پارس ناز پورتال

همه چیز درباره جورجینا قبل از ازدواج با کریستیانو رونالدو + عکس

همه چیز درباره جورجینا قبل از ازدواج با کریستیانو رونالدو + عکس

جورجینا قبل از ازدواج با رونالدو 

در این پست، همه چیز درباره جورجینا قبل از ازدواج با رونالدو را به شما خواهیم گفت. جورجینا رودریگز یک مدل اسپانیایی می باشد. او یک رقصنده محبوب جهانی می باشد. جورجینا فروشنده ی ساده ای بود و تنها عامل معروفیت او کریستین رونالدو می باشد. جورجینا زمانی معروف شد که با این فوتبالیست مطرح جهانی وارد رابطه شد.

 

اکنون می توان از جورجینا به عنوان یک فرد موفق نام برد. امروزه او زندگی ایده آل و بسیار آرامی را در کنار بهترین فوتبالیست دنیا سپری می کند. باید بگوییم که جورجینا زنی بی حاشیه است و زندگی جالب و بسیار متفاوتی دارد. همچنین او بسیار آرام و به دور از هر جنجال و چالشی می باشد. داستان زندگی و بیوگرافی او متفاوت و بسیار جذاب است.

 

بیوگرافی جورجینا رودریگز

در این مقاله قسمت هایی از زندگی و موفقیت های او توضیح داده شده است. افراد برای آشنایی بیشتر با جورجینا می توانند ادامه این مقاله را بخوانند. جورجینا در بیست و هفتم ماه ژانویه سال هزار و نهصد و نود و شش میلادی به دنیا آمد. به تاریخ شمسی او متولد هفتم بهمن هزار و سیصد و هفتاد و دو می باشد. اسم کامل جورجینا، جورجینا رودریگز هرناندز می باشد.

جورجینا قبل از ازدواج با رونالدو 

او در یکی از هفده بخش خودمختار اسپانیا به دنیا آمد. اصالتاً اهل مورسیا می باشد. خانواده جورجینا خانواده او یک خانواده کاملاً معمولی می باشند. مادرش اسپانیایی و پدر او اهل آرژانتین است. او در کودکی همراه با خواهرش ایوانا و خانواده پدریی اش زندگی می کرد.

 

زمانی که جورجینا یک سال سن داشت مادرش تصمیم می گیرد که به شهر های شمال اسپانیا که خاکا نام دارد برگردد. خاک در استان اوسکا واقع شده است. جورجینا یک خواهر ناتنی نیز به نام پاتریشا دارد. پاتریشا فرزند پدر از همسر قبلیش می باشد. جالب است بدانید که جورجینا از سال های نوجوانی اش به صنعت مد علاقه داشت.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو + مصاحبه و اینستاگرام

 

نوجوانی جورجینا رودریگز

جورجینا از همان ابتدای زندگیش برای این هدف بزرگ خود تلاش می کرد. او بارها گفته است که بزرگ ترین هدف او رسیدن به صنعت مد می باشد. جورجینا زمانی که چهار ساله بود به یک استودیوی رقص فرستاده می شود. این استودیو رقص مخصوص آموزش رقص های کلاسیک بود همین استودیو اولین و جدی ترین قدم او برای رسیدن به هدفش یعنی مدلینگ و هنر بوده است.

 

در سال های بعد از آن نیز به رقص ادامه داد و بعد ها به یک رقاص بسیار حرفه ای تبدیل شد. بعد از اینکه جورجینا از مدرسه فارغ التحصیل شد. از شهر خاکا به مادرید رفت او در مادرید به ادامه آموزش رقصش پرداخت. در آنجا نیز به برگزاری کلاس های رقص خود مشغول بود. بعد از گذشت چند سال تصمیم گرفت از خانواده اش جدا شده و برای خود یک زندگی مستقل بسازد.

 

شغل جورجینا قبل از ازدواج با رونالدو

جورجینا بعد از اینکه از خانواده اش جدا شد و تصمیم گرفت مستقل زندگی کند. برای داشتن زندگی مستقل به شهر اوسکا رفت. اوسکا با محل زندگی پدرش فاصله چندانی نداشت. او می توانست با یک ساعت رانندگی به خانه پدریش برود. باید بگوییم که جورجینا برای گذراندن زندگی در اوسکا به یک شغل و منبع درآمد احتیاج داشت.

