پارس ناز پورتال

بیوگرافی اعضای گروه بلک پینک بزرگترین گروه کی پاپ دخترانه

بیوگرافی اعضای گروه بلک پینک بزرگترین گروه کی پاپ دخترانه

بیوگرافی اعضای گروه بلک پینک 

در این مطلب، بیوگرافی اعضای گروه بلک پینک را مرور می کنیم. گروه BLACKPINK در سال 2020 به صدر جدول پاپ ایالات متحده رسید، اما این اولین بار نیست که این گروه در کانون توجه قرار می گیرد. گروه موسیقی چهار نفره دخترانه کره‌ای – که نام خود را از ترکیب رنگ های «سیاه» و «صورتی» گرفته‌اند، از سال 2016، جزو سوپراستارهای جهانی بوده‌اند.

 

این اعضا که توسط YG Entertainment و تحت سیستم کارآموزی معروف K-pop در کره جنوبی تشکیل شده بود، در آژانس سرگرمی تست دادند تا دانشجو یا “کارآموز” شوند. سپس گروه بلک پینک به امید اینکه روزی اولین کار خود را به عنوان هنرمند ضبط کند، تشکیل شد. باید بگوییم که بلک پینک در واقع به این معنی است که بگوییم: همه چیز زیبا نیست.

 

بلک پینک چه تفاوتی با سایر گروه های کی پاپ دارد؟

خب، بلک پینک بین اولین آهنگ خود در سال 2016 و انتشار آلبوم در سال 2020، کمتر از دوجین آهنگ را منتشر کرد که همه تک‌آهنگ بودند. با وجود دیسکوگرافی کوچک، ظاهر جذاب و رقص سرگرم کننده گروه به سرعت توسط سایر گروه های کی پاپ و طرفداران در ویدیوهای رسانه های اجتماعی آنها کپی شد. ویدیو موزیک های آنها جزو رکوردداران در یوتیوب می باشد.

بیوگرافی اعضای گروه بلک پینک 

مهمترین بخش محبوبیت بلک پینک در حضور عالی این گروه در صحنه و آهنگ ها و اشعار دو زبانه آنها است که در مورد استقلال و آسیب پذیری صحبت می کنند. گروه بلک پینک همچنین به دلیل سبک ویدیویی “مفهومی” خود برای هر آهنگ هایشان شناخته شده است. در جایی که برخی از ویدیوهای کی پاپ ممکن است دو یا سه مفهوم در موزیک ویدیوهای خود داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: 10 زیباترین خواننده های زن در سال 2024 با چهره جذاب

 

اعضای گروه بلک پینک چه کسانی هستند؟

این گروه کی پاپ از چهار نفر به نام های: جیسو، جنی، رزی و لیسا تشکیل شده است. پدیده‌های پاپ کره جنوبی که به عنوان «محبوب‌ترین گروه موسیقی دخترانه جهان» شناخته می‌شوند، از اولین آلبوم خود یعنی Square One در آگوست 2016، نامی جهانی برای خود ایجاد کردند. آنها میلیون ها هوادار در ایران داشته و ما هم بیوگرافی اعضای بلک پینک را برای هواداران آنها به اشتراک گذاشته ایم.

 

1. بیوگرافی جیسو بلک پینک

کیم جیسو خواننده‌ای است که BLINKs (نام رسمی طرفداران BLACKPINK) اغلب از او به عنوان “شایسته‌انگیز” یاد می‌کنند. او به‌خاطر چهره پوکر فیس و خونسردی‌اش معروف است. ویدیوهای قبلی او را با یک فنجان یا جایزه روی سرش نشان می دادند. جیسو قبل از بلک پینک در آگهی‌های بازرگانی بازی می‌کرد و از دسامبر 2021 در یک سریال تاریخی کره ای بازی کرد.

بیوگرافی جیسو بلک پینک

همچنین، او تنها عضوی است که انگلیسی را روان صحبت نمی‌کند، اما این خواننده به زبان‌های کره‌ای، ژاپنی و چینی صحبت می‌کند. در سال 2019 در مصاحبه با جیمز کوردن، جیسو با آرامش خودش، مجری را تحت تاثیر قرار داد. این خواننده با انتشار آلبوم انفرادی خودش، به زودی هواداران را تحت تاثیر قرار خواهد داد. او به زودی با خبرهای خوب از طرفدارانش استقبال خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی جاستین بیبر و همسرش + عکس های جاستین بیبر + 0 تا 100 با justin bieber

 

2. بیوگرافی جنی بلک پینک

کیم جنی قبل از بازگشت به کره جنوبی در سال 2010 در نیوزیلند زندگی می کرد و به زبان انگلیسی، کره ای و ژاپنی روان صحبت می کند. او اولین عضو BLACKPINK بود که در سال 2018 یک آهنگ انفرادی با عنوان “SOLO” منتشر کرد. در سال 2021، جنی به عنوان چهره جدید هرا، یک شرکت زیبایی مستقر در سئول انتخاب شد.

