پارس ناز پورتال

شوهر فداکار زندگی خود را صرف مراقبت از همسر بیمارش کرد + عکس

شوهر فداکار زندگی خود را صرف مراقبت از همسر بیمارش کرد + عکس

شوهر فداکار زندگی خود را صرف مراقبت از همسر بیمارش کرد 

 

در این مطلب، با شوهر فداکار زندگی خود را صرف مراقبت از همسر بیمارش کرد آشنا می شویم. این مرد جوان، تمام زندگی خود را برای مراقبت از همسرش که در حالت نباتی زندگی می کند، فدا کرد. ما عشق را در زندگی خود گرامی می داریم و به چیزی کمتر از آن راضی نمی شویم. یافتن چنین عشقی کار آسانی نیست، اما باید بگوییم که برونا دی سوزا آن را کشف کرد.

 

درست زمانی که به نظر می رسید زندگی علیه این زن بیمار است، شوهرش به حمایت و مراقبت از او دست زد. این پست، واقعاً الهام بخش تمام کارهایی است که این شوهر فداکار انجام داده است. داستان آنها به دلیل ماهیت بسیار تاثیرگذار آن به سرعت در رسانه های اجتماعی منتشر شد. بسیاری از کاربران به ستایش این مرد فداکار پرداخته اند.

 

فداکاری شوهر وفادار برای همسر بیمارش

داستان امروز مجله پارس ناز، مربوط به دیوید سزار، شوهری دلسوز اهل برزیل است که سال‌های زیادی از زندگی خود را وقف مراقبت از همسرش برونا دسوزا کرده است که در حالت نباتی به سر می‌برد. دیوید شغل خود را از دست داد و اکنون برای تامین هزینه‌های زندگی خودش و همسرش از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند.

شوهر فداکار زندگی خود را صرف مراقبت از همسر بیمارش کرد 

داستان عشق و شجاعت نمایش داده شده توسط این مرد قلب بسیاری را در فضای آنلاین تسخیر کرده است. زیرا او بی وقفه برای رفاه زنی که عمیقاً دوستش دارد می جنگد. زندگی دیوید سزار بعد از تمام اتفاقات تلخ، به شدت تغییر کرده است. سال 2018 بود که یک روز عادی برای دیوید سزار و برونا دسوزا تبدیل به یک لحظه تغییر دهنده زندگی شد.

 

بیشتر بخوانید: دختر میمون نما از عشق زندگی اش رونمایی کرد + عکس

 

داستان برونا همسر دیوید سزار

برونا هنگام تماشای تلویزیون ناگهان دچار تشنج شده که در نتیجه منجر به ایست قلبی و تنفسی این زن جوان شد. دیوید در مصاحبه ای این حادثه را به یاد آورد: «در عرض سه دقیقه، او تمام علائم حیاتی خود را از دست داد. ما سریع به بیمارستان رفتیم و بعد از 25 دقیقه موفق شدند او را احیا کنند، اما مدت زیادی بود که بدون اکسیژن بود.

فداکاری شوهر وفادار برای همسر بیمارش

طبق گزارش پارس ناز، وضعیت برونا ناشی از اختلالی است که بر عملکردهای اساسی سیستم عصبی تأثیر نمی گذارد، اما درک او از محیط اطرافش را مختل می کند. به عبارت دیگر، همسر محبوبش با عواقب ماندگاری که در حالت نباتی وجود داشت، رها شد. پس از نزدیک به دو سال بستری شدن برونا در بیمارستان، دیوید از ژوئن 2019 به طور کامل خود را وقف مراقبت از او در خانه کرده است

 

با این حال، به دلیل بیکاری، او برای برآورده کردن تمام نیازهای شان، از جمله کمک های تخصصی، داروها، غذا، و سایر موارد ضروری تلاش کرده است. از آن زمان سفر آنها پر از چالش ها و سختی ها بوده است. حقیقت این است که آنچه دیوید به عنوان یک راننده به دست می آورد برای تامین نیازهای همسرش کافی نبود. به همین دلیل او مجبور به جمع آوری سرمایه شد.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج زن برزیلی با عروسک پارچه ای و به دنیا آوردن فرزند!

 

کمک های مالی برای دیوید سزار و همسرش برونا

اگرچه بسیاری از موسسات خیریه به آنها کمک کردند، اما هزینه های درمانی برونا هم مدام افزایش یافت. دیوید در آن زمان به این موضوع اذعان کرد که: ما هنوز موفق به دریافت بیمه بازنشستگی او نشده‌ایم. اما دو وکیل داوطلب به ما کمک می کنند. ما با کمک های مالی انسان های خیر، زندگی می کنیم. خوشبختانه بعد از گذراندن این همه لحظات سخت، هنوز امیدی برای آنها وجود داشت.

وقف کردن زندگی برای همسر بیمار

دیوید به لطف اطلاعاتی که توسط متخصصان مغز و اعصاب ارائه شد، از یک روش درمانی در کانادا مطلع شده بود. اگر می توانست به آن دسترسی پیدا کند، برونا باید این دارو را به مدت سه سال مصرف می کرد و آن را با فیزیوتراپی ترکیب می کرد. با این حال، هزینه این درمان حدود 19000 دلار بود. بنابراین این زوج مجبور شدند دوباره به جمع آوری سرمایه از طریق کمک های مالی متوسل شوند.

 

بیشتر بخوانید: زن و شوهری که فهمیدند برادر و خواهر هستند + عکس

 

ایجاد پیج اینستاگرام برای مطلع کردن دیگران

در طول بیش از پنج سال، برونا و دیوید با تأثیرات دگرگون کننده و تغییر دهنده ای در زندگی شان مواجه شده اند. دیوید از طریق حساب اینستاگرام خود خاطرات و به‌روزرسانی‌های ارزشمندی را در مورد پیشرفت درمانی همسرش به اشتراک می‌گذارد. او فالوورهایش را از وضعیت همسر بیمارش مطلع نگه می‌دارد. بدون شک، وضعیت آنها بسیار سخت است.

 

اما چیزی که می درخشد عشق بی حد و حصر دیوید به برونا است. واقعاً قابل توجه است که شاهد چنین وفاداری و مراقبت از طرف یک شوهر جوان باشیم. این ما را وادار می کند تا در مورد روابط خود فکر کنیم و در نظر بگیریم که چه تعداد از ما صادقانه می توانیم بگوییم که به همان میزان از خودگذشتگی و تعهد را نشان خواهیم داد.