پارس ناز پورتال

عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجی

عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجی

عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجی

بهترین مدل هایی که ستاره های خارجی در مهمانی ها و مراسم های مختلف در زمینه مدل مو و استایل و لباس داشته اند را با هم می بینیم. شاید یکی از دردسرهای ستاره شدن این باشد که همیشه باید به ظاهرتان برسید و برای آن هزینه کنید. در نهایت هر چقدر زمان، انرژی و پول برای این کار خرج کنید، همیشه افرادی هستند که سلیقه آنها با شما یکی نباشد و دائماً مورد نقد این مجله و آن برنامه مد قرار بگیرید.

 

در هر صورت سلیقه شما به خودتان مربوط است و انتخاب های شما محترم هستند. بگذریم از اینکه بعضی از سلبریتی ها کاملاً خود را با استخدام یک استایلیست باهوش یا خریدار شخصی خوش سلیقه راحت کرده اند و دیگر نیازی به سر و کله زدن با لباس و اکسسوار و … ندارند.

 

ولی بعضی از ستاره ها سبک خاص خودشان را دارند و کاملاً در انتخاب حتی لباس های راحت و روزانه خود دقت و ظرافت به خرج داده و همیشه ظاهر شیک و بی نقصی دارند. از مدل هایی مانند کندال جنر و جی جی حدید بگیرید تا بازیگران مشهوری مانند جسیکا آلبا دائماً با استایل همه پسندشان سوژه نشریات بانوان و وبسایت های فشن قرار می گیرند

 

در همین راستا، مجله هارپرز بازار بریتانیا و چند نشریه مد اینترنتی دیگر، هر هفته فهرستی از خوش پوش ترین و خوش استایل ترین ستاره ها و سلبریتی های دنیا را گردآوری می کنند و در کنار آن بهترین آرایش و استایلینگ مو را نیز معرفی می نمایند که گزیده ای از آنها را در زیر مشاهده می کنید.

 

خوش پوش ترین های هفته:

کیت، دوشس کمبریج، با کت و دامنی از لوئیزا اسپاگنولی در حال بازدید از مدرسه ای در لندن.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیروث نِگا با پیراهنی از دولچه و گابانا در جشنواره فیلم بین المللی سانتا باربارا 2017 (SBIFF).
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیسلنا گومز با کتی از پروتاگونیست و پیراهنی از ویلشنکو و کفش های شارلوت المپیا همراه با ویکند در خیابان های فلورانس.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیسیه‌نا میلر با کتی از بربری در نیویورک سیتی.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیهلن میرن و همسرش تیلور هکفورد در مراسم جوایز انجمن کارگردانان 2017 (Directors Guild Awards).
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیجنل مونی در جشنواره فیلم بین المللی سانتا باربارا 2017 (SBIFF).عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیرایان گاسلینگ و اما استون در جشنواره فیلم بین المللی سانتا باربارا 2017
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیمیلو ونتیمیلیا در مراسم جوایز انجمن کارگردانان 2017.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیمندی مور در مراسم جوایز انجمن کارگردانان 2017
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیسارا پُلسون با پیراهنی از اندرو جی. ان. در مراسم جوایز انجمن کارگردانان 2017
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیمایکل فسبندر، اورلاندو بلوم و جاش هارتنت در مراسم جوایز انجمن کارگردانان 2017
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیالیزابت دبیکی با پیراهنی از دیوید جونز در فشن شوی دیوید جونز.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیداکوتا جانسون با پیراهنی از روزتا گِتی در مراسم جوایز انجمن فیلمبرداران آمریکا 2017
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیریتا اورا با پیراهنی از اِرمانو سِروینو در نیویورک سیتی.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیرزاموند پایک در حال رفتن به برنامه «صبح بخیر آمریکا».عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیدو پاتل در مهمانی ناهار نامزدهای اسکار 2017.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیجف بریجز و همسرش سوزان گستون در مهمانی ناهار نامزدهای اسکار 2017.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیرایان گاسلینگ با کت و شلواری از سالواتوره فراگامو در مهمانی ناهار نامزدهای اسکار 2017 برگزار شده در هتل بورلی هیلتون
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجینیکول کیدمن با پیراهنی از شنل و کفش های جیمی چو در مهمانی ناهار نامزدهای اسکار 2017 برگزار شده در هتل بورلی هیلتون کالیفرنیا.عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیایزابل هوپرت با کت و شلواری از آرمانی پریوه در مهمانی ناهار نامزدهای اسکار 2017 در بورلی هیلز کالیفرنیا.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیاسکارلت جوهانسون با پیراهنی از کلکسیون جدید گوچی در فتوشوت مجله ماری کلیر.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیبهترین های آرایش و استایل مو:

پنه‌لوپه کروز در مراسم جوایز گویا (2017 Goya Cinema Awards) در اسپانیا.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیکاملا آلوز در فشن شوی ربه‌کا مینکاف.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیداکوتا جانسون در مراسم جوایز انجمن فیلمبرداران آمریکا 2017
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیامیلی راتایکوفسکی در پارتیLeather & Laces در هیوستون تگزاس.عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجیآلساندرا آمبروزیو در پارتیLeather & Laces در هیوستون تگزاس.
عکسهای زنان و مردان خوش اندام و جذاب خارجی

 

مطالب مرتبط :

خبرهای داغ ستاره های خوش اندام و زیبای هالیوود

زیباترین ستاره های خوش اندام و زیبا در 2017

جذاب ترین ستاره های خوش اندام جهان و هالیوود

تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام دنیا

خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

عکسهای داغ ستاره های خوش اندام و زیبای خارجی