بیوگرافی جورجینا رودریگز

بنابراین در این شهر، در یک رستوران معروف به عنوان پیش خدمت مشغول به کار شد. او در اوسکا همراه با چند نفر زندگی میکرد. آن ها همگی با هم در یک خانه زندگی می کردند. جالب است بدانید که جورجینا بعد از مدتی از این سبک زندگی خسته شد. او احساس می کرد دیگر نمی تواند در یک خانه مشترک با چند نفر زندگی کند.

 

بنابراین زمانی که از زندگی و خانه مشترک همچنین شهر کوچک خسته شد تصمیم گرفت بار دیگر نقل مکان کند. او در این جا به جایی به شهر ساحلی سن سباستین رفت. در آنجا نیز بعد از مدتی به دنبال کار گشتن در یک مغازه به نام ماسیمو دوتی مشغول به کار شد. وی مدتی را در این مغازه کار کرد و بعد از اینکه پس انداز قابل توجهی جمع کرد دوباره تصمیم گرفت محل زندگی خود را عوض کند.

 

مهاجرت جورجینا رودریگز به انگلیس

اما جورجینا این مهاجرت خود را در سال ۲۰۱۲ میلادی و ۱۳۹۰ شمسی آغاز کرد. در این زمان او تنها ۱۷ سال سن داشت. در این مهاجرت او به انگلیس رفت. در انگلیس در منزل فردی به عنوان پرستار یک بچه ی کوچک استخدام شد. همچنین او علاوه بر پرستاری کودک در آن خانه و همراه همان خانواده زندگی می کرد.

 

جورجینا در یکی از مصاحبه های خود گفته است که همیشه اهداف بزرگی در سر داشته و دوست داشته است کارهای بزرگ و لوکس را انجام دهد. بنا به همین دلیل نیز تصمیم می گیرد زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد. او در مدتی که در کنار آن خانواده به عنوان پرستار زندگی می کرد روی زبان خود به شدت کار کرده و سطح زبان خود را به حد معقول و قابل قبولی رسانده است.

 

بعد از مدتی که کودک آن خانواده بزرگ شد و آن ها دیگر به پرستار کودک احتیاج نداشتند. بنابراین، او تصمیم می گیرد به اسپانیا برگردد. زمانی که به اسپانیا بر می گردد. به یک فروشگاه معرفی شده تا در آنجا به عنوان فروشنده کار کند. آن فروشگاه یکی از فروشگاه های بزرگ برند گوچی بود. وی در این مغازه مشغول به کار شد تا بتواند خرج زندگی و کلاس های رقص خود را در بیاورد.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز + عکس

 

نحوه آشنایی جورجینا با کریستیانو رونالدو

 

زمانی که جورجینا در فروشگاه گوچی مشغول فروشندگی بود. همچنین هزینه های زندگی خود را از فروشندگی در می آورد. کریستین رونالدو ستاره فوتبال جهان برای خرید به این فروشگاه رفت. رونالدو با دیدن جورجینا به او علاقه مند شد و خواست که با او وارد رابطه شود. رابطه جورجینا و رونالدو از سال 1394 شمسی یعنی 2016 میلادی به طور رسمی آغاز شد.

جورجینا قبل از ازدواج با رونالدو

بعد از یک سال جورجینا و رونالدو بچه دار شدند. اولین بچه ی آن ها دختر بود. بعد از گذشت چند سال آن ها در سال دو هزار و بیست و دو میلادی و به عبارتی هزار و چهارصد شمسی صاحب دو کودک دیگر شدند. اما متاسفانه از دوقلوهای آنها فقط یکی زنده ماند.

