پارس ناز پورتال

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند 

برخی از بازیگران و سلبریتی هاي هالیوودی میباشند که نمیتوانند از هم دور باشند و در بین آنها برخی زوجین از هم جدا شده اند اما بازهم به سمت یکدیگر بازگشته اند. اگر چه به ندرت پیش می‌آید که زوج هاي هالیوودی و در کل زوج هاي سلبریتی مدت زمان زیادی را با هم زندگی کرده و در عمل دیر یا زود از هم جدا میشوند,

 

اما گاه دیده می‌شود که برخی از این زوجین نیز برای یک عمر یا دستکم چند دهه در کنار هم می مثل. برخی از این افراد حتی با وجود درگیری ها, اختلافات, مشاجرات و جدایی هاي موقتی باز هم طاقت دوری از هم را نداشته و همواره در حالتی بین آشتی و جدایی قرار دارند.

 

کاملاً مشخص هست که این دسته به دلایلی نمی‌توانند دور از هم زندگی کنند؛ احتمالا دلیلشان این باشد که با هم بهشان خوش می گذرد, یا دلیلش عشق باشد, یا وابستگی متقابل و حتی فیلم بازی کردن برای رسانه ها. اما موضوع مسلم این هست که انها نمی‌توانند بدون هم زندگی کنند. به عبارت ساده تر این زوجین به همدیگر اعتیاد دارند؛ یکی به علتی مفید و دیگری به علتی بد.

 

۱-شایا لباف و میا گوث

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند

شایا لباف و میا گوث در هنگام فیلمبرداری فیلم «نیمفومینیاک» «Nymphomaniac» در سال ۲۰۱۲ با هم آشنا شدند. در ژوئن ۲۰۱۵, وقتی که لباف برای مشاهده گوث که در حال فیلمبرداری فیلم «درمانی برای مفید بودن» «The Cure for Wellness» بود به کشور آلمان سفر کرد درگیری شدیدی بین این دو شکل گرفت.

 

درگیری آنها در قالب یک کلیپ توسط ناظران دعوا که وارد معرکه شده و انها را از هم جدا کردند ضبط شد. در این فایل ویدیویی, لباف خطاب به مردمی که در اطراف آنها جمع شده اند و قصد جا کردن این دو را از هم دارند چنین میگوید:” من نمی‌خواهم به یک زن دست بزنم, نمیخواهم دستم را روی یک زن بلند کنم, اما مجبورم می‌کنند که اینکار را بکنم”.

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند

سپس به گوث نزدیک می‌شود و از او میخواهد که کوله پشتی اش را به او بدهد و میگوید:” نمی‌خواهم به تو دست بزنم. نمیخواهم دست به خشونت بزنم. این همان چیزی هست که انسان را مجبور به خشونت میکند”. سپس به مردمی که انها را از هم جدا می‌کنند می‌گوید:” اگر اینجا می ماندم او را کشته بودم”.

 

این دو برای مدتی با هم دیده نشدند اما در اوایل سال ۲۰۱۶ بار دیگر با هم دیده شدند. لباف در سپتامبر ۲۰۱۶ به مجله ي ورایتی گفت که یکی از عوامل درگیری هاي این دو مربوط به مشروبات الکلی بوده هست وی در این خصوص گفته هست:”من یک منزل متعلق به دوران ناپلئون خریدم و شروع به خوردن مشروبات الکلی کردم و از آن چیزی که بودم احساس شخصیت کمتری داشتم و از آن چیزی که باید صدایم بلند تر شد. این به درد من نمی خوره, رفیق”.

 

حدود یک ماه بعد, لباف و گوث در لاس وگاس با هم ازدواج کردند هر چند بعدها اعلام شد که مراسم ازدواج آنها قانونی نبوده و تنها یک جشن تعهد به همدیگر بوده هست.

 

۲- اما رابرتز و بالکن پیترز

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند

ارتباط ي اما رابرتز و بالکن پیترز درست مثل یک چرخ و فلک هست و گاه خاموش و گاه روشن میشود و گاهی حتی خبر از خشونت خانگی شنیده می‌شود. این دو در فیلم «دنیای کمال» «Adult World» با هم آشنا شده و ارتباط ي خود را در ژانویه ۲۰۱۳ علنی کردند. بدبختانه دوران خوش آنها بسیار کوتاه بود

 

و تنها ۶ ماه بعد در جولای ۲۰۱۳, رابرتز به علت خشونت خانگی پس از دعوایی که بین او و پیترز در هتلی در مونترال به وقوع ضمیمه بازداشت شد. وقتی که پلیس سر رسید با بینی شکسته و خونین و جای دندانهای رابرتز روی بدن او مواجه شد. منابع نزدیک به رابرتز گفته بودند که هر دوی انها علیه هم از خشونت بهره گیری کرده اند اما تنها رابرتز توقیف شده بود زیرا جراحات پیترز واضح تر بوده هست.

