پارس ناز پورتال

خوشگذرانی آنجلینا جولی و فرزندانش در فرانسه

خوشگذرانی آنجلینا جولی و فرزندانش در فرانسه

خوشگذرانی آنجلینا جولی و فرزندانش در فرانسه 

آنجلینا جولی و فرزندانش در سفر به فرانسه از موزه لوور این کشور بازدید کردند که خبر آن در رسانه ها منتشر شد.آنجلینا جولی برای سفر های زیاد به همه ی نقاط دنیا برای کارهای انسان دوستانه شناخته شده است و حتی اخیرا دو دختر خود شایلو و زهرا را نیز با خود به کمپ پناهجویانسوری در اردن برد.

 

به گزارش پارس ناز ولی وی روز سه شنبه کارهایش را تعطیل کرد تا اوقاتش رابا شش فرزندش درپاریس بگذراند.

خوشگذرانی آنجلینا جولی و فرزندانش در فرانسهآنجلینا جولی و فرزندانش در پاریس برای بازدید از موزه لوور فرانسه

 

آنجلینا جولی در پاریس

این بازیگر 42ساله تیپ بسیار شیکی متشکل از یک پالتوی شنل دار مشکی به تن داشت که آن رابا یکعینک آفتابی بزرگ ست کرده بودو به همراه همه ی فرزندانش یک روز رابه بازدید از موزه هنر لوور گذراند.آنجلینا همان‌ گونه که به همراه فرزندانش مدوکس 16ساله، زهرا 13 ساله، پکس 14ساله،

 

شایلو ۱۱ سالهو دوقلوهای ۹ ساله ناکس و ویوین به سمت این گالری مشهور در حرکت بود، بنظر شاد و خوشحالمی رسید. فرزندان وی نیز باوجود هوای کاملا سرد پاریس با خوشحالی مشغول صحبت و خنده با مادرشانبودند.

خوشگذرانی آنجلینا جولی و فرزندانش در فرانسهبازیگر مشهور هالیوودی و شش فرزندش در پاریس

 

پدر فرزندان جولی، بازیگر مشهور برد پیت است که درسال 2016 از یک دیگر جدا شدند. سه تن از آن ها بهنام هاي شایلو و دوقلوها ناکس و ویوین فرزندان بیولوژیکی این زوج هستند ولی سه تن دیگر مدوکس ،پکس و زهرا به ترتیب از کشور های کامبوج، ویتنام و اتیوپی به فرزندخواندگی پذیرفته شده اند.

خوشگذرانی آنجلینا جولی و فرزندانش در فرانسه

وی هفته گذشته دخترانش را برای ملاقات با پناهجویان سوری برد که از هفت سال پیش تا کنون به دلیلجنگ در کشورشان به اردن پناه برده اند. او در مورد این موضوع گفت که دخترانش خودشان تمایل به اینسفر داشتند: “آن ها امروز زمانی رابه صحبت و بازی با بچه هاي همسن خود گذراندند ، بچه هایي که ازخانه خود بیرون رانده شده و اعضای خانواده شان کشته و یا مفقود شده اند.

خوشگذرانی آنجلینا جولی و فرزندانش در فرانسه

فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت از راست: شایلو ، مدوکس ، ویوین ، ناکس ، زهرا و پکس“کسانی که با مصیبت و بیماری دست و پنجه نرم میکنند ولی در پایان روز انها فقط کودک هستند ،کودکانی با همان آرزوها و همان حقوقی که تمام کودکان در دیگر ملت ها دارند.

 

این سوپراستار هالیوودی این هفته برای حضور در فیلم برداری تبلیغات جدید عطر برای برند «Guerlain» کهیکی از قدیمی‌ترین برندهای جهان است در فرانسه حضور دارد.

 

مطالب مرتبط :

سحر دختری که خواست شبیه آنجلینا جولی شود +عکس

50 نکته خصوصی از زندگی آنجلینا جولی

اعتراف آنجلینا جولی به آزار جنسی تهیه کننده مشهور

حقایق شوکه کننده درباره زندگی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بعد از جدایی با فرزندانش چه خواهد کرد؟