 

جورجینا بعد از آشنایی با رونالدو همچنان به کار خود در فروشگاه گوچی ادامه می داد. اما بعد ها که در میان مردم شناخته تر شد مورد مزاحمت هایی قرار گرفت.او تصمیم گرفت که شغل خود و آن فروشگاه را ترک کند. همچنین صاحبان فروشگاه نیز به دلایلی قصد اخراج او را داشتند. بعد از ترک این فروشگاه او تصمیم گرفت که در حرفه مدلینگ آغاز به کار کند.

 

زندگی عاشقانه جورجینا و رونالدو

جورجینا و رونالدو بعد از آشنایی مدت ها سعی کردن رابطه خود را از دید مردم پنهان نگه دارند. اصلی ترین دلیل این پنهان کاری نیز نگرانی های جورجینا بود. او احساس میکرد که اگر مردم از این قضیه با خبر شوند زندگی کاری اش دچار مشکل خواهد شد. اما این پنهان کاری زیاد طول نکشید. زیرا مردم از رابطه بین آن دو نفر آگاه شدند.

 

مردم اسپانیا به محل کار جورجینا می رفتند تا بتوانند همراه با او عکس بگیرند. این امر موجب شده بود که زندگی شخصی جورجینا دچار مشکلات فراوانی شود. علاوه بر این این فروشگاه گوچی یکی از گران ترین فروشگاه های آن شهر بود. همچنین دارای مشتریان قدیمی و ثروتمند بسیاری بود.

 

مدیران این مجموعه برای از دست ندادن مشتریان ثابت و پولدار خود مجبور شدند که جورجینا را اخراج کنند. جورجینا در این دوران به تازگی به یک سری از اهداف خود دست پیدا کرده بود. اما این موارد منجر شد که او کار خود را از دست دهد. اما مدت زمان زیادی طول نکشید که با کمک رونالدو در شغل دیگری مشغول به کار شد.

 

مردم برای دیدن رونالدو به فروشگاه گوچی می رفتند

مردم بار دیگر برای دیدن رونالدو و پارتنر او به محل کار جورجینا می رفتند. همین امر موجب شد که جورجینا بار دیگر موقعیت شغلی خود را از دست بدهد. بعد ها جورجینا درباره این موضوع گفته است زمانی که از کار خود کنار کشید. باز هم مردم به آن فروشگاه ها می آمدند و در تلاش بودند که او را پیدا کنند.

 

او می گوید که زمانی که مردم او را پیدا نمی کردند از مدیران فروشگاه می خواستند که او را به آن ها نشان دهد. با توجه به این موارد و این تجربه ها جورجینا تصمیم گرفت برای همیشه شغل فروشندگی را کنار بگذارد. همین امر موجب شد که بتواند بقیه زندگی خود را در آرامش بگذراند.

 

ورود جورجینا رودریگز به مدلینگ

جورجینا امروزه یکی از معروف ترین چهره های مدلینگ می باشد. او به عنوان مدل شرکت و برند الیزابتا فرانچی کار میکند. در حال حاضر نیز هم چنان به صنعت مدلینگ مشغول است. او با برند ها و شرکت های مختلفی به عنوان مدلینگ کار کرده است. همکاری او با برند الیزابتا فرانچی آخرین همکاری او با یک برند بسیار معروف است.

 

به گفته منابع بسیاری او بابت این همکاری مبلغ بسیار قابل توجهی دریافت کرده است. جورجینا بعد از آشنایی با رونالدو به کار مدلینگ مشغول شد و هم اکنون نیز با برند های مختلف همکاری می کند. همچنین او یکی از اینفلونسرهای تاثیر گذار و معروف شبکه های اجتماعی می باشد.

 

او فعالیت های بسیاری در رسانه های اجتماعی دارد. همچنین به گفته خودش تمرکز اصلی اکنون او در زندگی تربیت فرزندانش می باشد. همچنین در مصاحبه هایی گفته است که مهم ترین اولویت کنونی زندگی او، فرزندانش می باشند. برای همین در زمینه شغلی فعالیت زیاد خاصی انجام نمی دهد.

