پارس ناز پورتال

استفاده از ماسک طلا مزیت های آن برای صورت

استفاده از ماسک طلا مزیت های آن برای صورت

استفاده از ماسک طلا مزیت های آن برای صورت 

ماسک طلا خاصیت هاي زیادی برای پوست دارد، این ماسک بسیار گرانقیمت اما بسیار سودمند می باشد که افراد ثروتمند ازآن استفاده می‌کنند. بلک ماسک و ماسک طلا اینروزها به میزان زیادی توسط خانمها و آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما این دو ماسک چه مزیت هایي برای پوست دارند؟

 

بلک ماسک و ماسک طلا چه فوایدی برای پوست دارند؟

استفاده از ماسک طلا مزیت هاي زیادی برای پوست دارد. قیمت این ماسک ها بالاست، بنابر این در هنگام خرید آن ها ممکن است دچار تردید شوید. با این حال مزیت هایي که ماسک طلا برای پوست دارد، باعث میشود قیمت این ماسک ها زیاد برایتان اهمیت نداشته باشد.

 

ماسک طلا یک روش فوق العاده برای التیام وضعیت پوست است و یک روش فوق العاده برای درمان پوست محسوب می‌شود. این نوع ماسک زمانی که در ترکیب با دیگر محصولات تقویت کننده کلاژن استفاده میشوند، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

 

خواص ماسک طلا

* این ماسک می‌تواند خطوط نازک و چروک ها را کاهش دهد.

* میزان انعطاف پذیری پوست را افزایش میدهد

* به التیام گردش خون کمک میکند

* رنگ پوست را روشن و شفاف می‌کند

* این ماسک به کاهش تخریب کلاژن کمک می‌کند که طبق معمول در سن 25 سالگی رخ می‌دهد

* التهاب را کاهش می‌دهد «التهاب علت اصلی آکنه و تجمع رنگدانه هاست.»

* طلا حاوی ترکیبات آنتی باکتریال و ضدالتهابی است که دارای تاثیرات تسکین دهندگی و پاک کنندگی پوست است.

* ماسک طلا به سفت شدن پوست کمک می‌کند

 

بلک ماسک چیست؟

بلک ماسک یک ماسک لایه بردار است که مطمئنا شما هم با آن آشنا هستید، چرا که استفاده از این نوع ماسک اخیرا بیشتر شده است. علت محبوبیت بلک ماسک مزیت هاي زیادی است که این ماسک برای پوست دارد. آیا با مزیت هاي بلک ماسک برای پوست آشنا هستید؟ در ادامه به مزیت ها و فواید بلک ماسک اشاره میکنیم.

 

مطمئنا داشتن پوست سالم و شاداب یکی از چیزهایی است که از داشتن آن خیلی خوشحال می‌شویم. با این حال امروزه هوای اطراف ما اکثر اوقات آلوده است. آلودگی موجود در هوا به پوست می چسبد، به ویژه در افرادی که دارای پوست چرب هستند این مسئله بیشتر رخ می‌دهد.

 

آلودگی که به پوست می چسبد، آسیب هاي زیادی به پوست می‌رساند و تاثیرات بدی دارد، بهمین دلیل لازم است هر چه سریع تر این آلودگی ها از روی پوست برطرف شوند. یکیدیگر از نشانه هاي پوست ناسالم وجود سلول هاي مرده روی پوست است. زمانی که سلول هاي پوست می میرند، بلافاصله از پوست جدا نمی‌شوند و مدتی روی پوست می‌مانند.

 

با یک ماسک لایه بردار می‌توانید هم آلودگی را از روی پوست برطرف کنید و هم سلول هاي مرده پوست را. بنابر این زمانی که از این ماسک استفاده می‌کنید، پوستی سالم و با طراوت خواهید داشت.

 

بلک ماسک بجز رفع سلول هاي مرده پوست و آلودگی، مزیت هاي خیلی زیاد دیگری برای پوست دارد. به علاوه بلک ماسک واقعا دارای خاصیت مرطوب کنندگی است و حس خوبی در پوست ایجاد میکند. نه تنها بلک ماسک باعث افزایش رطوبت پوست میشود، بلکه مو هاي صورت را نیر برطرف می‌کند.

 

مو هاي زائد روی صورت باعث خشن شدن پوست می‌شوند. اگر می‌خواهید پوستی نرم و سالم داشته باشید، لازم است از شر مو هاي زائد خلاص شوید. استفاده از یک ماسک لایه بردار بهترین راه حل برای اینکار محسوب میشود، چرا که مو هاي صورت رابه بهترین شکل برطرف میکند.

 

و بالاخره زمانی که از این ماسک استفاده میکنید، جوان تر بنظر میرسید. هیچ کس نمیخواهد پوستی چروک شده و پیر داشته باشد، بهمین دلیل محصولات ضد پیری متنوع و زیاد هستند. زمانی که از یک ماسک لایه بردار استفاده میکنید، پوست خودرا برای چندین سال جوان تر میکنید.

 

در زمان استفاده از ماسک هاي لایه بردار باید چند نکته اساسی را درنظر بگیرید تا از آسیب دیدن پوست پیشگیری کنید، از جمله : پس از لایه برداری تا حد امکان از محصولات آرایشی استفاده نکنید، تا دو روزبعد از لایه برداری از صابون ها و محصولات اسیدی استفاده نکنید و تا حد امکان در دسترس نور خورشید قرار نگیرید و هر زمان که در محیط باز قرار میگیرید از پوست خود محافظت کنید و حتماً از ضد آفتاب استفاده کنید.