پارس ناز پورتال

پشت پرده ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست از زبان خودش!

مجموعه : اخبار سینما
پشت پرده ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست از زبان خودش!

پشت پرده ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست

 

در این مطلب، پشت پرده ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست کـه زبان خود این بازیگر بیان شده را بررسی خواهیم کرد. چند سال پیش بود کـه خبر ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان رسانه اي شد. خانم کاویانی یکی از بازیگران معروف و زیبای کشورمان، چندی پیش صحبت هاي مفصلی درباره ازدواج خبرسازش داشت.

 

مریم کاویانی بازیگر شناخته شده ي سینما و تلویزیون شب گذشته مهمان جدید ترین قسمت از برنامه تلویزیونی «برمودا» با مجری گری کامران نجف زاده بود کـه از شبکه نسیم پخش می شود. صحبت هاي او در این برنامه درباره ي ازدواجش با رامین مهمانپرست، سیاستمدار ایرانی کـه بـه جدایی انجامید، مورد توجه قرار گرفته اسـت.

 

باید بگوییم، مریم کاویانی در این برنامه ازدواج بازیگران با سیاستمدارها را اشتباهی بزرگ خواند. او در اینباره گفت: «یک بازیگر نباید با یک سیاستمدار ازدواج کند. جنس روح و احساس بازیگرها و سیاستمدارها با هم فرق می کند.» او هچنین درباره ي دشواری هاي زندگی با سیاستمدارها گفت: «خانواده‌ هاي سیاستمدار‌ها محدود هستند.»

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مریم کاویانی و همسرش + حواشی و مصاحبه + عکس های مریم کاویانی

 

ماجرای ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست

مریم کاویانی کـه از ازدواج اول خود پسری متولد سال ۱۳۷۶ دارد، درسال ۹۷ برای دومین بار با رامین مهمانپرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد. این دومین ازدواج مهمانپرست هم بود. همسر اول او درسال ۹۶ بر اثر سرطان از دنیا رفته بود.

پشت پرده ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست 

این ازدواج کـه از معدود وصلت هاي صورت گرفته میان چهره هاي هنری و سیاسی در ایران محسوب می شد بسیار مورد توجه قرار گرفت. اما درسال ۱۴۰۰ شایعاتی درباره ي جدایی این زوج مطرح شد. ماجرا از یک پست اینستاگرامی خانم بازیگر آغاز شد.

ماجرای ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست

مریم کاویانی کـه درسال ۱۴۰۰بـه کرونا مبتلا شده بود، در اواسط شهریورماه آن سال با انتشار ویدئویی در اینستاگرام تجربه ي ابتلای خود بـه کرونا رابا مخاطبانش در بین گذاشت. کاویانی در بخشی از صحبت هاي خود گفت خوشبختانه چون تنها زندگی می‌کرد بی اطلاعی او از بیماری اش موجب درگیری بقیه ي اعضای خانواده اش نشد.

 

این گفته ي کاویانی تردیدهایی را درباره ي زندگی مشترک او با رامین مهمانپرست بـه وجود آورد. علاوه بر این، کاویانی تمامی عکس هاي دو نفره ي خود با رامین مهمانپرست را از صفحه ي اینستاگرامش حذف کرده بود. در آن زمان هیچ یک از این دو نفر واکنشی بـه شایعات نشان دادند تا این کـه رامین مهمانپرست بالاخره خبر جدایی اش از مریم کاویانی را تأیید کرد.

 

علت طلاق مریم کاویانی و رامین مهمانپرست

مهمانپرست در این گفتگو درباره ي علت جدایی شان گفت: شرایط کاری او و دنیای سیاست با شرایط کاری همسرش بسیار متفاوت بود. محدودیت هاي زیادی برای مریم کاویانی ایجاد کرده بود کـه دیگر برای او قابل تحمل نبود. در آن گفت‌وگو بـه مهمانپرست گفته شد کـه بعضی معتقدند مریم کاویانی از ترس آنکه بـه سرنوشت میترا استاد دچار شود، از او طلاق گرفت.

علت طلاق مریم کاویانی و رامین مهمانپرست

اما ایشان در پاسخ گفت داستان او و مریم کاویانی با داستان محمدعلی نجفی و همسر دومش کاملاً متفاوت بود. چرا کـه نجفی همسر داشت و ارتباط او با میترا استاد بـه صورت عقد موقت و پنهانی بود. ولی ازدواج مهمانپرست و کاویانی رسمی و علنی بود. مهمانپرست گفت زندگی مشترک او و کاویانی تنها ۲ سال بـه طول انجامید.

 

هم چنین، وقتی از او سؤال شد کـه آیا زندگی خوبی داشتند، در پاسخ گفت اگر خوب بود ادامه پیدا می‌کرد. او در توضیح پاسخ خود گفت تحمیل محدودیت هایي برخلاف فرهنگ و اعتقادتان بخود باعث نارضایتی درونی می شود. آقای مهمانپرست درباره ي نحوه ي آشنایی او و مریم کاویانی گفت: آشنایی انها با یک دیگر بـه پیش از مرگ همسر مهمانپرست بازمی گشت.

