پارس ناز پورتال

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

مجموعه : اخبار سینما
معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا 

اگر برای اوقات فراغت تابستانی خود به دنبال برترین فیلم ها هستید ما به شما برترین هاي جهان را معرفی می‌کنیم که بسیار مورد دقت بوده اند.کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلمهای سینمایی که قرار هست در طول ماه هاي آینده روی پرده سینماهای جهان بروند را گردآوری و منتشر میکند.

 

متاکریتیک وبسایتی تجاری هست که نقدهای منتقدین در خصوص فیلمهای سینمایی، بازی ها، مجموعه هاي موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را گردآوری مي نماید. بنابراین می‌توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلمهای مورد علاقه خود و ستاره هایي که قرار هست در این فیلم ها بازی کنند را در این جا بخوانید.

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

فیلم “ثور: راگناروک” «Thor: Ragnarok» به کارگردانی تایکا وایتیتی، با بازی کریس همسورث در نقش ثور که بعد از بردگی به دست والکری «تسا تامسون» در ساکار زندانی شده، روز 3 نوامبر سال جاری توزیع میشود. از آنجا که جنگ در ازگارد مجدد شدت می‌گیرد، ثور و بروس بنر باید بار دیگر راهی برای متوقف کردن هِلای بیرحم «کیت بلانشت» پیدا کنند. جف گلدبلام، کارل اربن، تام هیدلستون، ادریس البا و جیمی الکساندر نقش هاي مکمل را بر عهده دارند.

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

در اقتباس استیون اسپیلبرگ از کتاب علمی-تخیلی پرفروش سال 2011، نوشتۀ ارنست کلاین، تای شریدن در نقش وِید واتس ظاهر خواهد شد، وید بازیکنی هست که وقت خود را، با آواتار پارزیوال در دنیای واقعیت مجازی اوآزیس می‌گذارند. آفریننده اوآزیس در حال مرگ اعلام میکند که ثروتش را به نخستین کسی

 

که بتواند یک تخم مرغ رنگی عید پاک را بیابد، خواهد بخشید. وید طی مبارزه با بازیکنان دیگر و یک شرکت ناشناخته، برای یافتن تخم مرغ عید پاک به سوی جستجوی پرخطر گنج مربوط به فرهنگ مردمی سال‌های 1980 میرود. در “بازیکن عدد یک حاضر” «Ready Player One» که در 30 مارس 2018 به نمایش در خواهد آمد، مارک رایلنس، الیویا کوک، تی جی میلر، بن مندلسون و سایمون پگ نیز ایفای نقش خواهند کرد.

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

آندرِس موسکییِتی اقتباسی از اثر استیون کینگ، “آن” «It»، را کارگردانی میکند. حکایت در شهر تخیلی دِری در ایالت مِین می گذرد، جاییکه چند نوجوان عضو گروهی به اسم باشگاه بازندگان، باید با دلقک شروری که قرن ها هست به شهر معاشرت می‌کند، رویارویی کنند.

 

بیل اسکارزگارد نقش این دلقک وحشتناک، پنیوایز، را بازی می‌کند و بازیگران جوان عبارتند از جیدن لیبرهر، فین ولفهارد، جرمی ری تیلور، سوفیا لیلیس، وایت اُلف، چوزن جیکوبز، جک دیلن گریزر و نیکلاس همیلتون. “آن” 8 سپتامبر به نمایش در می‌آید.

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

در فیلم “آیکون حومۀ شهر” «Suburbicon» به نویسندگی جوئل و ایتن کوئن و کارگردانی جورج کلونی، مت دیمون در نقش گاردنر لاج، شوهر و پدری ظاهر میشود که با جمع در می آمیزد. دیگر بازیگران فیلم عبارتند از جولیان مور، اسکار آیزاک، نوآ جوپ، گلن فلشنر و جک کانلی. این فیلم در 27 اکتبر در جشنوارۀ فیلم ونیز برای نخستین بار توزیع خواهد شد.

