پارس ناز پورتال

راز جذابیت و زیبایی جولیا رابرتز بازیگر هالیوودی

مجموعه : اخبار سینما
راز جذابیت و زیبایی جولیا رابرتز بازیگر هالیوودی

راز جذابیت و زیبایی جولیا رابرتز بازیگر هالیوودی 

جولیا رابرتز بازیگر خوشگل و جذاب آمریکایی امسال به عنوان زیباترین زن جهان گزینه شد در حالی‌که بالای 40 سال سن دارد اما شاداب و خوشگل هست. جولیا رابرتز در اکتبر 1967 می باشد او همین حالا 50 سال دارد ولی ظاهری جذاب و شاداب دارد و مثل خانم هاي جوان پوست زیبایی دارد راز این جوانی را در  تغذیه و رژیم خوراکی اش میداند

 

او یکی از زیباترین و خوش اندام ترین زنان در جهان می باشد تقریبا همه ي بر این باورند که جولیا رابرتز یکی از زیباترین زنان جهان هست و تا کنون پنج بار این عنوان را از آن خود ساخته. انچه او را در نگاه دیگران ویژه ساخته، لبخند همیشگی، مدل موها و شخصیت جذاب اوست. وی در سن ۲۳ سالگی، به حرفه بازیگری راه پیدا کرد و به جرات میتوان گفت که تا کنون تغییر چشمگیری در چهره او به وجود نیامده هست.

 

برآنیم دلایل اصلی جوان و خوشگل ماندن این چهره مشهور سینمای هالیوود را با دقت به سبک زندگی وی برشماریم. وی که اکنون ۴۹ ساله هست، حداقل ده سال از سن اصلی خود کمتر نشان می‌دهد و حتما به غیر از ژنتیک، عوامل دیگری نیز در این روند بی تاثیر نبوده اند که بعضی از آن ها را با هم مرور می‌کنیم:

راز جذابیت و زیبایی جولیا رابرتز بازیگر هالیوودی

به اندازه کافی کربوهیدرات مصرف میکند

در گفت و گو اي که «جولیا رابرتز» با نشریه «ایندیپندنت» انجام داد، ابراز داشت که قادر به گرفتن رژیم خوراکی بدون کربوهیدرات نیست چرا که نمی‌تواند از خوردن نان صرفنظر کند. با کمک یکی از متخصصان تغذیه به نام «کری ویات»، رابرتز تصمیم گرفت که تعادلی را در میزان مصرف کربوهیدرات و در وعده هاي خوراکی خود به وجود آورد.

 

بسیار مفید هست که ما نیز می‌توانیم از رژیم کامل و وعده هاي هرروز غذاهایی که این چهره معروف تبعیت می‌کند آگاهی پیدا کنیم. خانم رابرتز، برای صبحانه، تکه شکلات مغزدار خانگی، انواع بری هاي فصل و ماست یا هویج و مافین موز و پاپایای تازه با ماست میل میکند. وعده ناهار وی متشکل از سوسیس هاي مخصوصی هست که به همراه کنگرِ فرنگیِ پخته سرو میشود و یا نوعی ته چین برنج محتوی اسفناج را در وعده ناهار خود دارد.

 

برای شام نیز عمدتا سالمون طعم دار شده با زنجبیل به همراه کینوآ و سبزیجات چینی، سالسای لوبیای سیاه و مارچوبه میخورد.از دیگر خوراکی هاي مورد علاقه خانم رابرتز، آواکادو هست و آن را به وعده هاي صبحانه و شام خود می افزاید. برای دسر نیز کلوچه و کیک میخورد.

