پارس ناز پورتال

بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکس های بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپ

بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکس های بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپ

بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکس های بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپ

 

بهزاد لیتو خواننده ایرانی سبک هیپ هاپ و رپ است که سابقه چندین ساله در عرصه موسیقی دارد ودر ایران کاملا شناخته شده است. 

 

بیوگرافی بهزاد لیتو

بهزاد داورپناه مشهور به بهزاد لیتو «زادۀ 5 اسفند 1370 در شهر اصفهان» خواننده، ترانه‌ سرای و آهنگساز هیپ هاپ و ساکن شهر دبی است.او خواننده هیپ هاپ و رپ است. وی تا 16سالگی در تهران زندگی کرد و پس ازآن به شهر دبی رفت. بهزاد لیتو در ابتدا با عضویت در گروه پایدار شناخته شد و پس ازآن تک آهنگ‌ هاي زیادی مانند،فوق‌ العاده و فردا «Live Tomorrow Remix» و دادیم رفت تو رو رابا قسم منتشر کرد.

 

بهزاد لیتو همچنین بخشی از شهرت خودرا پس از همکاری‌هاي موفق خود با گروه زدبازی بدست آورد. همان‌ طور که او در گفت و گو‌هاي خود اشاره کرده‌است تحت تأثیر سبک خوانندگی Drake «رپر آمریکایی ،کانادایی‌تبار» قرار دارد و همواره سعی می کند آهنگ‌ هاي خود رابه سبک او تولید کند.

بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکس های بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپ

همکاری‌ ها

بهزاد لیتو در طول فعالیت هنری خود با هنرمندانی هم چون عرفان، خشایار، جی جی و سیجل، پایا و جی دال، خلسه، سامی بیگی و همچنین با قسم در آهنگ دادیم رفت تورو همکاری داشته‌است که این آهنگ پر بازدیدترین آهنگ سال 93 در رادیو جوان شد. و با یاغی و افرا و تهم «در آهنگ پایدار 1» و سهراب ام جی «در اهنگ ویتامین 30» و همچنین با سپهرخلصه «در آهنگ‌هاي پروپاچه و نگو مثه اونام و گل من و…» است.

 

بهزاد لیتو پس از ملاقات با عرفان در شهر دبی و دوست شدن با او به همراه سینا تهم، قسم، پایا، جی دال، افرا و یاغی گروه پایدار را تشکیل دادند. بهزاد نخستین آهنگ خود به نام «کارگردان» را درسال 90 با حضور عرفان بعنوان خواننده مهمان منتشر کرد. سپس لیتو پس از مدتی از پایدار جدا شد و او دلیل اینکار را پیشرفت بیشتر خود عنوان کرد.

 

اما شایعاتی مبنی بر این که بهزاد لیتو با سینا تهم عضو رسمی تیم پایدار دچار مشکل شده‌است منتشر شد که بهزاد در گفتگو خود با رادیو رپبازی اعلام کرد مسائلی بوده اما دلیل اصلی جدایی سینا تهم نیست.

 

بهزاد لیتو در صفحه فیسبوک خودش ودر جواب به طرفداران دربارهٔ جدایی از گروه پایدار گفت:من رابطه خیلی خوبی با عرفان دارم، جزو صمیمی‌ترین دوستام هستش تقریبا هرروز هم همو میبینیم، حتی وقتی گروه پایدار رو درست کرد من با جون و دلم سعی کردم که گروه بهترین گروه باشه، ولی دیدم سخت برای من تو یه گروه کار کنم و حس کردم تنهائی می‌تونم بهتر کار کنم.

بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکس های بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپ

بهزاد داورپناه مشهور به بهزاد لِیتو خواننده، ترانه‌سرای و آهنگساز هیپ هاپ و ساکن شهر دبی است

 

پس از جدایی از پایدار، لیتو سیجل راکه یکی از اعضای زدبازی بود ملاقات کرد. بعد ازآن لیتو با او و علیرضا جی جی عضو دیگر زدبازی شروع به همکاری کرد. نخستین همکاری او، با جی جی در ساخت فردا «Live Tomorrow Remix» بود که این آهنگ یه سبک جدید برای لیتو به‌شمار می‌رفت.

 

نخستین همکاری لیتو با گروه زدبازی متعلق به آهنگ “ساعت وایسه” میباشد که این آهنگ در 4 مرداد 91منتشر شد. همچنین او در نخستین آلبوم استودیویی زدبازی به نام زاخارنامه شرکت کرد.همچنین بهزاد لیتو آهنگ “فوق‌ العاده” رابه همراه سیجل و با حضور سامی بیگی بعنوان خواننده مهمان منتشر کردکه یکی از آهنگ‌هاي موفق وی است.

بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکس های بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپ

بهزاد لیتو بخشی از شهرت خودرا پس از همکاری‌هاي موفق خود با گروه زدبازی بدست آورد

 

آثار بهزاد لیتو

آلبوم خاکستری

 

در اکتبر 2014 «مهرماه سال 93» نخستین آلبومش رابا نام “خاکستری” منتشر کرد. این آلبوم شامل آهنگ‌ هاي:

خاکستری

نباشی دوستام هستن

پلنگ

میکروفنم

چتو مست

سخت میگذره

ناب

ایکس

سرگرمی

اگه روزات بام بده

آدم نمیشه

پیش به سوی

میباشد

بیست و سه

 

در نوامبر 2015  «آبان ماه سال 94» دومین آلبوم وی با نام “بیست و سه” منتشر شد.