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

اوضاع کنونی دنیای فیلم دی سی کامیکس از زمان توزیع “زن حیرت آور” بسیار بهبود یافته هست، اما این به آن معنا نیست که همۀ چیز مفید هست. بتمنِ مت ریوز بازنویسی شده هست. مشخص نیست بن افلک بتواند بازی در نقش بتمن را ادامه دهد یا نه و برداشت هاي مجدد “لیگ عدالت” «Justice League» با دقت

 

به برنامۀ کاری بازیگران آن گران و دشوار هست. به علاوه، زک اسنایدر «کارگردان» بعد از تراژدی خانوادگی اش، از فرآوری این فیلم کناره گیری کرده و جاس ویدون قرار هست فیلم را تمام کند «گرچه بعد از اعمال تغییرات در فیلمنامه». با این حال، این فیلم که قرار هست 17 نوامبر توزیع شود، تریلر جدیدی منتشر کرده که در آن شاهد وحدت بتمن «بن افلک»، زن خارق العاده «گل گادوت»، مرد آبی «جیسون موموآ»، فلش «ازرا میلر» و سایبورگ «ری فیشر» در مبارزه با استپن‌ولف هستیم.

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

نقدهای آغاز در مورد “دیترویت” «Detroit» بینظیر بوده اند. این فیلم که جدید ترین مشارکت کاترین بیگلو «کارگردان» و مارک بول «نویسنده» هست، درمورد آشوب هایي هست که در تابستان 1967 دیترویت را لرزاند. جان بویگا، ویل پولتر، جک رینور، بن اُتول، هانا مورِي، آنتونی مکی، کیتلین دیوِر، جیسون میچل و جان کرازینسکی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل میدهند. نمایش این فیلم همین هفته در سالن هاي منتخب شروع شده و هفتۀ آینده در سراسر کشور آمریکا آغاز خواهد شد.

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

در آخرین اثر مایکل آلمیریدا، نویسنده و کارگردان، بر زمینه نمایشنامۀ جردن هریسون، فینالیست جایزۀ پولیتزر، لوئیس اسمیث در نقش مارجوری، زنی 86 ساله که روزهایش را با برقراری رابطه با هولوگرام همسر درگذشته اش، والتر «جان هم»، میگذارند، این هولوگرام را پسر و عروسش «جینا دیویس و تیم رابینز» به او داده اند.

 

“مارجوری پرایم” «Marjorie Prime» در توزیع آغاز در جشنوارۀ ساندنس نقدهای خوبی دریافت کرده و نمایش عمومی آن از 18 اوت 2017 شروع خواهد شد.

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

بن استیلر در آخرین فیلم مایک وایت نویسنده و کارگردان، نقش برد اسلون را بر عهده دارد، مردی که با وجود شغل مفید، همسری خارق العاده «جنا فیشر» و پسرش «آستین آبرامز» که نابغۀ موسیقی هست دچار چالش میانسالی شده هست. وقتی دانشگاه هاي اطراف بوستون را به پسرش نشان می‌دهد،

 

به این فکر میوفتد که آیا رفقا دانشگاهی اش، یک شخصیت معروف هالیوودی «با بازی وایت»، یک بنیادگذار صندوق هاي تأمینی «لوک ویلسون»، یک کارآفرین «جیمِین کلمنت» و یک کارشناس سیاسی «مایکل شین»، بهتر از او عمل کرده اند. “اوضاع برد” «Brad’s Status» از 15 سپتامبر در سالن هاي منتخب به نمایش در خواهد آمد.

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

در “فیلم لگو نینجاگو” «The LEGO Ninjago Movie»، لوید «با صداپیشگی دِیو فرانکو» و رفقا نینجایش «مایکل پنیا، اَبی جیکوبسن، زک وودز، کمیل نانجیانی و فرد آرمیسن» به کمک استاد وو «جکی چان» وظیفه دارند از نینجاگو سیتی در مقابل فرمانروای شرور گارمادون «جاستین ثیرو» محافظت کنند

 

که تصادفاً پدر لوید هست. با این حال، آنطور که از تیزر ها بر می‌آید، تهدید بزرگ تری نیز وجود دارد. نمایش این انیمیشن از 21 سپتامبر 2017 آغاز می‌شود.