 

بیشتر بخوانید: جورجینا فرزند چهارم کریس رونالدو را به دنیا آورد

 

زندگی شخصی جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو

 

جورجینا و رونالدو هم اکنون با یک دیگر زندگی می کنند. آن ها دارای پنج فرزند می باشند. اولین فرزند رونالدو جونیور است. جونیور فرزند جورجینا نمی باشد و قبل از آشنایی رونالدو با جورجینا به دنیا آمده است. رونالدو هرگز و در هیچ مصاحبه حاضر نشده که نام مادر جونیور را اعلام کند. جونیور در هفده ژوئن 2017 میلادی و به عبارتی 27/3/1398 به دنیا آمده است.

زندگی شخصی جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو

مکان به دنیا آمدن جونیور سندیگو در کالیفرنیا می باشد. اولین فرزند مشترک جورجینا و رونالدو که یک سال بعد از آشنا شدن آن ها با یک دیگر به دنیا آمد. در سال دو هزار و هفده میلادی یعنی هزار و سیصد و نود پنج شمسی بود. فرزند توسط یک رحم اجاره ای به دنیا آمد. فرزند بعدی آن ها نیز از طریق رحم اجاره متولد شد.

 

این فرزندان دو قلو بودند که برای آن ها اسم های متئو و ماریو را انتخاب کردند. فرزند چهارم آنها آلانا مارتینا است. آخرین فرزند رونالدو و جورجینا نیز در آوریل دو هزار و بیست میلادی یعنی هزار و چهار صد و یک به دنیا آمد. بارداری چهارم جورجینا نیز فرزندان دوقلو بودند یکی از بچه های جورجینا در هنگام زایمان از دنیا میروند.

 

فرزندان جورجینا و رونالدو

اکنون جورجینا و رونالدو دارای پنج فرزند هستند. که دوتای آن ها پسر و سه تای دیگر دختر می باشند. رونالدو در مصاحبه های مختلفی اعلام کرده است که دوست دارد هفت بچه داشته باشد. او هیچ دلیلی را برای این عدد عنوان نکرده است.

 

او گفته است که فقط به دلیل علاقه شخصی دوست دارد که هفت فرزند داشته باشد. همچنین گفته است که به فکر به دنیا آوردن دو فرزند دیگر می باشد. جورجینا در مصاحبه های بسیاری در مورد فرزندانش حرف زده است. او بار ها تاکید کرده که تمام تلاش خود را برای تربیت درست آن ها به کار می برد.

 

جورجینیا گفته که دوست دارد فرزندانش را به افرادی قدر شناس تبدیل کند. جالب است بدانید که او می خواهد که به آن ها بیاموزد زندگی شانس تجربه زندگی باشکوهی مثل زندگی آن ها را به هر کسی نمی دهد. همچنین به آن ها یاد دهد که همیشه شکرگزار زندگی خود باشند.

 

سبک زندگی جورجینا رودریگز از ابتدا تا کنون

همان طور که پیش تر گفته شد جورجینا قبل از آشنایی با رونالدو زندگی سختی داشته و همیشه در تلاش بوده است. او در تمام سال های نوجوانی خود تلاش می کرد که به موفقیت برسد و جایگاهی بهتر برای آینده خود بسازد. اما امروزه همه افراد می دانند که او زندگی بدون مشکل و بدون دغدغه ای را دارد.

 

این مدل مشهور بارها گفته است که شکرگزار و قدردان این شرایط می باشد. قدرشناسی و شکرگزاری یکی از اصلی ترین راه و روش های زندگی او می باشد. همچنین او از مادرانی می باشد که به تربیت فرزندانش بسیار توجه می کند. باید بگوییم، جورجینا بارها گفته است که برای تربیت فرزندانش قدرشناسی را در اولویت قرار می دهد.

 

همچنین گفته که به فرزندانش تاکید دارد بابت اقبال خوب شان همیشه شکرگزار باشند. جورجینا در حال حاضر در همه ی مسابقات رونالدو شرکت می کند و با حضورش از او حمایت می نماید. علاوه بر این بار ها گفته است که به فوتبال علاقه شدیدی ندارد.

 

اما جورجینا گفته که همیشه فوتبال را یک ورزش مهیج و دوست داشتنی می داند. او هیجانات مربوط به فوتبال را در دوران کودکی در پدر خود دیده است. همچنین گفته است که پدرش در طی زمان خاصی به بازی فوتبال مشغول بوده و بعد از آن نیز مربی فوتبال بوده است.

