پارس ناز پورتال

مهم ترین قوانین رابطه جنسی برای خانم ها

مجموعه : حذف شده است
مهم ترین قوانین رابطه جنسی برای خانم ها

مهم ترین قوانین رابطه جنسی برای خانم ها 

خانمها بدانید که اگر اطلاعات کاملی درمورد رابطه جنسی با همسر داشته باشید میتوانید بسیار لذت بخش تر اینکار را انجام دهید. 

 

دستورالعملهای جنسی برای زنان
پیش بینی رابطه جنسی

برای خیلی از خانمها وقتی در مورد رابطه جنسی خیالبافی می‌کنند، می‌توانند از قدرت ذهن شان «خیالپردازی» برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی، استفاده کنند. این روش همینطور به خانمها کمک می‌کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آن ها می‌شود

 

«مثلا حکايت هاي رمانتیک، موزیک هاي عشقی، فیلمهای عاشقانه» و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی با همسرشان استفاده کنند. این آغاز گرم میتواند به آسان تر رسیدن به پايان کمک کند.

 

در رابطه جنسی ریلکس باشید

خیلی از خانمها برای این که بتوانند به لذت جنسی برسند، نیاز به برزخ و وقفه دارند. این به خاطر آن است که فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از یک رابطه جنسی با همسرتان، به موسیقی آرامش بخش گوش کنید، یک حمام داغ بگیرید، یک کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که برای ریلکس کردن شما جوابگو است. ریلکس و آرام بودن به رسیدن به ارگاسم کمک شایانی می‌کند.

 

در رابطه جنسی چیزهایی که سبب حواسپرتی می‌شود را از بین ببرید

خیلی از خانمها هنگام رابطه جنسی مداوم فکرشان به وظائف روزانه، نور زیاد داخل اتاق، سروصدا، وجود حیوانات داخل اتاق و از این قبیل پرت می‌شود. باید مشاهده نمایید که چه چیزهایی سبب حواس پرتی شما می‌شود و آن ها را از میان بردارید تا بتوانید حین رابطه جنسی خوب روی جسمتان و احساس خوبی که پیدا میکنید، تمرکز داشته باشید تا راحتتر به ارگاسم برسید.

 

در رابطه جنسی عصبانیتتان را خاموش کنید

داشتن رابطه جنسی با یک جوجه تیغی خیی سخت است، این احساسی است که خیلی از خانمها وقتی از دست همسرشان خشمگین هستند، حس می‌کنند. عصبانیت آدم ها را از هم دور میکند. برای خانمها لازم است که قبل از هر گونه رابطه جنسی، شعله عصبانیتشان را خاموش کنند تا بتوانند صمیمانه با همسرشان رابطه برقرار کنند. اکثر خانمها برای این که بتوانند از طریق دستگاه تناسلیشان با کسی تماس برقرار کنند، باید قبلاً تماس قلبی با او برقرار کرده باشند.

 

نگران بدن تان و نقص هاي آن نباشید
کلید اصلی در واکنش پذیری به رابطه جنسی، قبول کردن و تحسین کردن بدن‌تان است. اگر بیش از حد دغدغه نقص هاي جسمیتان را داشته باشید، واکنش جنسی شما از بین می‌رود و به ارگاسم نخواهید رسید. به عبارت دیگر، ذهنت ان جلوی واکنش بدن‌تان را میگیرد. یادتان باشد که اکثر مردها با یک همسر علاقه مند و مایل است که تحریک می‌شوند نه با یک اندام کامل و بی نقص.

 

حین رابطه جنسی، تمرکز شهوانی داشته باشید

برای این منظور لازم است که ذهنت ان را وارد حیطه شهوانی و جنسی کنید تا قدرت تحریک پذیری جسمیتان بیشتر شود. برای کمک به اینکار روی کارهایی که همسرتان انجام می‌دهد تمرکز کنید.در واقع برترین روش نگاه کردن به کارهای همسرتان و نگاه کردن به چشمهای اوست.

 

در رابطه جنسی تان تمرکز کنید
خیلی از خانمها بعد از تحریک شدن باید روی احساسات لذت بخش خود « به خصوص حسی که در دستگاه تناسلی خود احساس میکنند » و بیشتر و بیشتر شدن این احساسات تمرکز کنند.