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

در جشنوارۀ فیلم ساندنس سال جاری، مت اسپایسر نویسنده و کارگردان و همکار نویسندۀ او، دیوید برانسون اسمیث، برای حکایت اینگرید «آبری پلازا» برندۀ جایزۀ نویسندگی فیلم والدو سالت شدند؛ اینگرید زن جوانی با اغتشاش ذهنی هست که تحت تسلط یک ستارۀ رسانه هاي جمعی با بازی الیزابت اُلسن قرار می‌گیرد.

 

“اینگرید به غرب می‌رود” «Ingrid Goes West» که نقدهای زودهنگام مطلوبی به دست آورده و بازیگران مکمل خوبی در اختیار دارد، 11 اوت 2017 به نمایش عمومی در می‌آید.

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

وودی هارلسون در فیلم “ال بی جی” «LBJ» به کارگردانی راب راینر، نقش سی و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده، لیندون بِینز جانسن، را بر عهده دارد؛ فیلم تاریخچۀ زندگی جانسون را از زمانی که مردی جوان در وست تگزاس بود تا زمان ورودش به قصر سفید، بازبینی می‌کند. این فیلم که از 3 نوامبر به روی پرده خواهد رفت، جنیفر جیسون لي در نقش خانم برد جانسون، جفری دانووان در نقش جان اف کندی و مایکل استال دیوید در نقش رابرت کندی حضور دارند.

معرفی جذاب ترین فیلم های سینمایی روز دنیا

اخبار و یادداشت هاي کوتاه درمورد فیلم هایي که قرار هست ساخته شوند:

 

· احتمال دارد از 8 نوامبر 2019، دنیل کرگ را مجدد در نقش جیمز باند ببینیم. یان دمانژ گزینۀ اصلی برای کارگردانی هست. «منبع: Deadline»

 

· آن هاتاوی در حال مذاکره برای جایگزینی ایمی شومر در فیلم اکشن-زنده “باربی” «Barbie» هست. «منبع: Variety»

 

· سارا پُلسن به جیمز مک اووی، آنیا تیلور جوی، بروس ویلیس و ساموئل ال. جکسون در فیلم “گلس” «Glass» به کارگردانی ام نایت شیامالان پیوسته هست. «منبع: Heat Vision»

 

· جرد لتو در حال مذاکره برای بازی در اقتباسی از مجموعه کتاب هاي کمیک “بلادشات” «Bloodshot» هست. «منبع: Deadline»

 

· میشل فایفر نقش جنت ون داین «زنبور اصلی» و لارنس فیشبرن نقش بیل فاستر/ مرد غول جسد را در “مرد مورچه اي و زنبور” «Ant-Man and the Wasp» بازی خواهند کرد.

 

· ریک رومن وا قرار هست فیلم “سقوط فرشته” «Angel Has Fallen»، سومین فیلم از مجموعه اي که با “سقوط المپیوس” «Olympus Has Fallen» شروع شد، را با بازی جرارد باتلر کارگردانی کند. «منبع: Heat Vision»

 

· ریک فاموییوا بعد از ترک “فلش” «The Flash» در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم هنرهای رزمی نوجوانان با اسم “پسر شائولین” «Son of Shaolin» هست. «منبع: Variety»

 

· تام هاردی در فیلم “جنگ من به اتمام رسید، دلم برایش تنگ هست” «My War Gone By, I Miss It So» ،بر زمینه کتاب سال 1999 آنتونی لوید دربارۀ جنگ بوسنی، بازی خواهد کرد. «منبع: Variety»

 

· بعد از اینکه بن افلک “مرز سه گانه” «Triple Frontier» را ترک کرد، مارک والبرگ، چارلی هانام، گَرِت هدلاند و پدرو پاسکال برای بازی در این فیلم مذاکره می‌کنند. «منبع: Deadline»

 

· نیک آفرمن در فیلم “قلب ها بلند می‌تپند” «Hearts Beat Loud» با بازی کییرسی کلمونز، تد دنسن، ساشا لین، بلایث دانر و تونی کولت، بار دیگر به کارگردان برت هالی خواهد ضمیمه. «منبع: Variety»

 

· هنری گُلدینگ در کنار بلیک لایولی و آنا کندریک در تریلر پُل فیگ به اسم “یک لطف ساده” «A Simple Favor» نقش آفرینی خواهد کرد. «منبع: THR»