پارس ناز پورتال

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید 

برترین خودروهاي آمریکایی را به شما معرفی میکنیم که از نامدارترین برندها میباشند و در تمام جهان شهرت و محبوبیت دارند.به تازگی شورولت توانست توسط کامارو ZL1 1LE 2018 رکورد 7 دقیقه و 16 ثانیه را به ثبت برساند به همین علت قصد داریم نگاهی به سریع‌ترین خودروهای آمریکایی در این پیست بیندازیم. زمان‌هاي اعلام شده در زیر توسط کمپانی‌هاي سازنده تایید شده‌اند.

 

7:12.13 دوج وایپر ACR 2010

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

وایپر یکی از برترین و محبوب‌ترین خودروهای کشور آمریکا در تاریخ محسوب می شود. این زمان در سال 2011 به دست آمد و هنوز هم برترین زمان ثبت شده توسط یک خودروی آمریکایی در جهنم سبز هست. همین حالا یک نسخه از وایپر ACR به کشور کشور آلمان سفر کرده تا مجددا خود را در این پیست آزمایش کند و ممکن هست پس از این زمان گیری، تغییراتی در این فهرست به وجود بیاید.

 

7:13.04 کامارو ZL1 1LE 2018

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

شاید در قبل کمتر کسی به فکر عملکرد خیره کننده برای کامارو در پیست بود اما کامارو ZL1 1LE 2018 اکنون از خودروهایی چون فراری 488، پورشه 911 GT3 و حتی پاگانی زوندا F کلاب اسپرت سریع‌تر هست. این کامارو 650 اسب بخار قدرت دارد اما علت اصلی عملکرد مفید در پیست، بهبودهای حاصل شده در بدنه و آیرودینامیک هست.

 

7:19.63 کوروت ZR1 2012

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

این زمان ثبت شده توسط C6 ZR1 توسط C7 ZR1 که در آینده‌اي نه عمده دور معرفی خواهد شد، تهدید میشود. گرچه اگر هم این اتفاق بیفتد، چیزی از ارزش‌هاي C6 ZR1 کم نخواهد شد چراکه اولین تلاش جدی از سوی کوروت برای ساخت یک خودروی بینظیر برای پیست بود که تجربه موفقت آمیزی را برای انها رقم زد.

 

7:22.68 کوروت Z06 2011

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

این نسخه از کوروت هم با تمرکز بر روی عملکرد برای پیست توسعه یافته و 100 اسب بخار قدرت بیشتری از ZR1 دارد اما 3 ثانیه زمان اکثر برای طی پیست نشان میدهد که قدرت موتور تنها مولفه لازم برای عملکرد مفید نیست. Z06 کندتر از وایپر هست اما همۀ وقت} به دلیل رانندگی راحت‌تر در شرایط گوناگون مورد ستایش شده هست و همین موضوع فروش بهتر آن را نسبت به وایپر توجیه می کند.

 

7:29.06 کامارو ZL1 2017

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

اگر به دنبال دانستن این بودید که پکیج 1LE دقیقا چه تفاوتی ایجاد میکند، این جا متوجه خواهید شد. تفاوت بین پکیج 1LE با ZL1 استاندارد در پیست نوربرگ‌رینگ تقریبا 13 ثانیه هست. گرچه این ماشین هنوز هم بسیار سریع هست و حتی مرسدس SLS AMG و آئودی R8 V10 پشت سر آن قرار می گیرند و پورشه کاررا GT هم زمان نسبتا مشابهی را کسب نموده.

 

7:37.4 کامارو Z/28 2014

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

کامارو Z/28 پس از بازگشت، بعنوان یکی از تواناترین کاماروهای تاریخ شناخته می‌شد. موتور 8 سیلندر به کار رفته در آن 500 اسب بخار قدرت ساخت می کند که با ترمزهای کربنی همراه شده هست. شاسی آن مورد بازبینی قرار گرفته و در مجموع یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ها را در پیست در اختیا میگذارد.