 

اما پیترز این ادعاها را رد کرد. اما به گفته ي رسانه ها عشق انها بسیار عمیق و پایدار و دیوانه وار هست. در دسامبر سال ۲۰۱۳, آن انها بار دیگر به هم پیوستند و در ژوئن ۲۰۱۵ از هم جدا شدند. اما تنها سه ماه بعد با هم دیده شدند و در می ۲۰۱۶ بار دیگر اعلام کردند که از هم جدا شده اند

 

و رابرتز وارد ارتباط با کریستوفر هاینس شد. آنها یک‌بار دیگر در سپتامبر ۲۰۱۶ با هم آشتی کرده و در نوامبر ۲۰۱۶ نیز رسانه ها تایید کردند که این دو نامزد شده اند.

 

۳-جاستین بیبر و سلنا گومز

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند

سلنا گومز و جاستین بیبر در فوریه ۲۰۱۱ عشق دراماتیک خود را در مراسمی که توسط ونیتی فیر ترتیب داده شده بود علنی کردند. در نوامبر سال ۲۰۱۲ بعد از اینکه ظاهرا در مراسم فشن شو ویکتوریا سکرت, جاستین بیبر بیش از اندازه به مدلهای مشهوری مثل باربارا پالوین و میراندا کر نزدیک شده بود

 

این دو از هم جدا شدند. اگر چه گومز در پیام توییتری خود به ارتباط ي بیبر با این دو اشاره کرده بود اما این دو ماجرا را به کلی تکذیب کردند. اما این آخر کار بیبر و گومز نبود. به گزارش رسانه ها بعد از جدایی آغاز این دو, بیبر و گومز یک سال تمام را به آشتی و جدایی چند باره گذراندند و در مدت جدایی هر کدام با شخص دیگری وارد ارتباط شدند.

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند

در ژانویه ۲۰۱۴, گومز تور خود را کنسل کرده و به صورت مخفیانه بستری شد. اما پس از تنها دو هفته برنامه ي درمانی خود را ناتمام گذاشت. سپس عکس هایي از این دو با هم در رسانه ها دیده شد. در سال آینده این دو هر از چند گاهی با هم دیده می شدنددر فوریه ۲۰۱۶, گومز در گفت و گو اي گفت:” من بسیار عاجز شده ام.

 

واقعا خسته شده ام. به سلامتی او و شرایط جسمی اش اهمیت میدهم. اما دیگر نمیتوانم اینکار را بکنم”. در آگوست ۲۰۱۶ بیبر ارتباط ي کوتاهی را با سوفیا ریچی آغاز کرد و گومز در صفحه ي اینستاگرامش ناخشنودی خود را از این ماجرا ابراز نمود.

 

سپس بیبر از رسانه هاي اجتماعی دور شده و گومز نیز بار دیگر با کنسل کردن تور خود برای بازیابی مجدد خود اقدام نمود. گرچه بعدها اعلام شد که به علت فشار کاری و نگرانی هایش برای سلامتی بیبر, پزشکان به گومز پیشنهاد کرده اند که مدتی را به استراحت بپردازد.

 

۴- مگان فاکس و برایان آستین گرین

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند

مگان فاکس و برایان آستین گرین در هنگام بازی در فیلم «امید و ایمان» «Hope & Faith» در سال ۲۰۰۴ با هم آشنا شدند. آن زمان فاکس تنها ۱۸ سال سن داشته و گرین نیز ۳۰ ساله بود اما فاکس به این نتیجه رسیده بود که گرین مرد رویاهای اوست و در همان نگاه اول عاشق او شد. وی گفت که از همان ابتدا گرین

 

او را جادو کرده و او این جادو شدن را در تمام بدنش حس کرده هست. در نوامبر ۲۰۰۶, آنها با هم نامزد شدند اما در فوریه ۲۰۰۹ اعلام شد که این دو از هم جدا شده اند. اما این جدایی خیلی زود به آخر رسید و در سال ۲۰۱۰ آنها به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

 

این دو صاحب دو بچه شده و در سال ۲۰۱۴ فاکس اعلام کرد که بچه داشتن باعث شده که این دو به ارتباط بینشان پایبند بمانند. فاکس گفته که به گرین علاقه دارد و او را برای سرپرستی فرزندانش مناسب میبیند و برترین مرد برای اوست. در سپتامبر ۲۰۱۵, فاکس خواهش طلاق داد

 

و به گزارش پارس ناز علت آن را مثل همۀ وقت} تفاوت هاي غیرقابل حل اعلام کرد. با اینکه زمان جدایی این دو ژوئن ۲۰۱۵ اعلام شده اما از آن زمان بارها این دو با هم دیده شده اند. کمتر از یک سال بعد فاکس بار دیگر آبستن شد و این دو بار دیگر با هم آشتی کردند.