 

بیشتر بخوانید: ماجرای ازدواج امیرمحمد زند با یک جادوگر چیست؟

 

واکنش مریم کاویانی به صحبت های رامین مهمانپرست

درواقع، انها از قبل با یک دیگر معاشرت خانوادگی داشتند. آقای مهمانپرست در پاسخ بـه این سؤال کـه آیا او و کاویانی در اینستاگرام یک دیگر را آنفالو کرده اند، گفت او اصلاً کسی را در فضای مجازی فالو نمیکند. هم چنین مهمانپرست درباره ي مهریه ي مریم کاویانی گفت ۳ دنگ از یک آپارتمان بنام کاویانی بود. ولی او بـه صورت توافقی مهریه اش را بخشید.

واکنش مریم کاویانی به صحبت های رامین مهمانپرست

اما پس از انتشار این گفتگو مریم کاویانی در پستی اینستاگرامی نوشت: جایگاه اجتماعی برایم مسئولیت اخلاقی ایجاد کرده و میکند، و مـن را موظف کرده اسـت بـه رعایت شأن خود، خانواده و طرفداران عزیزم… یقیناً بـه این دلیل اسـت کـه می بخشم، می گذرم و سکوت اختیار میکنم. این آرامش درونی ام پش از طوفان، ناملایمتی ها و قضاوت ها را مدیون تربیت والدینم هستم. شریف بودن پاداش دارد.

 

بیوگرافی مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون

مریم کاویانی متولد ۱ تیر ماه ۱۳۴۹ در اهواز و بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. او در اهواز ودر یک خانواده‌ي شمالی متولد شده اسـت. این چهره همراه با خانواده‌اش تا سن ده سالگی در اهواز زندگی می‌کرده اسـت. پس ازآن خانواده‌اش برای ادامه زندگی بـه شهر بابل میروند. تا سن سی سالگی مریم، در بابل ساکن بودند تا این کـه درسال ۱۳۹۷ بـه تهران می آیند و اکنون نیز در تهران ساکن هستند.

 

خانم مریم کاویانی مدرک کارشناسی ارشد پرستاری دارد. پدرش کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادرش خانه دار و هردو اهل بابل مازندران هستند. کاویانی یک برادر کوچک تر از خود دارد. او از خانواده‌اش میگوید: هیچ چیزی جای دعای خیر پدر و مادر را نمیگیرد. همیشه باید کاری کنیم کـه این دعا بدرقه راه‌مان باشد، آن‌ها برای مـن دعا کردند و با فعالیت هنری مـن مخالفت نکردند.

عکس مریم کاویانی و رامین مهمانپرست

خانواده ام، مرا در این مسیر مورد تشویق قرار دادند کـه خیلی در موفقیتم تأثیرگذار بود. زمانی کـه می بینم پدر و مادرم از حرفه مـن راضی هستند، با انگیزه و تمایل بیشتری فعالیت خودم را ادامه می دهم. بـه نظرم رضایت پدر و مادر در هر قدمی مهم و اساسی اسـت. او از ازدواج اول خود یک فرزند پسر متولد سال ۱۳۷۶ دارد.

 

خانم مریم کاویانی پس از جدایی از همسر اولش با رامین مهمان پرست، «سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان» ازدواج میکند. رامین مهمان پرست متولد تیر ۱۳۳۹ در تهران و فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA اسـت. این زوج درسال ۱۳۹۹ از یک دیگر جدا شده اند.

 

بیشتر بخوانید: جدایی یکتا ناصر از همسرش منوچهر هادی + عکس

 

مریم کاویانی چگونه به شهرت رسید؟

نکته جالبی کـه در بیوگرافی مریم کاویانی میتوان بـه آن اشاره کرد، این اسـت کـه وی میگوید در ابتدا هیچ علاقه‌اي بـه بازیگری نداشته اسـت. حتی در بین بازیگران فقط با هدیه تهرانی، محمدرضا متواضع و افسانه بایگان آشنا بوده اسـت. تا این کـه روزی نادر مقدس «کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه کننده ایرانی» با خانم کاویانی در بیمارستان مهرداد آشنا میشود.

جدایی مریم کاویانی و رامین مهمانپرست

او سپس از ایشان دعوت می کند تا در پشت صحنه فیلم رویای جوانی برای آشنایی با کار حضور پیدا کند. سپس آقای مقدس بـه او میگوید کـه چهره خوبی برای بازیگری دارد. اینگونه شد کـه خانم کاویانی با لباس سفید در نقش یک خانم پزشک، بازی در سینما رابا فیلم رویای جوانی درسال ۱۳۸۱ تجربه کرد. پس ازآن با بازی در فیلم سینمایی اسپاگتی در هشت دقیقه بـه شهرت و محبوبیت رسید.

 

خانم مریم کاویانی درباره شهرت می گوید: شهرت یک پدیده و اتفاق ترسناک میباشد و باید ازآن ترسید. مـن عقیده دارم فواید شهرت کمتر از ضررهایش اسـت. اگر ظرفیت نداشته باشید شـما را زمین‌گیر خواهد کرد. با این وجود رسیدن بـه شهرت و محبوبیت ماندنی اسـت. برای همین مـن هم سعی میکنم بـه این جایگاه برسم، اما واقعا نمی دانم تا چـه حد موفق خواهم شد.

 

پیج اصلی مریم کاویانی در اینستاگرام

maryam_kavyani@