پارس ناز پورتال

بیوگرافی معین زد و همسرش + مصاحبه و عکس های معین زد

بیوگرافی معین زد و همسرش + مصاحبه و عکس های معین زد

بیوگرافی معین زد و همسرش 

دراین مطلب، بیوگرافی معین زد و همسرش را مرور میکنیم. معین زد یکی از خواننده هاي جوان و بسیار محبوب ایرانی می‌باشد. این خواننده با انتشار موزیک ریسمون سیاه یک شبه بـه یک ستاره بزرگ تبدیل شده و حالا میلیونها هوادار در ایران و دیگر کشور هـای پارسی زبان دارد. مـا در ادامه بـه بررسی زندگی نامه این خواننده خواهیم پرداخت و تصاویر جدید وی را میبینیم.

 

آقای معین زد خودش را «خواننده» نمیداند و معتقد اسـت صدای دلش را بلندتر کرده تا جامعه و مخاطب هم با او همصدا شوند و آثارش را بشنوند. کنسرت هایش فضایی متفاوت و البته عجیب را در مقایسه با بقیه خواننده هاي این نسل دارد. عاشقانه هایي ساختار شکن و متفاوت، با اشعاری کـه مفاهیم عاشقانه رابه شکل آسانتری نقل میکند. بنابر این، معین زد حتماً یک هنرمند مولف و یک شاعر ساختارشکن اسـت.

 

سبک و سیاق خودش را دارد و بنظر می رسد قدرت بالای اجرای لایو اش، برجسته ترین بخش از کنسرت هاي او می‌تواند باشد. اما فضای آثار او در چـه شرایط و چـه موقعیتی خلق شده اند؟ چرا تلاش دارد عشق رابا ادبیاتی متفاوت و جدید بـه گوش مخاطبانش برساند و داستان «ژ» هاي کشدار و معروفش چیست؟ مـا در ادامه همه ی چیز را درباره این خواننده بـه اشتراک گذاشته ایم.

 

معین زد کیست؟

معین زد متولد 8 آذر 1370 در همدان، خواننده اسـت، از چهره هاي نوظهور در سبک موسیقی پاپ – رپ می‌باشد کـه خیلی زود بـه خاطر نوع صدا و سبک اجرا با مضمون هاي اجتماعی و عاشقانه، کلی طرفدار پیدا کرد، نام اصلی اش محسن زندی ودر شهر تویسرکان، 91 کیلومتری همدان بدنیا آمده اسـت، علاقه بـه موسیقی خیلی زود وی را پای کلاس هاي آواز کشاند.

بیوگرافی معین زد و همسرش 

از سال 1379 وقتی تنها 9 سال داشت شروع بـه خوانندگی کرد و 3 سال بعد در 1382 از 12 سالگی بـه‌صورت جدی وارد فعالیت در سبک موسیقی پاپ – رپ شد، آقای خواننده از ابتدا در سرودن ترانه هایش پای کار بودو حالا هم همه ی کارهایش را خودش مینویسید و زیر نظر شرکت آوای هنر فعالیت میکند، بیشتر مضمون ترانه هایش، اجتماعی – عاشقانه می‌باشد.

بیوگرافی معین زد خواننده

ازدواج و همسر معین زد

این خواننده تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی نفس بازغی دختر پژمان بازغی + عکس های جدید نفس بازغی

 

معین زد چگونه مشهور شد؟

این خواننده از کارگری بـه موسیقی رسید و بـه قدری دراین عرصه درخشید و تلفیق زیبایی از پاپ و رپ را ایجاد کرد کـه توانست تمامی نگاهها رابه سمت خود جلب کند، او اکنون در صعنت موسیقی ایران یکی از بهترینها محسوب می‌شود. افرادی کـه با این خواننده آشنایی دارند میدانند کـه شرایط سخت زندگی او موجب می شد تا مدت ها برای درآمد، کارگری کند.

