پارس ناز پورتال

ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اند

ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اند

ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اند 

بسیاری از بازیگران و ستاره ها هستند که به علت بازی در فیلم ها یا دلایل دیگر اقدام به تراشیدن موهای خود می کنند. شاید معروف ترین آن ها هم کریستین استوارت باشد. اولین بار کریستن استوارت با موهای بلند مشکی معرفی شد و در مجموعه فیلم های “گرگ و میش” به شهرت رسید.

 

به گزارش پارس ناز ولی این بازیگر مشهور برای افتتاحیه فیلم جدید خود به نام “خریدار شخصی” که در لس آنجلس برگزار شد با مدل مویی کاملا تغییر یافته و متفاوت حضور پیدا کرد.

ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اندکریستن استوارت قبل و بعد از تراشیدن موهایش

 

کریستن استوارت 26 ساله با مدل موی بسیار کوتاه پسرانه به رنگ بلوند که هیچ نشانی از موهای طبیعی مشکی اش نداشت، در فرش قرمز حاضر شد و هوادارانش را متحیر کرد.مضمون این فیلم یک داستان روحی است که در شهر پاریس اتفاق می افتد. شخصیت کریستن در این فیلم سوگوار مرگ برادر دوقلویش بوده و مصمم است به نوعی با روح او ارتباط برقرار کند.
ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اندموهای تراشیده و جدید کریستن استوارت برای فیلم جدیدش

 

گرچه این بازیگر هنوز توضیحی در مورد ایده پشت این مدل مو ارائه نکرده ولی به گفته یک وب سایت خبری ممکن است این استایل مو برای فیلم جدید دیگر وی به نام “زیر دریا” باشد که در آن گروهی محقق برای ماجراجویی خطرناک و عملیات نجات ناشی از زلزله مجبورند به زیر دریا بروند و می توان حدس زد که در چنین موقعیتی هیچ مدل مویی بهتر از مدل موی بسیار کوتاه نمی تواند مناسب باشد!
ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اندکریستن استوارت در افتتاحیه فیلم خریدار شخصی در نیویورک سیتی

 

در حالی که کریستن استوارت به تازگی تجربه تراشیدن موهایش را داشته است، به گزارش پارس ناز پیش از این بازیگران زن مشهوری نیز برای نقش های مختلف در فیلم و یا به دلایل شخصی این مدل مو را امتحان کردند:ناتالی پورتمن برای بازی در نقش اوی هاموند در فیلم سال 2006 به نام “وی مثل وندتا” موهایش را تراشید.
ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اندزنان مشهور با سرهای تراشیده

 

شارلیز ترون برای فیلم مشهور “مکس دیوانه” موهایش را پسرانه کوتاه کرد.
ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اندمدل موهای متفاوت بازیگران زن برای بازی در فیلم ها

 

دمی مور برای بازی در فیلم اکشن “جی. آی. جین” موهایش را کاملا تراشید.
ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اندزنان مشهوری که تراشیدن سر را امتحان کردند

 

کیت بلانشت برای بازی در نقش فیلیپا در فیلم “بهشت” در سال 2002 مدل موهایش را تغییر داد و از این کار نیز استقبال کرد.
ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اندبازیگران زن مشهوری که موهایشان را برای فیلم تراشیدند

 

لوپیتیا نیانگ اُ از زمانی که در هالیوود مشهور شد موهایش را به انواع سبک های بسیار کوتاه نگاه داشته و در حقیقت از 19 سالگی این استایل را برای خود انتخاب کرده است.
ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اندستاره های مشهور با موهای تراشیده

 

آن هاتوی برای بازی در فیلم “بینوایان” موهایش را تراشید و خودش اعتراف کرد بسیار از این کار ناراحت شد ولی احتمالا پس از بردن جایزه اسکار بهترین بازیگرزن در نقش مکمل تا حدی تسلی خاطر یافته است.
ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اندسولانج نولز خواهر کوچک بیانسه نیز از جمله زنانی است که برای امتحان کردن انواع مدل موها شهرت دارد و حتی عده ای اظهار دارند از مدل کوتاهی موهای او الهام می گیرند.
ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اندبریتنی اسپیرز خواننده پاپ نیز در سال 2007 با موهای تراشیده اش ، رسانه ها را شوکه کرد.
ستاره های زن خارجی که موهای خود را تراشیده اند