پارس ناز پورتال

خواننده معروف زن در آخرین روز سال 2015 درگذشت +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
خواننده معروف زن در آخرین روز سال 2015 درگذشت +عکس

خواننده معروف زن در آخرین روز سال 2015 درگذشت

 

آخرین روز سال 2015 مصادف شد با اخرین روز زندگی ناتالی کول خواننده سرشناس آمریکایی. وی در بیمارستانی در شهر لس انجلس ،تنها یک شب مانده به آغاز سال نو میلادی2016 درگذشت. او هنگام مرگ 65 سال داشته است.این خواننده برنده‌ی جایزه گرمی دختر نت کینگ‌ کول پیانیست جاز و خواننده سرشناس آمریکایی بوده است.

 

خواننده معروف زن در آخرین روز سال 2015 درگذشت +عکس

این خواننده مشهور قبلا از هپاتیت و مشکلات کلیوی رنج میبرد .ناتالی کول اخیرا به دلیل بیماری چند برنامه از جمله‌ اجرای خود در شب کریسمس را لغو کرده بود و در حال مداوا و استراحت بود. او در گذشته با مشکلات مواد مخدر و بیماری هپاتیت مبارزه می‌کرده است و یک بار نیز در سال 2009 تحت عمل جراحی پیوند کلیه قرار گرفته بود.

 

ناتالی تحت تاثیر پدرش و با الهام از کارهای او از سن 11 سالگی وارد عرصه موسیقی شده بود، هر چند که مدت زمانی کوتاه پس از آن در سال 1965 و درحالی که تنها 15 سال داشت پدرش را از دست داد. او فعالیت هنری خود را به عنوان خواننده‌ی سبک آر اند بی آغاز کرد، اما کم کم به سمت موسیقی پاپ و جاز کشیده شد.

 

شایان ذکر است بزرگترین موفقیت دوران کاری او با انتشار آلبوم«فراموش‌نشدنی…باعشق» در سال 1991 به دست آمده بود. او در این آلبوم برخی از آهنگ‌های پدرش را بازخوانی کرد و از این طریق یاد او را گرامی داشت.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

واکنش هنرمندان به درگذشت خواننده محبوب ایرانی

 

خواننده سرشناس ترکیه درگذشت! + عکس

 

خواننده معروف زن در سن ۴۸ سالگی درگذشت + عکس

 

تسلیت امیر تتلو برای درگذشت بزرگ مرد فوتبال ایران هادی نوروزی