب براي آندسته از زوج‌هايي است که يکي از طرفين اضافه‌وزن يا کمردرد دارد. اينکار را مي توانيد هم به صورت رو در رو و هم طوري که مرد از پشت زن را در آغوش گرفته و آلت خود را از پشت وارد واژن زن کند، انجام دهيد.

 

دخول از پشت طوري است که مرد از پشت آلت جنسي خود را وارد واژن زن مي‌کند. زن مي‌تواند هم روي شکم دراز بکشد و هم روي زمين زانو بزند و يا به پهلو دراز بکشد. مرد پشت او مي‌ايستد يا او نيز زانو مي‌زند. اين روش باعث مي‌شود که اسپرم در گردنه رخم نيز ذخيره شود.

 

در استفاده از هرکدام از وضعيت‌ها، پس از انزال، زن مي‌تواند هم روي شکم ?? تا ?? دقيقه بخوابد يا به پشت برگشته و با بالا نگه داشتن لگن خود همانطور که در بالا اشاره شد، دراز بکشد.نيازي به گفتن نيست که وضعيت رابطه جنسي که براي باردار شدن انتخاب مي‌کنيد هرچه که باشد، بايد از کاري که مي‌کنيد نهايت لذت را ببريد و اين برايتان نبايد به يک عادت يا امر عادي تبديل شود.