پارس ناز پورتال

دستگیری 17 زن و مرد در پارتی شبانه

مجموعه : مجله خبری روز
دستگیری 17 زن و مرد  در پارتی شبانه
دستگیری 17 زن و مرد در حالت غیر طبیعی در پارتی شبانه..
 

مأموران با وارد شدن به محل ۹ مرد و ۸ زن را که بیشتر آن ها حال طبیعی نداشتند دستگیر کردند این در حالی است که در بازرسی به عمل آمده از محل تعدادی آلات و ادوات موسیقی زنده و تعدادی بطری آغشته به مشروبات الکلی کشف شد.
خراسان: ۱۷ زن و مرد که اقدام به برگزاری پارتی مختلط در شهرستان طرقبه شاندیز خراسان رضوی کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه صبح ۲۵ تیر ماه، مأموران فرماندهی انتظامی طرقبه شاندیز در پی اطلاع به دست آمده مبنی بر برگزاری مجلس پارتی، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

بر اساس این گزارش مأموران با وارد شدن به محل ۹ مرد و ۸ زن را که بیشتر آن ها حال طبیعی نداشتند دستگیر کردند این در حالی است که در بازرسی به عمل آمده از محل تعدادی آلات و ادوات موسیقی زنده و تعدادی بطری آغشته به مشروبات الکلی کشف شد.

پلیس ۹ دستگاه خودروی متهمان را توقیف و به پارکینگ منتقل کرد.در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه سلاح ۱۱ تیر، یک تیغه خشاب حاوی ۶ تیر فشنگ مربوطه و لاشه یک رأس قوچ کوهی و یک قبضه سلاح کمرشکن شکاری همراه ۲ تیر فشنگ مربوطه کشف و راننده را دستگیر کردند.

خبردیگر این که فرمانده انتظامی مشهد دیروز گفت: ۶۴ سارق، زورگیر و معتاد طی ۲۴ ساعت و در ادامه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند.

 اجرای سه حکم اعدام در شیراز..(تصاویر) (16-)
باز هم بدحجابی در دانشگاه آزاد..(تصاویر)
توطئه شوم یک زن برای مدیر عامل میلیونر
جنازه‌ای ادمی زیر اتوبوس..(عکس)
حمله 4 دزد به زن تنها در تهران..!
صادرات شتر به كشورهای حاشیه خلیج فارس..(تصاویر)
جنایتی هولناک در تبریز بخاطر رابطه با خواهر..!
کشف 160 بسته مواد مخدر از جسد زنی 53 ساله..!
آشنایی با موشکهای ضدکشتی ایران..(تصاویر)