پارس ناز پورتال

عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)

عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)

عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران «266»

تازه ترین عکس های بازیگران و چهره هاي سرشناس و غوغایی ایرانی از اینستاگرام برایتان گلچین شده هست که امروز به اشتراک گذاشته شده اند.

 

دنیای الناز شاکردوست این روز ها کاملا خواهرانه هست و روزی نیست عکسی از خود در کنار الیکا بانو به اشتراک نگذارد. امیدواریم همۀ وقت} کنار هم خوش باشند. نکته قابل ذکر دیگری نیست, جز این که دقتی اندک بر چهره الیکا بانو می تواند چهره ارگانیک الناز پیش از تغییرات را برایتان ترسیم کند.

عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)بارانا بهادری موسیقی را نخست کرده و دوست دارد پا جای پای پدرش بگذارد. امیدواریم بارانای عزیز همواره پیروز باشد و روح مادرش نیز شاد باشد.

عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)نیلوفر پارسا بازیگر درجه دوی سینما و تلویزیون در این ویوی خوشگل که شاهدش هستید. سریال /آوای باران/ حسین سهیلی زاده مطرح ترین اسم در کارنامه ي نیلوفر هست.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)استوری اي که مجید خراط ها روز قبل در اینستاگرامش گذاشت و جامعه هنری را شاد کرد.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)عکسی چپکی که آرام جعفری از کودکی هایش به اشتراک گذاشته بود که ما زحمت کشیدیم و ان را درست کردیم. همه ي وقت جور کم کاری هاي عزیزان را ما باید بکشیم.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)عجب* سپاس از توضیح روشنگرانه ات علیرضا جان*
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)سلفی محسن فروزان و همسرش در یک کافه که با دقت به نوع پوشش عزیزان می‌توان خیال زد که یکی از کافه هاي باشگاه انقلاب هست.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)سعید عرب با این استوری اعلام کرد که پورشه خریده و رفته تعویض پلاک تا سندش را اوکی کند.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)آرش جان این تصویر اکثر موجب تهوع میشود تا توهم. از لحاظ دیداری ذهن را آزار می‌کند.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)شیرینی اینستاگرام تازه تازه به دهن هومن سیدی طعم کرده و باعث شده ذات جلف خود را عیان کند.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)بهاره رهنما در دو ماه بلایی نماند که بر سر همسرش نیاورد. وی را وارد تئاتر و بازیگری کرد و اکنون دارد به اجبار خواننده اش می‌کند. اگر یک فیلمنامه هم بنویسد دیگر همۀ چیز کامل میشود*
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)امیرحسین آرمان با این تصویر بانمک از بچگی هایش از افرادی که تولدش را تبریک گفته بودند تشکر و قدردانی کرد. / عکس بازیگران
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)سلفی امید حاجیلی در کنار محمد علیزاده, حامد همایون و سایر عزیزان در حاشیه یک دورهمی کاری.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)حمید جان جسارتاً گردش زمین و صبح شدن چه چیز خنده داری در خود دارد؟*
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)السا فیروز آذر و رفیقی که ناآگاه پیش رویش ظاهر شده هست.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)سیروان با آخر دوره آموزشی به مرخصی آمده هست.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)بابا بهره مند شونده از هر بهار* بابا خفن استایل لاکچری تیریپینگ*
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)محسن جان کار شما از این حرف ها قبل, هر کاری بکنی دیگر بد نیست.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)آخرین عکس هاي از دیده شدن یک عقاب ایرانی کمیاب در سواحل کالیفرنیا.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)مریم معصومی در توزیع خصوصی فیلم /خالتور/ ساخته تجاری و کمدی آرش معیریان که چشم به فتح گیشه دارد.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)سلفی آتیلا حجازی و جان جانان اش که ماشاالله برای خود خانمی شده هست. یادمان می‌آید که در روزهای مریضی و مرگ ناصر خان نوزادی کوچک بود.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)وقتی سر زده وارد خوابگاه پسران می‌شوی./ تصاویر بازیگران