 

بیشتر بخوانید: زندگی لاکچری به سبک کریستیانو رونالدو +عکس و بیوگرافی کریس رونالدو

 

نکات جالب درباره جورجینا رودریگز

جورجینا در مورد آرزوها و اهداف کودکی اش در مصاحبه های بسیاری صحبت کرده است. او گفته است که اولین علاقه او به صنعت مدلینگ زمانی شکل گرفت. که یک خانم در ایستگاه قطار از او خواسته است که برای فروشگاهش به عنوان مدل کار کند. او در بچگی روز به روز علاقه اش به صنعت مدلینگ افزایش می یافت.

نکات جالب درباره جورجینا رودریگز

بعدها به این نتیجه رسید که مدلینگ می تواند شغل بسیار محبوب و مناسبی برای او باشد. او از همان ابتدا می دانست که راه رسیدن به هدفش راه آسان و همواری نخواهد بود. اما هر چه بزرگ تر می شد. علاقه اش به صنعت مد و مدلینگ شدت می یافت. جورجینا گفته است که قبل از همه این اتفاقات در دوران کودکی از دوست داشته که پلیس شود.

 

اما بعد ها هدفش این شده که مربی و معلم رقص کلاسیک شود. باید بگوییم که جورجینا در مورد مادر شدن نیز گفته که در افکار کودکی و نوجوانی ام فکر می کردم هیچ وقت قصد ندارم مادر شونم. اما بار ها از علاقه خود به بچه های کوچک و کم سن حرف زده است. حتی زمانی نیز مشغول به شغل پرستاری از یک بچه ی کوچک بوده است.

 

1. روتین زندگی جورجینا

او در مورد زندگی روتین خود می گوید که همیشه صبح خود را با رفتن به اتاق بچه هایش و نگاه کردن به آن ها شروع می کند. او گفته است که دوست دارد هر روز صبح بیدار شدن آن ها را از خواب ببیند. همچنین بعد از بیدار کردن بچه ها به عوض کردن لباس آن ها می پردازد. همچنین در نظافت به آن ها کمک می کند و سعی می کند همیشه آن ها را مرتب نگه دارد.

 

وی همیشه سعی دارد همه خانواده را سر میز صبحانه جمع کند. بنابراین هر روز صبح کل خانواده را برای خوردن صبحانه به دور میز دعوت می کند. همچنین تایم بعد از صبحانه را به بازی و گذراندن وقت با فرزندانش می گذراند. بعد از بازی کردن و سرگرمی های خاص روزانه ای که دارند تایم استراحت همه اعضای خانواده فرا می رسد.

 

آن ها بعد از استراحت کردن با هم آماده ورزش می شوند. جورجینا گفته است که برای ورزش کردن به زمین تمرین، سالن بدن سازی و یا استخر می روند. او این زمان را برای تناسب اندام خود به شدت ورزش می کند. علاوه بر این گفته است که از انجام ورزش و فعالیت های ورزشی در کنار فرزندانش بسیار لذت می برد.

 

2. خرید کردن جزو تفریحات جورجینا است

علاوه بر این بارها گفته است که خرید به همراه فرزندان یکی از بهترین تفریحات او می باشد. همه افرادی که مطالعه کوچکی در مورد زندگی جورجینا داشته باشند پی می برند که او بیشترین زمان خود را به تربیت صحیح و دقیق فرزندانش اختصاص می دهد. جورجینا بار ها اعلام کرده که می خواهد با آموزش درست فرزندانش به آن ها راه و رسم زندگی خوب را بیاموزد.

 

همچنین او تلاش می کند که چالش ها و سختی های زندگی را به کودکانش نشان دهد. جورجینا بار ها گفته است که نمی خواهد فرزندانش در یک خانه پر امکانات مجلل زندگی کنند و بزرگ شوند. او دوست دارد فرزندانش راه و رسم درست زندگی کردن را یاد بگیرند. برای او بسیار مهم است که بچه هایش دارای ویژگی های محترم بودن، شکر گزار و فروتن باشند.

