پارس ناز پورتال

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

مجموعه : رژیم و تغذیه
راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

راز کاهش وزن بعد از زایمان 

در این پست، راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف را به شما خواهیم گفت. افزایش وزن پس از زایمان، یک امر طبیعی و شایع است و برای بسیاری از زنان اتفاق می‌افتد. این افزایش وزن ممکن است به دلیل عوامل مختلفی اتفاق بیفتد. بسیاری از خانم ها از این افزایش وزن ناراضی بوده و به دنبال راه هایی برای کاهش آن هستند. ما امروز، توصیه های سلبریتی های موفق در اینکار را بررسی می کنیم.

 

دلایل افزایش وزن بعد از زایمان چیست؟

بعد از زایمان، بخصوص اگر شما انگیزه و نیروی کافی برای تهیه غذاهای سالم نداشته باشید، ممکن است به مصرف خوراکی‌های غنی از کالری، چربی و شکر متمایل شوید. نگه داشتن یک رژیم غذایی متنوع و سالم که شامل مقدار کافی میوه‌ها، سبزیجات، مواد غذایی پرمقداری از پروتئین و فیبر است، می‌تواند به جلوگیری از اضافه وزن کمک کند.

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

همچنین، پس از زایمان، بیشتر زنان به دلیل کمبود زمان و انرژی، فعالیت بدنی را کاهش می‌دهند. با این حال، فعالیت بدنی منظم و ملایم می‌تواند به شما در کنترل وزن کمک کند. بهتر است با مشورت با پزشک، برنامه‌های ورزشی سازگار با وضعیت شما را آغاز کنید. به علاوه، نقصان کمی از خواب و استراحت نیز می‌تواند به افزایش وزن پس از زایمان کمک کند.

 

از این رو مهم است تا زمان کافی برای استراحت و خواب کافی در نظر بگیرید. همچنین، استرس و اضطراب نیز می‌توانند عاملی در افزایش وزن پس از زایمان باشند. روش‌های مدیریت استرس مانند مشاوره، یوگا، تمرینات تأمل و روش‌های تنفسی می‌توانند به شما کمک کنند تا با استرس بهتر مقابله کنید و از مصرف خوراکی‌های غیرضروری و چاق کننده اجتناب کنید.

 

توصیه سلبریتی ها برای کاهش وزن بعد از زایمان

بارداری با احساسات زیادی مانند شادی، هیجان و شوق همراه است. اما مادران پس از زایمان با اضافه وزن نیز باید دست و پنجه نرم کنند. اگر سلبریتی باشند، اهمیت بازگشت هر چه سریع تر به وزن سابق خود برای آن ها دو چندان هم می شود، چرا که شغل شان به آن بستگی دارد. در این میان، برخی مادران هالیوود رازهای کاهش وزن بعد از زایمان خود را در میان گذاشته اند.

 

بیشتر بخوانید: راز لاغری ادل خواننده مشهور

 

1. جنیفر لوپز

جنیفر لوپز همواره یکی از متناسب ترین اندام ها را در میان زنان هالیوود داشته است، اما حتی او هم نتوانست از اضافه وزن پس از بارداری مصون بماند. او در نخستین ماه های بعد از زایمانش زمان خود را صرف کاهش وزنش کرد. لوپز برای این منظور با پیاده روی های سبک شروع کرد.

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

او بعدها برنامه ی ورزشی اش را شروع کرد که شامل ۶ کیلومتر دویدن، یک کیلومتر شنا و ۲۹ کیلومتر دوچرخه سواری بود. او در اینباره گفته: مهم ترین چیز این است که برنامه ی ورزشی تان تنوع داشته باشد تا بدن تان مجبور شود خودش را وفق دهد و از آن زمان است که شروع به نتیجه گرفتن می کنید.

 

2. لاغری هلی بری بعد از زایمان

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

هلی بری بعد از باردار شدن دختر خود ۱۶ کیلوگرم وزن اضافه کرد اما برای بازگشت به اندام متناسب سابق خود مصر بود. او هر چند ساعت غذای اندکی می خورد و از مواد غذایی سدیم دار و سرخ شده پرهیز می کرد تا سطح قند خون را ثابت نگه بماند، امری که برای کنترل دیابت ضروری است. او سوپ های خانگی و ماهی به همراه سبزیجات برگ دار مانند کلم کیل و اسفناج و برنج قهوه ای مصرف می کرد.

 

بیشتر بخوانید: راز لاغری کلویی کارداشیان چیست؟

 

3. الساندرا آمبروزیو

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

خوردن غذای کم، مصرف برنج قهوه ای به جای برنج سفید و مصرف فراوان سالاد به الساندرا آمبروزیو کمک کرد پس از زایمان وزن خود را کاهش دهد. این مدل مشهور در عرض تنها ۳ ماه ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرد. آمبروزیو حتی توانست بعد از زایمان به سرعت به شغل خود بازگردد.

 

4. ماریا کری

ماریا کری بعد از تولد دوقلوهایش ۳۲ کیلوگرم وزن کم کرد. از این مقدار ۱۸ کیلوگرم ناشی از احتباس آبی بود که در دوران بارداری به آن دچار شده بود. سخنگوی کری در مصاحبه ای در اینباره گفته بود: با توجه به این بخشی از اضافه وزن او در حقیقت ناشی از احتباس آب بود، کاهش وزن حیرت انگیز او نه تنها شکل سالم داشته، بلکه شدنی است.

