پارس ناز پورتال

عکس های دختر 12 ساله با حیوانات جنجال به پا کرد

عکس های دختر 12 ساله با حیوانات جنجال به پا کرد

عکس های دختر 12 ساله با حیوانات جنجال به پا کرد 

دختر 12 ساله که همراه با پدرش از آمریکا به آفریقا سفر کرده و حیوانات را شکار کرده است باعث ایجاد عصبانیت مردم در شبکه های اجتماعی شده است. دختر نوجوان آمریکایی با انتشار تصاویر خود در کنار حیواناتی که در آفریقا شکار کرده، واکنش های خشمناک کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است.

 

اقدام عجیب دختر 12 ساله و پدرش موجی از واکنش ها را در پی داشت این دختر 12 سالۀ آمریکایی با عکس هایش جنجال آفرید!دختر نوجوان آمریکایی با انتشار تصاویر خود در کنار حیواناتی که در آفریقا شکار کرده، واکنش های خشمناک کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است.

عکس های دختر 12 ساله با حیوانات جنجال به پا کرد

در تصاویری که روزنامۀ واشنگتن پست از “آریانا گوردین”، دختر 12 سالۀ آمریکایی، منتشر کرده است او در کنار حیواناتی مانند آهو، زرافه و گورخر مشاهده می شود که آن ها را در سفری که همراه با پدرش به آفریقای جنوبی داشته، شکار کرده است.

 

اگرچه آریانا در یک برنامۀ تلویزیونی کانال “ای بی سی” گفت:“من به این کار افتخار می کنم و از آن لذت می برم»، اما واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به تصاویری که او از خود منتشر کرده، متفاوت بود. کاربران زیادی به جای اینکه از او تعریف و تمجید کنند، با واکنش های خشمناک او را “قاتل” و “دشمن حیوانات” نامیدند.

 

یکی از کاربران دربارۀ اقدام آریانا نوشته است:“این اقدامی پست و مشمئز کننده است”.

 

کاربری دیگر نیز خطاب به این دختر نوشته است:“تو لایق احترام نیستی”.

 

در کامنتی دیگر هم آمده است:“این دختر مانند آن حیوانات لایق مردن است”.

عکس های دختر 12 ساله با حیوانات جنجال به پا کرد

در این میان، یک کاربر عصیانی هم نوشته است:“این طبیعی است که پدری، دخترش را برای سفر به آفریقا ببرد اما نه برای شکار حیوانات با هدف تفریح. امیدوارم روزی در حال شکار حیوانات توسط یکی از آنان کشته شوی”.

 

با وجود این، دختر آمریکایی بدون توجه به انتقادها از شکار حیوانات گفته است:“صرف نظر از سخن مردم، من دوباره به شکار می روم؛ چون من شکارچی هستم و کار مورد علاقه ام را متوقف نمی کنم”.