 

7:59 کادیلاک CTS-V 2009

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

کادیلاک مدتی بود که نگرانی‌هاي زیادی بابت عملکردش به وجود آورده بود و در مقابل دیگر کمپانی‌ها حرفی برای گفتن نداشت اما این رویه با معرفی CTS-V کاملا متحول شد و نسل دوم این اتومبیل با موتور 556 اسب بخاری توانست این زمان را در پیست نوربرگ‌رینگ ثبه ثبت برساند که یکی از برترین زمان‌ها برای سدان‌هاي لوکس بود.

 

7:59 شورولت کوروت 2005

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

هنگامی که پنجمین نسل از کوروت راهی بازار شد، بازی را برای خودروهای عملکردی آمریکایی دستخوش تغییرات بسیاری کرد و جنرال موتورز تبلیغات بسیاری را برای این ماشین مبنی بر زمان زیر هشت دقیقه در پیست نوربرگ‌رینگ انجام داد. در آن زمان کوروت در کنار سریع‌ترین خودروهای جهان قرار میگرفت و هنوز هم یکی از برترین عملکردها را در بین تمامی خودروهای آمریکایی دارد.

 

7:59 دوج وایپر SRT-10 2005

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

یکی دیگر از خودروهایی که توانسته زمانی کمتر از 8 دقیقه را در نوربرگ‌رینگ ثبت کند، وایپر 2005 هست. مثل کوروت، این وایپر هم تغییر به خصوصی برای عملکرد بهتر در پیست تجربه نکرده بود و فراهم سازی کننده نیروی آن هم یک موتور 10 سیلندر 505 اسب بخاری بود.

 

8:06.20 فورد فوکوس RS 2016

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

تنها محصول حاضر از کمپانی فورد در این فهرست فورد فوکوس RS هست که گرچه زمان به دست آمده برای آن رسمی نیست و توسط مجله آلمانی Sport Auto به دست آمده هست. این زمان برای یک هاچبک چهار چرخ متحرک زمان قابل توجهی هست که گرچه توسط هوندا سیویک تایپ R به شکا قابل ملاحظه‌اي ارتقا یافته هست.

 

اما سوالی پیش می آید مبنی بر این که چرا به جز فورد فوکوس که زمان آن هم رسمی نیست، نامی از کمپانی فورد در این فهرست به چشم نمی خورد؟ علت این هست که فورد علاقه چندانی به انتشار زمان‌هاي به دست آمده توسط محصولاتش در نوربرگ‌رینگ ندارد. حتی گاهی فورد این طور وانمود می کند که این چنین مسائلی اهمیت چندانی ندارد اما احتمالا کمتر کسی با این تفکر موافق هست.

 

اگر فورد دقت بیشتری به این مسئله داشت، قطعا چند مشابه از خودروهایش در این فهرست حاضر بودند. ویدئویی از موستانگ شلبی GT500 2014 منتشر شده که نشان می دهد این اتومبیل جهنم سبز را در 7:39.28 طی کرده هست. به علاوه شایعاتی مبنی بر زمان 7:32.19 برای موستانگ شلبی GT350R وجود دارد

 

 به گزارش پارس ناز که به ادعای منابع این زمان‌ها شایسته محصولات فورد هست. اگر هم به فور GT فکر می کنید باید بگوییم که شایعات در مورد آن عمده مورد تایید نیستند اما قطعا این ماشین در صورت حاضر شدن در پیست، نه تنها می تواند در این فهرست جای بگیرد، بلکه قادر هست مدعیان اصلی را هم به چالش بکشد.

پرشتاب ترین خودروهای آمریکایی را بشناسید

در حال حاضر وایپر برترین عملکرد را در بین خودروهای آمریکایی به ثبت رسانده که با مدعیان قدرتمندی در آینده روبه‌رو خواهد بود. نسل بعدی کوروت ZR1 یکی از آنهاست. به علاوه پیش بینی میشود که SGC 003 بتواند حتی به جرگه 6 دقیقه‌اي‌ها پا بگذارد.