پارس ناز پورتال

اما تورمن سکوتش را در برابر آزار جنسی شکست

مجموعه : اخبار سینما
اما تورمن سکوتش را در برابر آزار جنسی شکست

اما تورمن سکوتش را در برابر آزار جنسی شکست 

در پی رسوایی هاي جنسی و اظهارات بازیگران زن معروف سینمای هالیوودی از کارگردان ها و تهیه کننده هاي هوس باز این بار نوبت به اما تورمن رسید. اوما تورمن بازیگر معروف سینمای ایالات امریکا که در هفت فیلم با هاروی واینستین مشارکت کرده هست، بالاخره سکوتش را درمورد این موضوع شکست.

 

اوما تورمن بالاخره درمورد رسوایی اخلاقی هاروی واینستین تهیه‌کننده معروف هالیوود اظهارنظر کرد. او میگوید: «خوشحالم که فرایند رسوایی‌ تو به آرامی پیش می رود، تو لیاقت نداری که با یک گلوله کارت تمام شود.»تورمن چندی پیش در واکنش به رسوایی اخلاقی هاروی واینستین گفته بود

 

که از شدت عصبانیت قادر به حرف زدن در این خصوص نیست. گرچه به نظر می رسید که این سخنان نوعی تایید قربانی بودن تورمن باشد اما او بالاخره به صورت واضح اعلام کرد: «اخیرا گفتم خیلی خشمگین هستیم و برای خودم دلایلی داشتم. اگر با نگاه کردن با چهره‌ام نفهمیدید که من هم قربانی بودم، باید بگویم بله “من هم”.

 

او که در هفت فیلم از جمله “پالپ فیکشن” و “بیل را بکش” با واینستین مشارکت کرده هست، تصویری از خودش در نقش عروس معروف فیلم «بیل را بکش» در شبکه‌هاي اجتماعی منتشر کرده هست. او به تهدید مادام العمر واینستین علیه زنان قربانی نیز اشاره کرده هست: “دیگر نمی تواني به کارت در سینما ادامه دهی.

 

او در سخنانی شبیه به کاراکتر اصلی فیلم “بیل را بکش” گفت تماشای سقوط هاروی واینستین برایش لذت بخش بود.افشاگری‌هاي اوما تورمن با پیشباز شمار زیادی از چهره‌هاي معروف از جمله رز مک‌گوون یکی از اولین شاکیان هاروی واینستین روبه‌رو شده هست.