پارس ناز پورتال

پیشنهاد کرم پودر برای انواع پوست ها

پیشنهاد کرم پودر برای انواع پوست ها

پیشنهاد کرم پودر برای انواع پوست ها 

کرم پودر یکی از اقلام ثابت آرایشی و زیبایی خانم ها است و هرکسی با توجه به نوع و رنگ پوست خود یک نوع کردم پودر را گزینش می کند. همه خانم ها می دانند که کرم پودر یا همان فونداسیون ستون لوازم آرایشی است. بنابراین باید کرمی که مناسب پوستتان است را انتخاب کنید نه هر کرمی از هر مارکی که دوست دارید.

 

تنوع زیادی در کرم پودرها وجود دارد اما نکته مهمی که باید هنگام انتخاب آن در نظر بگیرید نوع پوستتان است. نگاهی به راهنمای مختصر زیر بیندازیم تا بتوانیم کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنیم.

پیشنهاد کرم پودر برای انواع پوست هاپوست نرمال
جورجیو آرمانی مائسترو
شاید نرمال بودن در زندگی واقعی کمی کسل کننده باشد اما در زیبایی و آرایش کاملا بر عکس است. این پوست ها کرمی می خواهند که پوشانندگی بالایی نداشته باشد تا بتوانند پوست طبیعی خود را با کمی درخشندگی نشان دهند.
پیشنهاد کرم پودر برای انواع پوست هاپوست چرب
مایبلین فیت می مت
پوست های چرب معمولا براق تر از آن چیزی که می خواهیم نشان می دهد و کرم چرب این براقیت را بیشتر می کند. این کرم پوست را متعادل می کند. نه براقیت طبیعی پوست را می گیرد و نه به آن براقیت بیشتری اضافه می کند.
پیشنهاد کرم پودر برای انواع پوست هاپوست ترکیبی
نیکس: استی مت بات نات فلت
آیا پوست شما از نوعی است که نمی توانید تصمیم بگیرید چه کرمی برای آن مناسب است؟ دو انتخاب می توانید داشته باشید: کرمی که پوشانندگی بالایی ندارد انتخاب کنید تا همان قسمت های خشک صورت را بپوشاند و هم قسمت های چرب را صاف کند. کرم های فاقد روغن و سرشار از مواد معدنی و رطوبت رسان نیز مناسب هستند.
پیشنهاد کرم پودر برای انواع پوست هاپوست خشک
اورئال پاریس اینفلیبل
پوست شما تشنه است و برای رفع خشکی پوست باید کرم پودرهایی که فرمول رطوبت رسان دارند انتخاب کنید.
پیشنهاد کرم پودر برای انواع پوست هاضد پیری
لنکوم
برای کسانی که علاقه به استفاده کرم های ضد پیری دارند پودر دشمن پوستشان است.زیرا پودر لا به لای چین و چروک های صورت می نشیند و آن ها را عمیق تر می کند. بنابراین باید کرم پودرهای مایع با پوشانندگی کم استفاده کنید تا چین و چرو ک ها را کمتر نشان دهد.
پیشنهاد کرم پودر برای انواع پوست هاپوست آکنه ای
درما بلند
برای پوست های آکنه ای استفاده از کرمهای بدون روغن واجب است. بعضی از این کرم ها حاوی سالیسیلیک اسید هستند که جوش های سر سیاه را از بین می برند اما مهم پوشاندگی کرم است که قرمزی پوست و جوش ها را بپوشاند.

 

سایت بدونیم