بیوگرافی معین زد و عکس های معین زد

براساس انچه این خواننده اعلام میکند، ذکر این موضوع برای نشان دادن مسیر سخت زندگی او نیست تنها برای افرادی اسـت کـه میگویند ناممکن اسـت. معین ضد می‌گوید کـه از منفی صد زندگی خودرا شروع کرده و با موقعیتی کـه داشته هیچگاه نباید خواننده می شده، اما اکنون این اتفاق افتاده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پردیس پورعابدینی و همسرش + عکس های جدید پردیس پورعابدینی

 

آلبوم های معین زد

بعد از ۳ سال کارگری او توانست با پول پس انداز شده موسیقی را آغاز کند و درنهایت درسال ۱۳۹۳ آلبوم زیرزمینی خود رابه نام درس عشق منتشر کرد. انتشار این آلبوم بـه صورت اینترنتی با استقبال خوبی روبه‌رو شد بـه طوری‌كه بعد از یکسال توانست تک موزیک سیگار وسط کار و دل بدیم را منتشر کند.

آلبوم های معین زد ،بیوگرافی معین زد

این خواننده با انتشار موزیک هاي درد عشق و ریسمون سیاه درسال ۱۳۹۵ و سپس موزیک پیر میشم و زمانه و نعره چاه درمیان مردم بسیار بیشتر شناخته شد، اما شهرت وی بـه مرداد سال ۱۳۹۶ با انتشار موزیک هم دست برمی گردد کـه ویدیو آنرا داخل خودرو همراه باهم دانشگاهیش انجام داد و بسیار دیده شد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی الهام چرخنده و همسرش + حواشی و عکس های جدید

 

نکات جالب درمورد معین زد

معین زد ترانه هایش را خود می سرود و اکنون همه ی ترانه ها کاری خودش اسـت. ایشان زیر نظر شرکت آوای هنر فعالیت دارد. میتوان گفت بیشتر ترانه هاي معین زد مفاهیم و مضامین اجتماعی و عاشقانه دارند. او بیشتر ملودی هاي خودرا می سازد ودر فضار مجازی منتشر میکند، بهمین دلیل در فضای مجازی هم طرفداران بسیار رابه خود اختصاص میدهد.

او بعد از سال‌ها فعالیت معین زد توانست در خرداد ۱۳۹۸ مجوز خودرا برای تولید قطعه جاده هزار با خوانندگی و ملودی خود هم چنین تنظیم سعید انصاری دریافت کند. جالب اسـت بدانید کـه معین زد ارادت زیادی بـه اهل بیت داشته و اهل نوحه و مداحی برای اهل بیت نیز میباشد. این موضوع را میتوان از عکس هاي اینستاگرامش فهمید کـه بـه کربلا و بپا بوس امام حسین «ع» رفته اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی یسنا میرطهماسب و همسرش + عکس های اینستاگرامی یسنا میرطهماسب

 

بهترین آهنگ های معین زد

او نخستین آلبوم خودرا بـه طور اینترنتی درسال ۹۳ با نام آلبوم درس عشق «خرداد۹۳» منتشر کرد. کـه شامل قطعات «خندهاتو دیدم، درس عشق، نه یک چیز سطحی، بغض سرد، آبی زرد، معنوی ترین ترانه، قربانت، کاش می شد، هنوزم کـه» بود کـه با موسسه فرهنگی و هنری آوای هنر همکاری دارد. بهترین هاي معین زد و موزیک هاي مشهور او بـه ترتیب تولید بـه شرح ذیل هستند:

 

درد عشق درسال 95

ریسمون سیاه درسال 95

موزیک پیر میشم سال 95

نهایت با موزیک هاي زمانه

نعره چاه

هم دست در مرداد سال 96

جاده هراز

عکس های معین زد

بیوگرافی معین زد و همسرش

اینستاگرام معین زد

پیج اینستاگرام معین زد

moein__z@