 

همچنین سعی کرده به آن ها بیاموزد که همه انسان های زندگی آن ها دوست داشتنی هستند. جالب است بدانید که جورجینا در یک مصاحبه گفته است که دوست دارد دو صفت برجسته از خود گذشتگی و صبوری را در بچه هایش ایجاد کند. همچنین جورجینا دارای این ویژگی های خوب می باشد و در تلاش است فرزندانش را نیز با آن ها آشنا کند.

 

3. فعالیت ها و زندگی کاری جورجینا

هم اکنون جورجینا فعالیت اصلی کنونی زندگی خود را تربیت فرزندانش می داند. مهم ترین اولویت او وقت گذراندن با فرزندانش می باشد. این ها به این معنا هستند که او مانند سابق به فعالیت های کاری و مدلینگ نمی پردازد. جورجینا در مصاحبه ای گفته است که به مراسم ها و فستیوال هایی دعوت می شود. که بسیاری از افراد حاضرند به هر قیمتی در آن ها شرکت کنند.

 

اما او گفته که در آنها شرکت نمیکند و اغلب دعوت ها را رد می نماید. زیرا فکر میکند که دلیل اصلی آرامش در خانه است و منبع آرامش او پیش بچه هایش می باشد. همچنین گفته است تنها مکانی که باعث آرامش و خوشبختی او می شود بودن در خانه و در کنار کریستین و بچه هایش می باشد. همچنین گفته است خانه یک جایگاه و مکان مادی نیست. بلکه جایی است که خانواده آدم در آن جا باشند.

 

این چهره بارها خانه اش را به عنوان پناهگاه و عبادتگاه خود معرفی میکند و برای خانه و خانواده اش ارزش و اهمیت زیادی قائل می شود. فعالیت های کاری او و تلاش برای پیشرفتش امروزه بسیار کمتر از سابق شده است. وی اصل زندگی خود را بر پایه خانواده اش بنا نهاده است و تنها سعی دارد در کنار خانواده اش پیشرفت کند.

 

علایق شخصی جورجینا رودریگز

در این مقاله ما در مورد آرزوها و اهداف کودکی جورجینا حرف زدیم. گفتیم که او به پرستاری، فروشندگی و همچنین مدلینگ علاقه دارد. علاوه بر این او در مواردی نیز گفته است که به مد و معماری نیز علاقه دارد. رفتن به مناطق تاریخی را بسیار دوست دارد و از دیدن کلیسا های باشکوه بسیار لذت می برد.

 

بیشتر بخوانید : کریستیانو رونالدو با چه کسانی رابطه داشته است؟ + عکس

 

جورجینا امروزه در مکان و موقعیت مکانی بسیار خوبی زندگی میکند. شرایط زندگی او به نوعی است که به راحتی می تواند به شهر های تاریخی و بنا های باشکوه سفر کند. او می تواند به شهر های میان کوه های آلپ و ونیز برود. همچنین به جاهای زیبایی مانند سوئیس و غیره سفر کند. جورجینا بار ها گفته است که از این موضوع احساس رضایت بسیاری می کند.

علایق شخصی جورجینا رودریگز

رودریگز گفته است که در این شهر ها هرگز احساس غریب بودن ندارد و فکر می کند در خانه خودش در حال قدم زدن است. همانطور که پیش تر گفته شد بیشترین فعالیت روزانه جورجینا وقت گذراندن و حمایت از خانواده اش می باشد. به ورزش کردن و سلامت انسان ها بسیار اهمیت می دهد. فعالیت های کاری و حرفه ای جورجینا امروز بسیار کاهش یافته است.

 

همچنین او فعالیت های خود را در شبکه های اجتماعی بسیار کم کرده است. جورجینا همیشه گفته است که نمی خواهد وقت زیادی برای پست کردن عکس ها و زندگی خود در شبکه های اجتماعی اختصاص دهد. در مصاحبه های زیادی گفته که عکس های ناگهانی خود را بیشتر دوست دارد و اغلب آن ها را در فضای مجازی پست می کند.