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)پاداش برترین جایگیری ماه هم می رسد به عزیزی که پشت ماهور و سحر صورتش را پوشانده. واقعاً دمش گرم :»»
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)اندیشه فولادزره.. ببخشید, فولادوند با اکسسوری جدیدش که گویا مد اخیر عزیزانِ روشنفکر هست و از این به بعد دختران زیادی را با این سر بند ها در اطراف میدان انقلاب و تئاتر شهر خواهیم دید.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)همسر شیلا خداداد با اکانت مشترکی که با همسرش دارد, تولد شیلا خداداد را تبریک گفت. همۀ وقت} برایم سوال بوده که چرا اینستاگرام اکانت یا موبایل عزیزان را بلاک نمی‌کند* چون لاگین بودن یک اکانت با دو تلفن همراه یکی از موارد غیرامنیتی این شبکه اجتماعی هست و مواردی زیادی را دیده ایم که به این علت از سوی اینستاگرام بلاک شده اند. مگر این که همه ي اینها سرکاری باشد و شیلا خودش از طرف پزشک به خودش تبریک گفته هست*
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)گشت و گذار خانوادگی الیکا عبدالرزاقی در کنار همسر و خانواده عزیزش.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)سلفی نگین معتضدی در کنار ترلان پروانه و سایر همکاران در پشت صحنه کار جدیدشان. نگین بانو ما به آن چیزی که دورش جمع شده اید تا گرم شوید, شومینه می‌گوییم. بخاری آنی هست که از پشتش یک لوله خارج میشود و درون حفره می رود*
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)سیروس خان گرجستانی پیشکسوت خنده دار سینما و تلویزیون در حاشیه توزیع خصوصی فیلم /خالتور/. هنرنمایی عمو سیروس در سریال /متهم گریخت/ ساخته رضا عطاران هیچوقت از یاد و خاطراتمان نخواهد رفت.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)یکتا ناصر میهمان برنامه کتاب باز سروش صحت شده بود که تصویر مربوط به آن را میبینید.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)شهره بانو جسارتاً این رنگ طلایی که در تصویر موج می‌زند به دلیل افکت ها و تغییرات گرافیکی هست وگرنه آنقدر ها هم درختان زرد نشده اند.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)علی کریمی در کنار تنها مربی اي که می‌تواند از پس علی کریمی بر بیاید*
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)درستکار میرزا آقایی با گریم متفاوت اش در منزل طباطبایی هاي کاشان, در پشت صحنه سریال /بانوی عمارت/ به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد که در کاشان در حال فرآوری هست.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)پیشامد اي تلخ دیگر ملت ایران را عزادار کرد و این بار به سوگ مرزبانان عزیزمان در مرز چالدران که به دست آشوبگران به شهادت رسیدند, نشسته ایم. امیدواریم روزی بیاید که دیگر هیچ مادری به دلیل درگیری و جنگ, به داغ فرزندش ننشیند. ممنون از علی مسعودی بخاطر این پستی که به یاد این عزیزان گذاشته هست.*
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)پوریا پورسرخ با لباسی که کاملا با فضای فیلم هماهنگ بود, به توزیع خصوصی فیلم /خالتور/ رفت. پوریا در این فیلم بازی هم کرده هست.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)این‌ها هیچکدام ناراحت نیستند, ناراحت این هست که هنرمندان وطنمان هنوز هم سلفیِ /مثلاً حواسم نیست/ می‌گیرند.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)مونا فرجاد به تماشای هنرنمایی خواهرش مارال در نمایش /طپانچه بانو/ نشسته بود, در روز هایي که خودش در حال درخشیدن با نمایش /کلنل/ هست.
عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)سربلندی می‌کنیم به محمد احمدزاده و پیمان حسینی که اسم ایران را در مراسم برترین هاي فوتبال ساحلی دنیا به گوش همۀ رساندند و جزو برترین هاي این ورزش در دنیا لقب گرفتند. تبریک بی آخر به این عزیزان و اعضای تیم دوست داشتنی فوتبال ساحلی کشورمون.

عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران (266)

 

مطالب مرتبط :

عکسهای بازیگران +عکس چهره ها (265)

عکس های بازیگران + تصاویر ستاره ها «264»

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان «263»

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها «362»