پارس ناز پورتال

معرفی برترین فیلم های جدید و مجبوب خارجی

مجموعه : اخبار سینما
معرفی برترین فیلم های جدید و مجبوب خارجی

معرفی برترین فیلم های جدید و مجبوب خارجی 

برترین فیلم هاي خارجی جهان را به شما معرفی میکنیم که از برترین کارگردان هاي جهان میباشند و بازیگران معروف نیز در آن حضور دارند.بعضی از طرفداران افراد مشهور و مشهور دوست دارند فیلمهای اخیر ستاره هاي هالیوودی را تماشا نمایند این فیلمهای که ما در این مطلب معرفی خواهیم کرد جدید ترین فیلمهای افراد مشهور و بازیگران هالیوود می باشند

 

  کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلمهای سینمایی که قرار هست در طول ماه هاي آینده روی پرده سینماهای جهان بروند را گردآوری و منتشر می‌کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری هست که نقدهای منتقدین در خصوص فیلمهای سینمایی، بازی ها، مجموعه هاي موسیقی، سریال ها،

 

دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می‌توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلمهای مورد علاقه خود و ستاره هایي که قرار هست در این فیلم ها بازی کنند را در این جا بخوانید.استیون سودربرگ با “لوگان خوش شانس” «Logan Lucky» در ژانر سرقت، به فیلمسازی بازگشته هست؛ در این فیلم چنینگ تیتوم،

 

آدام درایور، رایلی کیو و دنیل کریگ نقش آفرینی می‌کنند. داستان این فیلم، با نویسندگی ربه‌کا بلانت، دربارۀ دو برادر به نام هاي جیمی «تیتوم» و کلاید «درایور» لوگان هست که در زمان مسابقات خودرو رانی کوکا کولا 600 دست به یک سرقت میزنند. این فیلم که در 18 آگوست پخش خواهد شد، از گروه قدرتمند بازیگران مکمل متشکل از ست مک فارلین، کیتی هولمز، کاترین واترسون، سباستین استن، دوایت یوکم، میکن بلر و هیلاری سوانک سود می‌برد.

معرفی برترین فیلم های جدید و مجبوب خارجی

به نظر می‌رسد پنجمین فیلم بلند ادگار رایت نویسنده و کارگردان، پنجمین فیلم پیروز او نیز باشد. این کارگردان بعد از ترک “مرد مورچه اي” «Ant-Man» در مرحلۀ پیش ساخت، به سراغ متنی رفت که از سال 2007 آن را شروع کرده بود. یک رانندۀ فَراری جوان «انسل الگورت» که مبتلا به وزوز گوش هست،

 

پس از ملاقات با عشق زندگی اش «لیلی جیمز»، سعی می‌کند خود را از سلطۀ رئیس شیطان صفتش «کوین اسپیسی» رها کند. در “بچه راننده” «Baby Driver» که 28 ژوئن به سینما ها راه می یابد، جان هَم، جیمی فاکس، جون برنتال و ایزا گونزالز نیز بازی میکنند.

معرفی برترین فیلم های جدید و مجبوب خارجی

گروهی چشمگیر از بازیگران در اقتباس کنث برانا از رمان سال 1934 آگاتا کریستی، در نقش تعدادی از افراد بیگانه به دلیل یک قتل تحت بازجویی کارآگاه هرکول پوآرو «برانا» قرار می‌گیرند. او باید قاتل را از میان جانی دپ، میشل فایفر، پنه‌لوپه کروز، دیزی ریدلی، جاش گد، ویلم دافو، جودی دنچ، درک جاکوبی، لزلی آدم جونیور، لوسی بوینتون،

 

الیویل کلمن، تام بیتمن، سرگئی پلونین، مانوئل گارسیا رولفو و میراندا ریزون پیدا کند. “قتل در قطار سریع السیر شرق” «Murder on the Orient Express» در 22 نوامبر به نمایش در خواهد آمد.

معرفی برترین فیلم های جدید و مجبوب خارجی

آخرین اثر ترِي ادوارد شالتس نویسنده و کارگردان، نقد هاي زود هنگام بسیار خوبی دریافت کرده هست. یکبار دیگر، شالتس بر پویایی خانوادگی در یک منزل تمرکز دارد اما این بار آن را اکثر به سمت وحشت می کشاند. “شب ها می‌آید” «It Comes at Night» که در 9 ژوئن به نمایش در می‌آید، داستان مردی «جوئل اجرتون» هست

 

که زندگی اش با همسر «کارمن ایجوگو» و پسر نوجوانش «کلوین هریسون جونیور» با آمدن یک خانوادۀ جوان و درمانده «کریستوفر ابوت و رایلی کیو» و پسر جوانشان «گریفین رابرت فاکنر» نزد انها مختل میشود. این دو خانواده که قادر به پیش گیری از تهاجم وحشت موجود در دنیای بیرون به درون منزل نیستند، خود را به دست سوء ظن می سپارند.

معرفی برترین فیلم های جدید و مجبوب خارجی

در “کوهستان میان ما” «The Mountain Between Us» ادریس البا و کیت وینسلت بعد از سقوط هواپیمایشان روی یک کوه یخ زده گیر می افتند. هانی ابو اسد کارگردان این اقتباس از رمان چارلز مارتین توسط کریس وایتس و جی میلز گودلو هست. این فیلم در 20 اکتبر در سالن هاي سینما خواهد بود.

