پارس ناز پورتال

چگونه سبک طراحی داخلی مدرن در خانه و محل کارمان ایجاد کنیم؟

چگونه سبک طراحی داخلی مدرن در خانه و محل کارمان ایجاد کنیم؟

در طول سال‌ها، ما در مورد سبک‌های مختلف زیادی در طراحی داخلی بحث کرده‌ایم. ما می‌دانیم که از کجا با سبک‌های سنتی کلاسیک شروع شد، سپس تم‌های روستایی را در بر گرفت و فراتر از طراحی مدرن ویکتوریایی، مدرن، ژاپنی و اسکاندیناویایی اواسط قرن تکامل یافت.

 

با گذشت زمان، همانطور که نژاد بشر با پیشرفت به سمت مدرنیسم تکامل یافت، سلیقه آن‌ها نیز افزایش یافت و نیاز روزافزونی به ترکیب سبک‌های مدرن‌تر طراحی داخلی پیدا کردند. در حال حاضر سبک‌های مدرن طراحی داخلی همه گیر هستند. همه می‌خواهند دکوراسیون خانه‌شان نه تنها منعکس‌کننده سلیقه شخصی آن‌ها باشد، بلکه عملکرد را نیز بهبود بخشد.

 

از این رو، در این مطلب در مورد گرایش‌های نوآورانه طراحی داخلی مدرن که معمولا به عنوان طراحی داخلی معاصر نامیده می‌شود، بحث خواهیم کرد، بنابراین شما می‌توانید بهترین سبک‌های طراحی را که متناسب با حساسیت‌های خود است، انتخاب کنید.

 

1.موضوع خود را انتخاب کنید

 

چگونه سبک طراحی داخلی مدرن در خانه و محل کارمان ایجاد کنیم؟

البته، این یک تم مدرن است که شما انتخاب کرده‌اید اما ما در مورد موضوع طراحی گسترده صحبت می‌کنیم.همانطور که اشاره کردیم، یک طراحی داخلی مدرن را می‌توان با تمام گرایش‌های طراحی دیگر نیز ترکیب کرد. اگر خانه‌ای با سبک ایرانی دارید، می‌توانید آن را به یک خانه ایرانی مدرن تبدیل کنید.

 

اگر تم ویکتوریایی یا اواسط قرن دارید، می‌توانید آن را به یک تم مدرن میانه قرن تبدیل کنید. اگر طراحی خانه‌های روستایی را دوست دارید، می‌توانید از دکوراسیون مدرن برای طراحی خانه‌های روستایی مدرن استفاده کنید. اگر فضای داخلی اسکاندیناویایی دارید، می‌توانید با تلاش بسیار کمی آن را به مینیمالیسم مدرن تغییر دهید.

 

بنابراین موضوعی را انتخاب کنید که با حساسیت‌های شما جذاب باشد. نیازی به گفتن نیست، شما می‌توانید گرایش‌های طراحی داخلی مدرن را به طور کامل تلقین کنید، اما در صورت تمایل می‌توانید آن را با هر سبک مضمون دیگری ترکیب کنید.

 

2.برای پلان های طبقه مدرن انتخاب کنید

 

خانه‌های معاصر معمولا دارای پلان‌های باز برای فضای نشیمن هستند. یک فضای آشپزی با برنامه ریزی باز با یک جزیره آشپزخانه می‌تواند در اتاق ناهارخوری ترکیب شود. اگر خانه بزرگی دارید، می‌توانید محل قرارگیری مبلمان خود را خالی کنید یا فضای باز را احیا کنید تا میز ناهارخوری را در محیط آشپزخانه بگنجانید.

 

فضای آشپزخانه و ناهارخوری می‌تواند بیشتر به اتاق نشیمن مدرن گسترش یابد. معمولا طرح‌های اتاق نشیمن به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شوند که کاناپه مشرف به منطقه سرگرمی با تلویزیون و صندلی است که مکالمه را راحت‌تر می‌کند.

 

این کار در اتاق نشیمن که به منطقه پخت و پز نیز متصل است، به خوبی جواب می‌دهد. در طول مهمانی‌های مفصل یا مهمانی‌های خانگی، می‌توانید در حین پختن یک غذای لذیذ با مهمانان خود ارتباط برقرار کنید.

 

پلان‌های طبقه باز راه حل‌های نوآورانه‌ای برای فضاهای کوچک هستند که محصولات دکوراتیو تمایل دارند بخش عمده‌ای از دکوراسیون شما را به خود اختصاص دهند. پس خرید شمع گزینه مناسبی برای دکوراسیون مدرن است.

 

3.پالت رنگ ایده آل را انتخاب کنید

 

چگونه سبک طراحی داخلی مدرن در خانه و محل کارمان ایجاد کنیم؟

به طور معمول، یک طراحی خانه مدرن از رنگ‌های خنثی برای افزایش حس عملکرد استفاده می‌کند. می‌توانید از رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری یا بژ برای دیوارها و بیشتر مبلمان خود استفاده کنید.

 

از آنجایی که این سایه‌های تک رنگ باعث می‌شود فضا کسل‌کننده باشد، می‌توانید به دکوراسیون خانه خود رنگ‌هایی اضافه کنید.همچنین پالت رنگ شما می‌تواند با عناصر منحصر به فردی مانند پرده‌ها، گلدان دکوری؛ مبلمان‌تان و سایر وسایل دکوری هماهنگ شود.

 

4.کفپوش مدرن را انتخاب کنید

 

مدرن‌ترین طراحی خانه شامل کفپوش کاشی یا مرمر با خطوط تمیز و سطوح صاف است. کفپوش جایی نیست که بخواهید بافت زیادی اضافه کنید زیرا می‌تواند خطرناک باشد. رنگ‌های خنثی را برای کاشی‌های خود انتخاب کنید و مطمئن شوید که آن‌ها مکمل پالت رنگ خانه شما هستند.

 

همچنین شما می‌توانید کفپوش‌های چوبی را انتخاب کنید، اما مطمئن شوید که پوشش روی چوب صاف است و با مبلمان، ساعت دیواری مدرن؛ کابینت و موارد دیگر ترکیب می‌شود. در نهایت، اگر می‌خواهید کمی به ایده‌های طراحی خانه خود اضافه کنید، می‌توانید کفپوش مدرن را نیز انتخاب کنید.

 

سخن پایانی

 

اگر خانه زیبای خود را بازسازی می‌کنید و از عامل انتقالی می‌ترسید، سبک مورد علاقه خود را در یک خانه مدرن بگنجانید. از آنجایی که طراحی داخلی معاصر اساسا عناصر کاربردی را اضافه می‌کند، می‌توانید با طراح داخلی خود بنشینید و کاری انجام دهید که فضای زندگی شما را بهینه کند و در عین حال راحتی‌های دنج خود را حفظ کنید.

 

برای اضافه کردن سبک مدرن نیاز به محصولات دکوراتیو دارید. فروشگاه جویا مدرن‌ترین محصولات دکوراتیو را ارائه می‌دهد. همچنین این فروشگاه امکان خرید هدایای سازمانی را برای شرکت‌ها فراهم کرده است.