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

هفته ای یک کیلوگرم و ماهانه ۵ کیلوگرم کاهش وزن ضرری ندارد و می توانید بدون گرسنگی دادن به خودتان یا ساعت ها ورزش روزانه این کار را انجام دهید.

 

5. لاغری جسیکا آلبا بعد از زایمان

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

جسیکا آلبا در زمان بارداری دختر خود ۱۶ کیلوگرم وزن اضافه کرد. با این حال، بعد از زایمان با سختکوشی توانست اندامی حسرت برانگیز برای خود بسازد. او در ابتدا ورزش های ۲۰ دقیقه ای انجام می داد که عضلات شکمش را قوی می کرد. بعداً شروع به انجام تمریناتی کرد که برای کل بدن بودند، مثل حرکت برپی که به او کمک کرد به سرعت وزن خود را کاهش داد.

 

بیشتر بخوانید: 8 راه کاهش وزن طبیعی بدون آسیب رساندن به بدن

 

6. بیانسه

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

بیانسه با وجود داشتن ۳ فرزند همواره از اندامی متناسب برخوردار بوده است. او مشکلی با اضافه وزن پس از بارداری خود ندارد اما بدون تحت فشار گذاشتن خودش، از خود مراقبت می کند. راز کاهش وزن او همان چیزی است که همه ی مادرها از آن باخبرند. او در اینباره گفته: من بیشتر وزن بعد از بارداری ام با شیر دادن از دست دادم و به همه ی زن ها توصیه می کنم که همین کار را کنند.

 

7. ریس ویترسپون

ریس ویترسپون ۳ فرزند دارد و بعد از هر بارداری توانسته به خوبی به اندام سابق خود بازگردد. اما حتی او هم اذعان کرده بعد از بارداری سوم خود با مشکل اضافه وزن زیاد رو به رو شده بود. ویترسپون با در پیش گرفتن یک رژیم غذایی سالم، انجام یوگا، پیاده روی و رقص توانست وزن خود را کاهش دهد.

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

او دراینباره گفته: با بچه هایم خیلی می رقصم و یک فهرست آهنگ هم مخصوص صبح ها که آماده می شوم دارم. ویترسپون همچنین گفته: باید با خودتان مهربان و صبور باشدی و به تدریج به وزن قبلی تان برگردید.

 

بیشتر بخوانید: راز کاهش وزن دختر 95 کیلوگرمی اهل انگلستان

 

8. راز لاغری هایدی کلوم بعد از زایمان

هایدی کلوم در بارداری دوم خود ۱۶ کیلوگرم وزن اضافه کرد اما پس از زایمان با اندام متناسب خود در کت واک ویکتوریا سکرت همه را شگفت زده کرد. کلوم برای کاهش وزن خود از دستگاه ورزشی روئینگ استفاده کرده بود که مؤثرتر بودن آن از تردمیل ثابت شده است.

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

علاوه بر آن، کلوم مصرف الکل، نان سفید، کربوهیدرات های نشاسته دار، برخی میوه ها و چربی های ترانس و اشباع شده را کنار گذاشت و به جای آن ها به مصرف کلم بروکلی، گل کلم، ماهی سالمون، مرغ، آجیل، قارچ، سفیده ی تخم مرغ و حبوبات روی آورد.

 

9. کیم کارداشیان

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

کیم کارداشیان که مادر ۳ فرزند است، در بارداری دوم خود ۳۱ کیلوگرم وزن اضافه کرد. او فاش کرد که بعد از زایمان برای کاهش وزن خود از رژیم اتکینز استفاده کرد که یک رژیم کم کربوهیدرات است و در نهایت به او کمک کرد از اضافه وزن خود خلاصی یابد. این رژیم فرد را به مصرف چربی های سالم و فیبر تشویق می کند.

 

10. لاغری جسیکا سیمپسون بعد از زایمان

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

جسیکا سیمپسون به دلیل افزایش وزن بعد از بارداری اش سوژه ی تمسخر بسیاری از تاک شوها و نشریات زرد شد. با این حال، طولی نکشید که او توانست به وزن سابق خود بازگردد. به گفته ی سیمپسون، او برای کاهش وزن خود ۳ بار در هفته ورزش و علاوه بر آن، پیاده روی زیادی نیز می کرد. او دراینباره گفته: سعی می کردم هر روز ۸ هزار تا ۱۰ هزار قدم پیاده روی کنم.

 

11. جنیفر گارنر

راز کاهش وزن بعد از زایمان سلبریتی های معروف چیست؟

جنیفر گارنر که مادر ۴ فرزند است، ۲ ماه بعد از تولد اولین فرزند خود، با اندام ورزشکاری اش، همه را شگفت زده کرد. راز اندام متناسب او این است که او هنگام بازی کردن فرزندانش تنها آن ها را تماشا نمی کند و خودش نیز به آن ها می پیوندد. با این کار می توان هم فرزندان و هم بدن خود را شاد نگه داشت. هر زنی با ۴۵ دقیقه بازی با بچه های خود می تواند تا ۲۰۰ کالری بسوزاند.