راز جذابیت و زیبایی جولیا رابرتز بازیگر هالیوودی

برای تغذیه خود و اعضای خانواده اش اهمیت فراوانی قائل هست

شاید کمی عجیب برسد که هنرپیشه اي که برنده اسکار نیز شده، ترجیح دهد در منزل و در کنار سه فرزندش فین، هازل و هنری بماند. رابرتز که به تغذیه اهمیت فراوانی می‌دهد در گفت و گو اي با «استایل» میگوید: “در بین اعضای خانواده من در مورد غذا خوردن فلسفه اي وجود دارد چرا که من به فرزندانم میگویم برای آنکه بتوانند زندگی خوبی داشته باشند و کارهای بزرگی انجام دهند باید تغذیه خوبی داشته باشند. فرزندانم نیز به این فلسفه علاقه دارند.”

 

چهار بار در هفته و به مدت یک ساعت ورزش میکند

رابرتز اضافه بر یوگا که به کاهش وزن او می انجامد، به پلایومتریک، پیلاتس و ورزش هاي آبی نیز علاقمند هست. وی میگوید که به ورزش کردن علاقه چندانی ندارد اما احساس خوبی راکه پس از ورزش کردن تجربه می‌کند، سبب می‌شود که از انجام آن دست نکشد. «کیتی کاهلر» مربی شخصی خانم رابرتز،

 

در سال ۲۰۱۰ میلادی «۱۳۸۸ شمسی»، در مورد ایفای نقش وی در فیلم «بخور عبادت کن عشق بورز» می‌گوید که در طول دورانی که این هنرپیشه پرآوازه، در صدد سفر به دور جهان برآمد، همواره مراقب حفظ اندام خود بود. وی حدود ۲۰ تا ۴۰ دقیقه در روز، ورزش هایي چون ایروبیک را انجام می داد.

راز جذابیت و زیبایی جولیا رابرتز بازیگر هالیوودی

او دندانهای خود را با جوش شیرین می‌شوید

مسلم هست برای زنی چون خانم رابرتز که به لبخندهای زیبای خود مشهور هست، بهداشت دهان و دندان از اهمیت فراوانی برخوردار هست. وی در گفت و گو سال ۲۰۱۲ خود با «استایل» گفته بود که دندان هایش را با جوش شیرین میشوید و اینکار را از پدر بزرگش آموخته هست. وی به این موضوع نیز اشاره میکند، پدر بزرگش با اینکار تا پایان عمر، تنها یک حفره در دندان هایش داشت.

راز جذابیت و زیبایی جولیا رابرتز بازیگر هالیوودی

از حداقل ترین ها برای رسیدن به زیبایی بهره گیری می‌کند

رابرتز تنها از دندان هایش به ساده ترین روش مراقبت نمیکند. وی پس از بلند شدن از خواب، دندان هایش را مسواک میزند، صورتش را می‌شوید و کرم ضدآفتاب می زد. وی خود را مادری بسیار پرمشغله میداند که گاهی تنها با زدن ضدآفتاب بر صورت خود و فرزندانش از منزل خارج می‌شود.

 

 به گزارش پارس ناز وی برای مراقبت از خود تلاش میکند و برای اینکار از روغن زیتون فرابکر برای جوانسازی پوستش بهره گیری می‌کند که در گفت و گو اي با «ووگ ایتالیا» بدان اشاره میکند. وی اندکی آب گرم را با روغن زیتون فرابکر ترکیب کرده و روی صورتش ماساژ می‌دهد.

راز جذابیت و زیبایی جولیا رابرتز بازیگر هالیوودی

میداند که سن او علیرغم میل باطنی اش در حال افزایش هست

ماه اکتبر آینده «مهر سال ۱۳۹۶» رابرتز 50 ساله خواهد شد و تعداد زیادی از گفت و گو هاي او با خبرگزاری هاي گوناگون گواه بر این امر میباشند. زمانی که از او در مورد افزایش سن سئوال شد پاسخ بسیار مفید وی این بود که من تلاش میکنم که با افزایش سنم کنار بیایم چرا که چه من به این روند علاقه داشته باشم و چه به آن بی علاقه باشم چیزی هست که اتفاق خواهد افتاد.