بیوگرافی جنی بلک پینک

او قرار است اولین بازی خود را در سال 2023 در کنار لیلی رز دپ در سریال HBO The Idol با نام هنری جنی روبی جین انجام دهد. این سریال توسط خواننده The Weeknd و نویسنده و کارگردان Euphoria سام لوینسون ساخته شده است. البته باید بگوییم که به دلیل بی محتوا و تبلیغاتی بودن، این سریال شکست بدی خورده و ساخت فصل 2 آن کنسل شد.

 

3. بیوگرافی رزی بلک پینک

پارک چایونگ (رزی) در نیوزلند به دنیا آمد و در استرالیا بزرگ شد – جایی که برای YG Entertainment تست داد. رزی به زبان انگلیسی مسلط است و پس از مهاجرت به کره جنوبی برای شرکت در برنامه کارآموزی، کره ای را یاد گرفت. او خواننده اصلی گروه است و طرفداران ادعا می کنند که صدای متمایز او به راحتی قابل تشخیص است.

بیوگرافی رزی بلک پینک

در یک حضور تبلیغاتی برای آلبوم، رز طرفداران (و خود شکیرا) را با برداشت چشمگیر خود از آهنگ 2010 “Waka Waka” تحت تاثیر قرار داد. باید بگوییم که روزی آلبوم انفرادی خود را با نام R در مارس 2021 منتشر کرد که شامل آهنگ‌های «On the Ground» و «Gone» بود. این خواننده همچنین، یکی از زیباترین خواننده های کره جنوبی است.

 

بیشتر بخوانید: حقایق جالب درمورد آریانا گرانده + عکس های جدید آریانا گرانده

 

4. بیوگرافی لیسا بلک پینک

لالیسا پرانپریا مانوبان به خاطر مهارت های رپ و رقص خود شناخته شده است. لیسا که در تایلند به دنیا آمده و بزرگ شده است، پس از نقل مکان به کره جنوبی در سال 2011، زبان کره ای را یاد گرفت. لیزا همچنین انگلیسی و ژاپنی صحبت می کند. این رپر، در طول نمایش های تبلیغاتی اغلب مهارت های رقص بداهه خود را به نمایش می گذارد و لحظاتی هیجانی برای گروه ایجاد می کند.

بیوگرافی لیسا بلک پینک

باید بگوییم که لیسا اولین آلبوم خود را با نام LALISA در سپتامبر 2021 منتشر کرد که شامل آهنگ‌های “Lalisa” و “Money” است. موزیک ویدیوی این آهنگ عنوان برنده جایزه MTV Video Music Award برای بهترین ویدیوی کی پاپ در سال 2022 شد. این خواننده در مصاحبه ای با بیلبورد توضیح داد که چگونه این دو آهنگ را برای آلبوم خود انتخاب کرد.

 

همچنین موریک ویدیوی لیسا، توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان “پربازدیدترین نماهنگ یوتیوب توسط یک هنرمند انفرادی در 24 ساعت” و “پربازدیدترین موزیک ویدیوی YouTube در سال” انتخاب شد. او درمورد این موزیک ویدیو توضیح داد: اول “مانی” را شنیدم و به تدی گفتم: اوه خدای من، تدی، من باید این آهنگ را اجرا کنم، می خواهم این آهنگ انفرادی من باشد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سلنا گومز + عکس های سلنا گومز و معرفی تمام معشوق های او + اینستاگرام

 

نکات جالب درمورد گروه بلک پینک

باید بگوییم که بلک پینک در سال 2016 با مینی آلبوم Square One که فقط از دو آهنگ تشکیل شده بود – “Whistle” و “Boombayah” شروع به کار کرد. آهنگ “Boombayah” مستقیماً از دروازه کره جنوبی خارج شد و به شماره 1 جدول آهنگ های دیجیتال جهانی بیلبورد رسید و محبوبیت آنها با انتشار بیشتر در سال بعد ادامه یافت.

بیوگرافی اعضای گروه بلک پینک با عکس

در سال 2018، گروه بلک پینک با تک آهنگ خود “Ddu-Du Ddu-Du” از دوباره خبرساز شد. چند ماه بعد، گروه با همکاری دوآ لیپا یک آهنگ منتشر کردند. به علاوه، آنها با سلنا گومز هم یک آهنگ منتشر کردند. جالب است بدانید که ویدیو موزیک های آنها دارای حال و هوای شاد و مفرح برای دختران است. این ویدئو به بینندگان این امکان را می‌دهد تا با طراحی رقص بتوانند مشهور شوند.

 

و در آخر هم باید بگوییم که برای آشنایی با بیوگرافی خواننده های مشهور خارجی می توانید به لینک های پیشنهادی موجود در صفحه مراجعه کنید. ما بیوگرافی و نکات جالب درمورد سلبریتی های محبوب خارجی در ایران را گردآوری کرده ایم. با مطالعه این پست ها، می توانید اطلاعات جالب و بیشتری درمورد بندها و خواننده های خارجی مورد علاقه تان داشته باشید.