پارس ناز پورتال

خستگی صورت را با این ماسک ها رفع کنید

خستگی صورت را با این ماسک ها رفع کنید

خستگی صورت را با این ماسک ها رفع کنید 

وقتی خیلی خسته هستید می توانید برای سرحال شدن و شاداب شدن ظاهر خود از ماسک های صورت استفاده کنید. خستگی پوست صورت همیشه باعث می شود شما صورتی ناراحت و نازیبا داشته باشید. با ما همراه شوید و با 4 ماسک خانگی خستگی پوست صورت تان را از بین ببرید.

 

ماسک خیار برای از بین بردن خستگی پوست صورت

این ماسک با تنظیم pH اپیدرم و رطوبت‌رسانی به پوست خستگی را از چهره می‌گیرد. برای تهیه این ماسک یک خیار را بشویید و با پوست ریز خرد کنید و در آب بریزید. اجازه دهید خیارها در یک ظرف چینی دربسته تا صبح در آب بماند. بعد آب را صاف و دستمالی را با آن نمناک کنید و روی تمام صورت جز دور چشم‌ها بزنید. این ماسک را می‌توانید تا 3 روز نگه دارید و استفاده کنید.

 

ماسک توت‌فرنگی و روغن بادام برای از بین بردن خستگی پوست صورت

به گزارش پارس ناز این ماسک پوست صورت را درخشان‌ تر می‌کند و آثار خستگی را از بین می‌برد. برای تهیه توت‌ فرنگی را له و با یک قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین مخلوط کنید. روی صورت بزنید و 15 دقیقه به آن فرصت دهید و بعد با آب گرم بشویید. توت‌فرنگی مملو از ویتامین‌هایی است که برای پوست مفیدند و روغن بادام هم باعث لطافت پوست می‌شود.

 

ماسک زرده تخم‌ مرغ و عسل برای از بین بردن خستگی پوست صورت

اگر دور چشمانتان سیاه شده و پوستتان لک آورده و تیره شده، ماسکی از زرده تخم‌مرغ و گردو و عسل تهیه کنید و 10 دقیقه روی پوستتان بگذارید.

 

ماسک روغن زیتون و پرتقال برای از بین بردن خستگی پوست صورت

مرکبات و به‌ویژه پرتقال منبع غنی ویتامینC است. اگر صورت شما خسته است این ماسک می‌تواند به سرعت حس خستگی‌تان را رفع کند و شادابی را به پوستتان برگرداند.