 

برای رابطه جنسی تان هم وقت بگذارید
خیلی زوجین رابطه جنسی شان را برای دیروقت می گذارند که بدن کششی به آن ندارد و فقط نیازمند خواب و استراحت است. اگر برای بازی کردن قبل از رابطه هم وقت بگذارید مطمئناً رابطه جنسی بسیار بهتری خواهید داشت. این مسئله به خصوص برای خانمها اهمیت بیشتری دارد چون رسیدن ارگاسم برای آن ها وقتی بدنشان پرانرژی باشد آسان از زمانی است که خسته باشند.

 

نکات جسمی رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی
متخصص بدن خودتان باشید
مطلع شدن از حالات بدن‌تان و واکنش هاي آن برای رسیدن به ارگاسم خیلی از خانمها لازم است. باید بتوانید نظارت بدن تان را داشته باشید و شخصاً واکنش هاي آنرا بررسی کنید و بعد به همسرتان یاد بدهید که کدام نوع لمس کردن و نوازش کردن برای شما لذت بخش تر است.

 

یادتان باشد همسرتان متخصص بدن شما نیست! شما خودتان هستید! بانو هایي که هیچ اطلاعی ازبدن خود ندارند نمی‌دانند که از چه چیز رابطه جنسی بیشتر لذت میبرند. این خانمها طبق معمولً به ارگاسم نمی‌رسند چون نمیدانند که چه کاری به درد انها می‌خورد.

 

حرف هایتان را آسان بر زبان آورید
تماس آزاد و آسان برای ارضای جنسی بسیار مهم است چون آدم هاي دیگر نمیتوانند ذهن شما را بخوانند. این که آسان حرفتان رابه زبان بیاورید خیلی خوب است اما اگر دست همسرتان را حین رابطه رهنمونی کنید یا اشاراتی به او بنمایید هم موثر است. گفتگوی آزاد درمورد رابطه جنسی نیازمند اعتماد، خاطرجمعی، احترام و توانایی ریسک پذیری است.

 

مطمئن شوید که همسرتان روی کارش تمرکز دارد
اگر همسرتان هنگام تحریک بدن شما مرکز فکری نداشته باشد، به هیچ وجه به ارگاسم نخواهید رسید. پس مطمئن شوید که جز خودتان همسرتان هم روی کارش متمرکز است.

 

در فشار جنسی مبالغه کنید
ایجاد ربایش و فشار عضلانی حین تحریک جنسی و ارگاسم طبیعی است. این مسئله در هردو جنس رخداد میوفتد اما در خانمها آشکارتر است. اغراق کردن دراین ربایش و فشار عضلانی به تشدید ارگاسم کمک می‌کند.

 

حین رابطه جنسی عضلاتتان را فشرده کنید
منقبض کردن عضلات دور واژن به آوردن خون به دستگاه تناسلی ودر نتیجه ایجاد تحریک و ارگاسم کمک می‌کند. این عضلات همان عضلاتی هستند که هنگام ارگاسم منقبض می‌شوند. فشردن و منقبض کردن این عضلات به تشدید ارگاسم کمک میکند.

 

سرتان را آویخته کنید
آویخته کردن سر از تخت ارگاسم را تشدید می‌کند. در بعضی از خانمها، اینکار فشار عضلانی تحریک را چند برابر می‌کند.

 

متمایز نفس بکشید
تغییر الگوی نفس کشیدن هم ارگاسم و تحریک جنسی را تشدید می‌کند.

 

خودتان همدست بکار شوید
شما هم می‌توانید درکنار همسرتان بدن خودرا با لمس کردن تحریک کنید. اینکار راه بسیار خوبی برای رسیدن به ارگاسم است.

 

ارگاسم را تمرین کنید
تکرار و تمرین ارگاسم به تنهایی برای بانو هایي که نمی‌توانند نظارت خودشان را رها کنند، میتواند موثر باشد. تمرین ارگاسم بشما کمک میکند با این مسئله آسان تر شوید و استرس و اضطرابتان پایین بیاید.

 

در رابطه جنسی تان بالا باشید
برای بانو هایي که می‌خواهند با رابطه جنسی روی قدرت ارگاسم خود کار کنند، حالات زن بالا «زن روی مرد قرار داشته باشد» برترین حالات برای رابطه جنسی برای آن ها است. این حالات به زن این امکان را میدهد که بازرسی رابطه را در دست بگیرند و درنتیجه بیشترین تحریک را داشته باشند. این حالات به خصوص برای بانو هایي که مسائل شخصی دارند و نیاز دارند که ازنظر جنسی نظارت کامل را داشته باشند، عالی است.