پارس ناز پورتال

تیپ همسر و دختر دونالد ترامپ در مراسم کاخ سفید

تیپ همسر و دختر دونالد ترامپ در مراسم کاخ سفید

تیپ همسر و دختر دونالد ترامپ در مراسم کاخ سفید 

ملانیا و ایوانکا ترامپ هردو سابقه کار در اساس مدلینگ را داشته اند و از این رو همۀ وقت} با تیپ هاي جذاب و متفاوتی در مراسم ها حاضر می‌شوند. تیپ بلوز و شلوار ملانیا ترامپ بانوی اول ایالت متحده ملانیا ترامپ و دختر خوانده اش ایوانکا ترامپ روز جمعه یک دست بلوز و شلوار را برای یک دورهمی دوستانه در کاخ سفید گزینش کردند.

 

به گزارش پارس ناز همسر 47 ساله دونالد ترامپ برای دیدار افتخاری با مادران ارتشی که در اتاق غربی کاخ سفید گردهم آمده بودند یک شلوار گشاد مشکی را با یک پیراهن معمولی دکمه دار پوشیده بود.در حالی‌که تیپ ملانیا بدون تلاش چندان شیک دیده می شد، بدون شک استایل ایوانکا به لطف شلوار صورتیروشن اکثر دقت ها را به خود جلب کرده بود.

تیپ همسر و دختر دونالد ترامپ در مراسم کاخ سفید

ملانیا و دونالد ترامپ در مراسم روز جمعه کاخ سفید

 

تصویر دختر 35 ساله دونالد ترامپ نیز در حالی انداخته شده که وی روز جمعه با یک بلوز یقه اسکیمشکی و شلوار صورتی در حین خروج از منزل اش در واشینگتن دی. سی بود.ایوانکا که یک مشاور بدون مزد برای پدر رئیس جمهورش هست، مو هاي بلوند خود را به شکل دم اسبیبسته بود و به سمت ماشین اختصاصی رفت که در انتظار وی توقف کرده بود.

تیپ همسر و دختر دونالد ترامپ در مراسم کاخ سفید

تیپ ایوانکا ترامپ در حین خروج از منزلش

 

شوهر او جارد کوشنر که مشاور ارشد ترامپ محسوب میشود نیز منزل شان را در روز جمعه ترک کرد.کوشنر 36 ساله یک دست کت و شلوار خاکستری را با یک کروات آبی ست کرده بود.در مراسم روز جمعه ملانیا در حین سخنرانی شوهرش ترامپ به وی پیوست و او نیز به طور مختصر ازمهمانان خوش آمدگویی کرد.

 

ملانیا و ترامپ یک پسر 11 ساله به نام بارون دارند و اضافه بر ایوانکا، ملانیا مادر خوانده دیگر فرزندانترامپ یعنی دونالد ترامپ جونیور، اریک ترامپ و تیفانی ترامپ نیز محسوب میشود.

تیپ همسر و دختر دونالد ترامپ در مراسم کاخ سفید

تیپ بلوز و شلوار ملانیا ترامپ در دیدار با مادران ارتش در کاخ سفید

 

استایل هاي انتخابی ملانیا و ایوانکا ترامپ
در حالیکه ملانیا در استایل هاي خود اکثرا از هر دو ترکیب شلوار و پیراهن زنان بهره گیری می کندولی ایوانکا معمولا با پیراهن هاي زنانه دیده می‌شود.از زمانی که پدر ایوانکا بعنوان رئیس جمهور گزینه شده ، ایوانکا با پوشیدن تعداد زیادی از لباسهای

 

گران قیمت برند خودش، به نوعی مدلینگ لباس هایش شده هست، ولی برای انجام امور هرروز ، وی بیشترلباس هایي با قیمت هاي مناسب تر را گزینه می‌کند.

تیپ همسر و دختر دونالد ترامپ در مراسم کاخ سفیدجارد کوشنر، همسر ایوانکا و داماد و مشاور دونالد ترامپ