معرفی برترین فیلم های جدید و مجبوب خارجی

سومین فیلم جف بِینا داستان ماجراجویی همراه با بی اخلاقی هاي سه راهبه، با بازی آلیسون بری، اُبری پلازا و کیت میکوچی، را بازگو میکند. “ساعت هاي کوچک” «The Little Hours»، بر زمینه دکامرون اثر جووانی بوکاچو، در اولین اکرانش در جشنوارۀ ساندنس نقد هاي خوبی دریافت کرد. این فیلم در 30 ژوئن روی پرده ها خواهد رفت.

معرفی برترین فیلم های جدید و مجبوب خارجی

در “شب سخت” «Rough Night»، پنج دوست صمیمی دوران دانشگاه «اسکارلت جوهانسون، کیت مک کینن، جیلیان بل، ایلانا گلِیزر و زوئی کراویتز» یک آخر هفته در میامی دور هم جمع میشوند، اما شب خوشی آن ها با کشتن تصادفی یک مرد رقصنده تیره و تار می‌شود. فیلم به کارگردانی لوچیا آنیِلو با فیلمنامه اي به نویسندگی خود او و پل دابلیو داونز 16 ژوئن پخش خواهد شد.

معرفی برترین فیلم های جدید و مجبوب خارجی

“پدینگتون 2” «Paddington 2» دوباره به سراغ خرس پِرویی «با صداپیشگی بن ویشاو» رفته که حالا با خوشبختی در جمع خانوادۀ براون به سر می‌برد. پدینگتون به امید غافلگیر کردن خاله لوسی در صدمین سالگرد تولدش، دست به کارهای گوناگون می‌زند تا برترین هدیه را بخرد.

 

کارگردان این قسمت از فیلم که در 12 ژانویۀ 2018 به نمایش در خواهد آمد، باز هم پل کینگ هست و بازیگرانش همان هیو بونویل، سالی هاوکینز، ایملدا استانتون، جولی والترز، پیتر کاپالدی و جیم برودبنت میباشند. هیو گرانت و برندان گلیسون نیز به این گروه ملحق شده اند.

معرفی برترین فیلم های جدید و مجبوب خارجی

استیون فریرز و جودی دنچ یکبار دیگر با هم همکاری کرده اند، و این بار در داستان دوستی دور از انتظار ملکه ویکتوریا «جودی دنچ» و عبدالکریم «علی فضل» منشی هندی که برای شرکت در جشن طلایی ملکه در انگلستان به سر میبرد. در “ویکتوریا و عبدل” «Victoria and Abdul» با اقتباس از کتاب شرابانی باسو که در 22 سپتامبر پخش خواهد شد، الیویا ویلیامز، مایکل گمبون، ادی ایزارد، تیم پیگات اسمیث و سایمون کالو نیز حضور دارند.

معرفی برترین فیلم های جدید و مجبوب خارجی

اخبار و یادداشت هاي کوتاه درمورد فیلم هایي که قرار هست ساخته شوند:

• آدام وینگارد “گودزیلا در برابر کونگ” «Godzilla vs. Kong» را کارگردانی خواهد کرد که 22 مه 2020 پخش خواهد شد. «منبع: Heat Vision»

 

• میشل ویلیامز در کمدی “احساس زیبایی میکنم” «I Feel Pretty» نقش رئیس ایمی شومر را بازی خواهد کرد. «منبع: Deadline»

 

• کری مالیگان در “در سوی دیگر” «On the Other Side» نقش کیت وب، خبرنگار جنگ ویتنام را بازی خواهد کرد که به مدت 23 روز به اسارت گرفته شد. «منبع: THR»

 

• پریانکا چوپرا در حال گفتگو برای پیوستن به بازیگران درام مستقل “بچه اي مانند جیک” «A Kid Like Jake» و کمدی “رمانتیک نیست؟” «Isn’t It Romantic» هست. «منبع: Variety»

 

• چارلی هیتون و هنری زاگا به ترتیب نقش شخصیت هاي گلولۀ توپ و لکۀ خورشیدی را در “جهش یافته هاي اخیر” «New Mutants» به کارگردانی جاش بون بازی خواهند کرد. «منبع: Heat Vision و Variety»

 

• تامس میدلدیچ برای بازی در “گودزیلا: پادشاه هیولاها” «Godzilla: King of the Monsters» به میلی بابی براون، کایل چندلر، ورا فارمیگا و اوشیا جکسون جونیور پیوسته هست. «منبع: Variety»

 

• ویگو مورتنسن در حال گفتگو برای نقش آفرینی در “کتاب سبز” «Green Book» به کارگردانی پیتر فارلی هست. مورتنسن نقش تونی لیپ، پدر لافزن نیک واللونگای نویسنده را بازی خواهد کرد که در سال 1962 به همراه یک نابغۀ پیانو به جنوب سفر کرد. «منبع: Variety»

 

• هیلی استاینفلد مشغول مذاکره برای بازی در “تبدیل شوندگان: بامبلبی” «Transformers: Bumblebee» هست. «منبع: Variety»