پارس ناز پورتال

تاثیر تیپ شخصیتی روی عناصر پنج گانه جهان

تاثیر تیپ شخصیتی روی عناصر پنج گانه جهان

تاثیر تیپ شخصیتی روی عناصر پنج گانه جهان 

عناصر پنج گانه جهان سازنده اصلی دنیای هستی میباشند, عنصر خاک نیز سازنده شالوده و بنیاد انسانها هست. این پنج ماده با شخصیت انسانها در ارتباط میباشند. در افسانه هاي چینی جهان را بر زمینه پنج عنصر آب, فلز, خاک, آتش و چوب شرح داده اند. در این پنج عنصر هیچ تعادلی وجود ندارد و ما آدم ها

 

نیز باید خود ما را با این پنج عنصر که قالب هاي ضروری جهان میباشند تطبیق بدهیم. هر کدام از ما آدمها تنها یک یا دو عنصری که مهم تر از بقیه عناصر میباشند را داریم و هر کدام از این عناصر جزئیات خاصی در ارتباط با خصوصیت هاي شخصیتی ما می‌گویند. خصوصیت هایي که در غیر این صورت ممکن هست قابل تشخیص نباشند.

 

عنصر آب
اشخاصی که در بین عناصر پنجگانه دارای عنصر آب میباشند به علت دانش زیادی که سالهاست کسب کرده‌اید بار زیادی را به دوش میکشید. شما مثل آب در جستجوی این هستید که جریان ملایمی باشید که از دل کوه بیرون می‌آید و برترین شاهکارهای جهان را با تلاش کمی می سازد زیرا شما تمام گام هاي لازم برای رسیدن به موفقیت را به خود و دیگران نشان می‌دهید.

 

نزدیکان تان برای شما بسیار مهم میباشند و به دیگران پیشنهاد هایي درمورد اینکه چه چیزی برایشان مفید هست می‌دهید. شما تمام تلاشتان را می‌کنید تا زندگی متعادلی داشته باشید.

 

عنصر فلز
از آن جاییکه فلز یک حامی ضروری برای اکثر چیزها روی زمین و به علاوه کهکشان هست شما هم مثل این عنصر به دنبال مقاومت و مقاومت هستید. شما شخصی هستید که نمیتوانید یک زندگی بدون ساختار را ادامه دهید و دوست دارید دیگران درمورد چیزی که می‌خواهند, نقطه شروع و برنامه ریزی هاي بعد از رسیدن به خواسته ها ایده هاي مفید و مثبتی داشته باشند.

 

شما شخصیتی بسیار آرام دارید و به سختی خشمگین می‌شوید. در شرایط سخت و زیر فشار می‌دانید که چطور وارد عمل شوید. شما هرگز زمین نمی‌خورید زیرا ستون این زندگی و کسانی هستید که برایتان مهم میباشند.

 

عنصر خاک
افرادی که دارای عنصر خاک میباشند به دنبال ایجاد آرامش در دنیای اطرافشان میباشند. و این باعث شده هست که تبدیل به یک حلال دشواری های شوید. شما بسیار قابل اعتماد و راسخ هستید و نیاز بی وقفه شما برای همبستگی و پیوستگی از شما برترین رهبر جهان را ساخته هست. در ارتباط با مسائل عاطفی هیچ کس به اندازه شما بصیرت ندارد. شما از دشواری های دیگران به راحتی رد نمی‌شوید چون نزدیکان برایتان مهم میباشند.

 

عنصر آتش
عنصر آتش تحت بازرسی چیزهایی هست که نسبت به انها شور و اشتیاق دارد. هیچ چیزی نمی‌تواند سر راه شما قرار بگیرد وقتی چیزی را میخواهید به هر طریقی که شده به آن دست مییابید. گاهی اوقات شخصیت متزلزلی پیدا می‌کنید اما با این وجود از شکست ها درس می‌گیرید.

 

شخصیت شما مسری هست و این زمانی که با گروه بیرون می‌روید مشخص میشود. همۀ را دور هم جمع می‌کنید و انها را تشویق میکنید برای باورهایشان بجنگند.

 

عنصر چوب
افرادی که دارای عنصر چوب میباشند به دنبال ماجراجویی میباشند و هیچگاه از سیر کردن جهان و کشف واقعیات مرموز متوقف نمیشوند. آنها روحیه رقابتی دارند و سریع تر از دیگران به اهدافشان می‌رسند. عنصر چوب همۀ وقت} از سفر لذت میبرد. این مسافران دلیر میدانند

 

زمانی که مصیبت روی خودش را به زندگی نشان می‌دهد چه واکنشی داشته باشند و حتی کوچک ترین چیز هم نمیتواند انها را متوقِف کند. آنها فقط به جلو پیش می‌روند و بدونِ دقت به قبل کوشش می‌کنند خاطرات خوبی برای آینده بسازند.