پارس ناز پورتال

منفورترین زن انگلیس کیست و چرا مردم از او متنفرند؟

منفورترین زن انگلیس کیست و چرا مردم از او متنفرند؟

منفورترین زن انگلیس کیست و چرا مردم از او متنفرند؟ 

منفورترین زن انگلیس کیست و چرا مردم از او متنفرند؟ مادری که منفورترین زن انگلستان نامیده می‌شود، می‌ترسد که هدف اسیدپاشی قرار گیرد، زیرا ترول‌های آنلاین زندگی او را به «جهنم» تبدیل می‌کنند. ترول ها افرادی هستند که با کامنت گذاری و ارسال پیام های ناخوشایند، به آزار آنلاین دیگران می پردازند. این افراد دارای اختلالات روانی بوده و از آزار دادن دیگران لذت می برند.

 

کارلا بلوچی، 42 ساله، گفت که پس از مصاحبه سال 2019 خود که در آن اعتراف کرد که برای انجام عمل بینی 7000 پوندی با NHS، خودش را به افسردگی زده، در رسانه های اجتماعی مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. تهدیدهای مداوم به مرگ و تجاوز جنسی، چنان او را ترسانده که به مکانی دورافتاده – دور از خانه اش در هرتفوردشایر – نقل مکان کرده است.

 

بیشتر بخوانید: تاتو زدن اسم نامزد روی پیشانی و پشیمانی بعد از آن! + عکس

 

منفورترین زن انگلستان

کارلا بلوچی به دلیل ترس از امنیت خودش، با وسایل نقلیه عمومی سفر نمی کند. منفورترین زن بریتانیا که خودش را به افسردگی زده بود تا جراحی بینی رایگانی را بدست آورد، مدعی شد که به دلیل حملات نژادپرستانه به فرزندانش و تهدید به تجاوز و مرگ مجبور به ترک خانه شده است. البته این مادر بریتانیایی فکر می کند که ترول ها به ظاهر و سبک زندگی او حسادت می کنند.

منفورترین زن انگلیس

کارلا می‌گوید: تهدیدهای آنلاین، زندگی من را به جهنم تبدیل کرده است. من هر روز تهدید به مرگ می شوم و حتی برخی از مردم می‌گفتند که برای تماشای تجاوز به من پول می‌دهند. این رفتار عادی نیست و باید اقدامات بیشتری برای جلوگیری از این اتفاقات و تهدیدهای آنلاین انجام شود. بارها و بارها آنها را بلاک کرده ام، اما دوباره سر و کله شان پیدا می شود.

 

بیشتر بخوانید: دختر میمون نما از عشق زندگی اش رونمایی کرد + عکس

 

تهدید به اسید پاشی و تجاوز جنسی شدم

خانم کارلا بلوچی می گوید: می‌ترسم روزی کسی اسید به صورتم بپاشد. خانم بلوچی گفت که این آزار عمدتاً از طریق حساب های فیک، به‌طور خاص برای هدف قرار دادن او و چهار فرزندش تنظیم شده‌اند. در واقع، کارلا نشان می دهد که آنها مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفته اند. این زن گفت: توهین های نژادپرستانه از دهان این افراد خارج می شود. زیرا فرزندان من دورگه خاورمیانه-انگلیسی هستند.

نفرت انگیزترین زن انگلیس

پسر جوان من بلو دو ساله است و مردم حتی آزاردهنده ترین چیزها را درباره او می گویند. علاوه بر تهدید آنلاین، کارلا همچنین اعتراف می‌کند که افرادی به‌طور ناشناس با سرویس‌های اجتماعی به خانه‌اش تماس گرفته‌ و ادعا می‌کنند او «مادر بدی» است. او توضیح داد: خدمات اجتماعی ده بار با من تماس گرفته، زیرا کسی به آنها ریپورت داده که من جلوی بچه های خودم، کارهای خلاف شرع انجام می دهم.

کارلا بلوچی

اما همه اینها دروغ است، من روابط نامشروع در زندگی ام ندارم. این کار آنها رقت انگیز است. زیرا ممکن است بچه هایی وجود داشته باشند که واقعاً به کمک خدمات اجتماعی نیاز دارند. ترول ها با اینکارها و مزاحم شدن ها کاری می کنند که دیگر بچه هایی که در خطر هستند، نادیده گرفته شوند. کارلا تاکید می کند که تهدیدهای آنلاین او را پارانوئید کرده است.

 

بیشتر بخوانید: به دست آوردن 5 میلیون فالوور با جراحی زیبایی + عکس

 

کارلا بلوچی منفورترین زن انگلیس کیست؟

کارلا بلوچی در سال 1983 در انگلستان متولد شد و 39 سال سن دارد. وی متاهل و دارای چهار فرزند است. با این حال، ما اطلاعات زیادی در مورد شوهر او نداریم. دارایی خالص کارلا بلوچی حدود 300 هزار دلار است. این چهره، یک شخصیت رسانه اجتماعی، مدل، و اینفلوئنسر است. اینستاگرام او نزدیک به 200 هزار دنبال کننده دارد.

بیوگرافی کارلا بلوچی

او که یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی بود، با تبلیغ محصولات مختلف در اینستاگرام خود و همچنین از طریق سایر رسانه های اجتماعی درآمد کسب کرد. علاوه بر اینستاگرام، در پلتفرم های دیگری مانند اسنپ چت، توییتر، یوتیوب، و… نیز ظاهر شده است. خانم بلوچی سپس برای تبلیغ محصولات مختلف خود توانست از برخی از شرکت‌های معتبر و معروف، قراردادهایی به دست آورد.

 

البته این چهره، قبلاً برای کسب درآمد کارهای عجیب و غریب زیادی انجام می داد، اما اکنون در مسیر شغلی خود کاملاً تثبیت شده است. باید بگوییم که او در یک دبیرستان خصوصی تحصیل کرده و هیچ مدرک فارغ التحصیلی از دانشگاه ندارد. بلوچی اکنون یک سبک زندگی مجلل را دنبال می کند و دارای وسایل نقلیه کلاس، یک عمارت شیک، و لوازم خانگی لوکس است.