پارس ناز پورتال

رفتار مناسب با همسر بعد از رابطه زناشویی

مجموعه : حذف شده است
رفتار مناسب با همسر بعد از رابطه زناشویی

رفتار مناسب با همسر بعد از رابطه زناشویی 

پس از رابطه جنسی باید با همسر رفتار مناسب و عاشقانه ای برقرار کرد. این مهم برای خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد. 

 

اصول پس از روابط جنسی و نزدیکی
شاید خیلی از زوج ها ندانند که بعد از روابط جنسی دقیقا مثل قبل از شروع آن یک رفتار و آدابی را باید رعایت کرد و ممکن است هر یک از زوجها از شریک خود انتظاراتی داشته باشد که در صورتیکه آنها را نتوان برآورده کرد ، کدورت و دلخوری های هر چند کوچک پیش آید.

 

خانم ها پس از برقراری رابطه جنسی و به ارگاسم رسیدن حالت خاصی دارند . در زنان ، بی حال شدن نه به اندازه آقایان اما تا حدی که نیاز دارند در بستر بمانند طبیعی است . زنان بعد از رابطه جنسی نیاز به توجه بیشتری دارند. آنها از اینکه در آغوش گرفته شوند لذت می برند. بعد از رابطه جنسی و ارگاسم احساسات خانم ها برانگیخته می شود

 

و گاها تمایل به صحبت کردن دارند. معمولا خانم ها بر عکس آقایان بعد از ارگاسم به جای فکر کردن به موضوعات دیگر به رابطه ای که تجربه کردند فکر می کنند . زنان نیز همچون مردان تا مدت کوتاهی بعد از ارگاسم تحریک نمی شوند . هستند زنانی که تمایل به تنهایی دارند که البته درصد آنها کم است.

 

چگونه با همسر خود بعد از رابطه جنسی رفتار کنیم؟

اما در مردان مهمترین حالتی که بعد از ارگاسم و ارضا شدن دست میدهد بیحالی مفرط و شدید است . معمولا آقایان بعد از رابطه جنسی احساس خواب آلودگی و کوفتگی دارند ، این حالت کاملا طبیعی است . خیلی از آقایان بعد از مقاربت برای دقایق یا حتی ساعاتی تحریک نمی شوند و نعوظ مجدد

 

در آنها اتفاق نمی افتد که این فرایند هم کاملا طبیعی است و نشانه بیماری یا اختلال جنسی نیست . معمولا اگر بعد از رابطه جنسی با آقایان حرف های عاشقانه بزنید آنها فقط تایید می کنند، آقایان ممکن است موقتا بعد از مقاربت از نظر احساسی کمی سرد به نظر برسند که همانطور که گفته شد این حالت موقتی است.

 

آقایان انتظار دارند بعد از روابط جنسی کمی فکر کنند و معمولا هم فکرشان بازتر می شود. تمرکز فکری آقایان بعد از مقاربت و انزال ارتقاء می یابد.مهمترین اقدامی که مرد باید انجام دهد این است که از کلام محبت آمیز بعد از اتمام رابطه جنسی استفاده کند . بعد از مقاربت به هیچ وجه سریعا تخت یا محلی که همسرتان در کنار شما قرار دارد را ترک نکنید .

 

بعد از مقاربت به یکدیگر پشت نکنید. به صورت و به چشمان هم نگاه کنید . استفاده از واژه هایی نظیر تو بهترین هستی، تو جذاب ترین زن دنیا هستی ، تو منو به اوج بردی ، دوستت دارم ، عاشقتم ، تو گرم ترین هستی و … می تواند اثرات مثبتی در همسرتان ایجاد کند خصوصا در خانم ها ایجاد کند .

 

بعد از مقاربت سعی در تحریک جنسی مجدد تا لحظاتی نداشته باشید . بهتر است بعد از مقاربت ابتدا مرد یک نوشیدنی برای خانم بیاورد کلا محبت کردن به خانم ها بعد از رابطه جنسی خیلی ضرورت دارد خصوصا در افرادی که خانم آنها سردمزاج است می تواند به مرور باعث تغییر مزاج شود .

 

اگر در محلی که مقاربت انجام شده نور چراغ کم است بعد از آن بلافاصله نور محیط را زیاد نکنید . باید همه چیز به آرامی شروع و به آرامی خاتمه پذیرد . شاید انجام این اعمال با توجه به خستگی ناشی از نزدیکی برای آقایان دشوار باشد اما انجام آن می تواند باعث افزایش شیفتگی و گرمی مضاعف همسر نسبت به وی شود.

 

لیستی از مواردی که بسیاری از زنها بعد از برقراری رابطه جنسی و ارگاسم دوست دارند به شرح زیر است :

 

♥ درآغوش گرفتن

تقریبا” همه خانمها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی ، توسط مرد درآغوش گرفته ونوازش شوند. حلقه کردن دستها بدور زن و نوازش او احساس بسیارخوبی به زن میبخشد.حتی اگر بسیارخسته شده اید و دیگر انرژی برای ادامه دادن ندارید فقط قبل از خواب دستهایتان را بدور همسرتان حلقه کنید و چندکلمه عاشقانه به او بگویید .

 

♥ عدم تحرکات جسمی
عده ای از زنها هم هستند که بعد از پایان رابطه جنسی ،دیگر هیچگونه علاقه ای به تماس جسمی و عاطفی ندارند ، این افراد اظهار میکنند که آنها بقدری تحریک شده اند که بعد از آن هرگونه تحریک دیگری برایشان لذتی نداشته و عذاب آورخواهدبود ، البته این خواسته هرگز به معنی سرد مزاجی این زنها نیست

 

بلکه آنها فقط دوست دارند مدت کوتاهی باخودشان تنهاباشند،پس لازم است در این لحظات همسرتان را درک کنید ، دربرخورد با این زنها باید بعد از انجام رابطه جنسی از آنها بپرسید: عزیزم حالت خوبه؟ آیا همه چیز مرتب است؟ یا آیا چیزی احتیاج نداری؟ و بعد از ابراز خوشنودی ازانجام رابطه جنسی با او ، سعی کنید همسرتان را نیم ساعتی تنها بگذارید تا استراحت کند.

 

♥ صحبت کردن

هرچند اکثر مردها بدنبال رابطه جنسی خسته شده و یارای انجام هیچکاری را ندارند ولی گروهی از زنها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی کمی صحبت کنند.در این مواقع فقط باید گوش خود را به اوبسپارید! اگرخوش شانس باشید او به شرح آنچه گذشت و احساسش از رابطه جنسی با شما می پردازد.اما مواظب باشید که در بین صحبتهای او صدای خروپف شما بلند نشود!

 

♥ برقراری رابطه دوم جنسی

به این نکته توجه داشته باشید که در برخی مواقع زن همچنان اشتیاق به انجام یک عمل جنسی دیگر را دارد ، دراین حالت اگرشماهم آمادگی دارید بهتر است این فرصت را به خودتان دهید . اما اگر به دلیل سن بالا یا هر علت دیگری قادر به ادامه نیستید،برای او توضیح دهید که شما اکنون توانایی انجام رابطه جنسی مجدد را ندارید و برای اینکه بتوانید این کار رابخوبی انجام دهید باید کمی استراحت کنید تا دوباره سرحال شوید.

 

یادتان باشد که فعالیت هایمربوط به بعد از نزدیکی را میتوان حتی تا ساعتها با کارهایی از قبیل کمک به همسر برای آشپزی، شستن ظروف، بیرون رفتن و قدم زدن و … ادامه داد .