پارس ناز پورتال

ورزش برای چربی سوزی در فصل تابستان

ورزش برای چربی سوزی در فصل تابستان

ورزش برای چربی سوزی در فصل تابستان 

برای لاغر شدن در فصل تابستان می‌توانید سراغ ورزش هایي بروید که چربی سوزی خوبی دارند، برای شما پیشنهاد هاي مفیدی داریم. در ایام تابستان افراد زیادی به دنبال ورزش اکثر و کاهش چربی‌هاي بدن میباشند و حرکات و فعالیت‌هاي ورزشی وجود دارند که می توانیم با اضافه کردن آن ها به برنامه ورزش در تابستان چربی سوزی را به میزان زیادی افزایش دهیم.

 

پنج حرکت ورزشی که میتوانیم در تابستان انجام دهیم و چربی‌هاي بدن را بسوزانیم عبارتند از:

 

۱. طناب زدن:
طناب زدن یکی از برترین حرکات ورزشی برای سوزاندن چربی هست. ۱۵ ‌دقیقه طناب زدن می تواند به اندازه یک ساعت ورزش کالری سوزی داشته باشد.

 

۲. اسکات پرش:
امکانات پرش حرکت مفید برای روزهایی هست که ورزش در ناحیه پایین تنه و پا انجام می‌دهید. این حرکت به قدرتمند کردن عضلات ران، ساق و شکم کمک میکند. میتوانید در ست‌هاي ۱۵ تایی این حرکت را انجام دهید.

 

۳. حرکت موجی با طناب:
انجام حرکت موجی با طناب باعث افزایش قدرت و استقامت بدن می شود. سعی کنید در هر ست ۲۰ تا ۳۰ ثانیه این حرکت را انجام دهید. این حرکت آسان نیست ، اما انجام ۳۰ ثانیه‌اي آن نیز باعث سوزاندن چربی‌ها می شود.

 

۴. پرش اسکی:
 به گزارش پارس ناز این پرش شبیه حرکت اسکی بازان هست و با تمام توان انجام می شود. بهتر هست پنج ست ۴۰ ثانیه‌اي این حرکت را انجام دهید. این حرکت را در پایان جلسه ورزشی انجام دهید.

 

۵. حرکت چهار دست و پا:
این حرکت که شبیه حرکت خرس بر روی زمین هست. به افزایش تعادل و هماهنگی بدن کمک می کند. این حرکت ضربان قلب را نیز افزایش میدهد و باعث چربی سوزی میشود. در پنج ست و هر ست ۳۰ قدم این حرکت را انجام دهید.