 

۵- آزی آزبورن و شارون آزبورن

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند

آزی و شارون آزبورن هر چیزی راکه فکرش را بکنید تجربه کرده اند_ اعتیاد, بدرفتاری و حتی شکست روحی شدید_ و هر زمان بدتر از دیروز بوده اند. این دو در سال ۱۹۸۲ با هم ازدواج کردند و سال قبل با اتفاقی غیر قابل یقین از هم جدا شدند. در تابستان ۲۰۱۶, اعلام شد که آزی با آرایشگر خانوادگی شان,

 

میشله پو, ارتباط داشته و اینکه او تنها زن دیگری نیست که وی در دوران زندگیش با شارون با وی ارتباط داشته هست. بعد از مدتی گفته شد که وی به مریضی روانی-جنسی مبتلا شده و برای درمان در بیمارستان بستری شده هست.در می ۲۰۱۶, شارون او را به علت خیانت از خود راند اما در نهایت با هم آشتی کردند.

 

اگر چه این دو از سال هاي دور به مواد مخدر اعتیاد داشته و در سال ۱۹۸۹ نیز آزی تلاش کرده بود همسرش را به قتل برساند اما این دو به نظر میرسد که به یکدیگر اعتیاد دارند و توان دوری از هم در انها دیده نمیشود.

 

۶- کایلی جنر و تایگا

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند

علی رغم بحث هاي فراوان و قرض هاي بی آخر, به نظر می‌رسد که کایلی جنر و تایگا به هم معتاد میباشند. به گفته ي رسانه ها این دو از زمانی که جنر ۱۷ ساله بود با هم ارتباط داشته و در نوامبر ۲۰۱۵ زمانی که تایگا ۲۶ ساله شد به علت خیانت تایگا از هم جدا شدند. انها یکبار دیگر با هم آشتی کردند

 

اما در می ۲۰۱۶ بار دیگر از هم جدا شدند. علی رغم اینکه این دو برای مدتی با اشخاص دیگری وارد ارتباط شدند اما بار دیگر در سپتامبر ۲۰۱۶ به هم پیوستند و خیلی زود به مناسبت تولد کایلی به سفر رفتند. در نوامبر ۲۰۱۶ نیز کایلی جنر جشن تولد غافلگیر کننده اي برای تولد ۲۷ سالگی تایگا گرفت و این دو به خوبی و خوشی در کنار هم میباشند.

 

۷-مایلی سایروس و لیم همسوورث

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند

مایلی سایروس در هنگام فیلمبرداری فیلم «آخرین ترانه» «The Last Song» در سال ۲۰۱۰ با لیام همسوورث آشنا شد. همان سال این دو نامزدی خود را اعلام کردند اما به همان سرعت نیز وضعیت به هم ریخت. در آگوست ۲۰۱۰ انها از هم جدا شدند زیرا به علت مشغله کاری نمی توانستند

 

چندان همدیگر را ببینند و تنها یک ماه بعد بار دیگر به هم ملحق شدند. در نوامبر ۲۰۱۰ انها به گفته خود یک دوره کوتاه استراحت تعیین کرده تا بر روی کارهای خود متمرکز شده و مدتی را به تنهایی بگذرانند اما نه برای یک مدت خیلی طولانی.در آوریل ۲۰۱۱, این دو بار دیگر به هم پیوستند و در ژوئن ۲۰۱۲ نامزدیشان را اعلام نمودند.

 

اما بعد از چند ماه بار دیگر همه ي چیز را منکر شده و به مدت دو سال تمام علامت هایي از آشتی و جدایی مجدد بین این دو دیده می شد. تا اینکه در نوامبر ۲۰۱۵ انها بار دیگر به هم پیوستند.

 

۸- کورتنی کارداشیان و اسکات دیزیک

عاشق و معشوق های هالیوودی که طاقت دوری ندارند

کورتنی کارداشیان و اسکات دیزیک برای بیش از یک دهه همواره در موقعیت آشتی و جدایی بوده اند. ارتباط انها در سال ۲۰۰۶, با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۰۹ برای نخستین بار از هم جدا شدند. اما وقتی که مشخص شد کورتنی حامله هست با هم آشتی کردند و سپس نخستین پسرشان میسون بدنیا آمد.

 

آنها مجدد در اکتبر سال ۲۰۰۹ که دیزیک در جشن تولد کارداشیان مست شد از هم جدا شدند اما در دسامبر 2009 بار دیگر با هم آشتی کردند. این دو بار دیگر در ژوئن ۲۰۱۰ برای مدت کوتاهی از هم جدا شده و با به جهان آمدن دخترشان در جولای ۲۰۱۲ با هم آشتی کردند.

 

این دو تا سال 2014 ارتباط ي بسیار مفید و مستحکمی داشتند اما در نهایت به علت بدرفتاری هاي دیزیک او را از خود طرد نمود. در همان ماه دیزیک به علت افراط در مصرف مشروبات الکلی در بیمارستان بستری شد. در دسامبر 2014 با بدنیا آمدن پسر دومشان این دو بار دیگر به هم ملحق شدند. در جولای 2015 دیزیک با یک آرایشگر به اسم خلویی بارتولی وارد ارتباط شد اما در نوامبر 2016 اعلام شد که دیزیک و کورتنی بار دیگر در کنار هم زندگی میکنند.