بیست و سه

دیره یه ذره «سیجل. سپهر خلسه»

پنگوئن «سپهر خلسه»

اون بالا سری «سامانتا»

باهاتم داشم «سیجل»

پتک

جام خوبه «عرفان»

بد نشو بام «سیجل. علیرضا جی جی»

خاک «سیجل. نسیم پاریزه»

اگه من برم

بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکس های بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپعکسهای اینستاگرامی بهزاد لیتو

 

تراپی

۱. از هم اکنون به بعد

۲. سامسونت

۳. تریپ

۴. با تو یکی نه

۵. نوش دارو

۶. تراولا رفت

۷. دست فروش

۸. نگو مثه اونام

۹. اکیپم

۱۰. پلیز دونت گو

 

لیتو در آلبوم زاخارنامه ي گروه زدبازی بعنوان خوانندهٔ مهمان در آهنگ “نکنی باور” و “ساعت وایسه” حضور داشت.لیتو در آلبوم یادگاری سپهر خلسه بعنوان خواننده مهمان حضور داشت.ودر ترک هاي گل من و”سرده نگاه” و”شرباتونداریم”و”سیاه مث برف”حضور داشتلیتو در آلبوم خداحافظی «عرفان errand » بعنوان خواننده مهمان حضور داشت.

بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکس های بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپ

ویدیو کلیپ‌ ها

تاکنون هشت آهنگ ویدئو داشته که یکی از انها برای جی جی و سیجل ونسیم است به نام تهران مازراتی و یکی “دوستام هستن” از آلبوم خاکستری که این آهنگ را تکی خوانده اما در آهنگ ویدئوی این آهنگ سیجل و هم شرکت دارد منتشر شده‌است که ویدئو کلیپ تهران مازراتی بعنوان پربازدیدترین کلیپ سال 2014در سایت رادیو جوان انتخاب شد. ویدئو کلیپ کی خوبه کی بد و اون بالا سری و خواب در ژانویه سال 2016میلادی پخش شد.

 

ویدئو کلیپ نگو مث اونام از آلبوم مشترک لیتو و خلسه «تراپی» در 18 آذر ماه سال 95 منتشر شد.ویدئو کلیپ مث خودته بهزاد لیتو در 6 تیر سال 96 منتشر شد.ویدئو کلیپ تو چه بالایی بهزاد لیتو نیز در 24 اذر 1396منتشر شد.تک‌آهنگ لیلا بهزاد دراین تک‌ آهنگ که 18 اردیبهشت ماه سال 96 منتشر شد و نخستین سینگل از آلبوم یکسین سهراب ام جی است، با علیرضا جی جی بعنوان خواننده مهمان حضور داشتند.

 

مثه خودته او این تک‌آهنگ را در 26 اردیبهشت ماه سال 96 و با آهنگسازی دارا «از اعضای پایدار» در سبک ترپ منتشر کردبگو یادته این ترک در خرداد سال 96 منتشر شده و کاری از گروه وانتونز است. لیتو دراین تک‌ آهنگ بعنوان آرتیست مهمان درکنار اعضای وانتونز یعنی کوروش، آرتا، رها و سامی لو حضور دارد.

 

پیدا نکردم او این ترک را در 21 تیر ماه سال 96 منتشر کرد که دراین ترک آنیتا بعنوان خواننده مهمان حضور دارد.

بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکس های بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپعکسهای جدید بهزاد لیتو

 

به موقعش این ترک در 23 مرداد ماه سال 96 منتشر کرد. این ترک با آهنگ بعدی او یعنی میام بالا سرت ارتباط دارد.میام بالا سرت آهنگی با سبک هیپ پاپ که با بازدید بسیار زیادی مواجه شد.تو چی بالایی اهنگی با سبک رپ و هیپ هاپ که بازدید زیادی داشته و اخیرا ویدئو کلیپ ان منتشر شده است.من و تو اهنگی با سبک رپ و هیپ هاپ با همکاری «پوبون» منتشر شد

 

تک آهنگ جدید بهزاد لیتو با همراهی آنیتا و آهنگسازی “علی بی” به نام “همین طوری” منتشر شد.

بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکس های بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپ

بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکسهای بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپ ،بیوگرافی کامل بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپ ،گروه بهزاد لیتو،آلبوم هاي بهزاد لیتو،خوانندگی بهزاد لیتو،بهزاد لیتو خواننده رپ ایران،آهنگ هاي بهزاد لیتو،عکس بهزاد لیتو خواننده رپ

بهزاد لیتو | بیوگرافی و عکس های بهزاد لیتو خواننده هیپ هاپ و رپ

بهزاد لیتو خواننده رپ ایرانی ،بهزاد لیتو زندگی شخصی و همسرش،جدید ترین عکسهای بهزاد لیتو خواننده مشهور