پارس ناز پورتال

تجاوز و قتل دختران همجنس باز آفریقایی + عکس

تجاوز و قتل دختران همجنس باز آفریقایی + عکس

با گذشت دو سال از مرگ «یودی سیملین»، دولت هنوز اقدامی بر علیه این جنایت وحشیانه و تجاوز علنی صورت نداده است.متخصصین می گویند در حال حاضر هر یک هفته 10 زن توسط گروهی که ادعا دارند همجنس گرایی را درمان خواهند کرد مورد تجاوز قرار می گیرند.حمله ها معمولا با چنان وحشی گری صورت می گیرد که این زنان یا از وحشت و یا از صدمات جسمی به حال مرگ می افتند.

 

زوکیسوا گاسا همچنان با خود می جنگد تا خاطره ی شب هولناکی را که پس از مورد تجاوز واقع شدن قصد خودکشی داشت فراموش کند با یکی از دوستانش در شهرستان «خایلتیشا»، ۲۵ مایلی کیپ تاون نوشیدنی خوردند. پس از آن این دختر 20 ساله برای مخاطبین برنامه ی «قصه های ناگفته ی جهان» از شبکه ی سی ان ان می گوید که چطور مردی با رفتار دوستانه از او برای بیرون رفتن دعوت کرده است.

تجاوز و قتل دختران همجنس باز آفریقایی + عکس

او می گوید: «به این مرد گفتم هم جنس باز هستم و با مردها قرار نمی گذارم»

 

او گفت: «می فهمم، دوستان زیادی دارم که هم جنس باز هستند و این قضیه از نظر من مشکلی ندارد»

 

دروغ می گفت.

 

پس از آن وقتی به خانه ی یکی از دوستان او رفتند این مرد به زوکیسوا حمله کرد.

 

او گفت: «می دانی، من از هم جنس بازها متنفرم. به تو نشان خواهم داد که مرد نیستی و نمی توانی مثل یک مرد رفتار کنی»

 

زوکیسوا به شهرستان خایلتیشا نزدیک کیپ تاون رفت چون تصور می کرد مردم آنجا کمتر متعصب هستند

 

«سعی کردم برایش توضیح بدهم ادعا نمی کنم مرد هستم و هرگز چنین خواسته ای نداشته ام. من فقط هم جنسگرا هستم»

 

او گفت: «به تو نشان خواهم داد که من مرد هستم و از تو قدرتمند ترم»

 

به او تجاوز کرد و پس از آن وی را روی ریل قطاری در نزدیکی خانه ی دوستش رها نمود.قطار به 100 متری او رسیده بود که یک رهگذر او را کنار کشید و جانش را نجات داد.یودی سیمالن یک ستاره ی فوتبال و فعال جنبش همجنس گرایی بود و برای اولین جام جهانی فوتبال زنان در ۲۰۱۰ آماده می شد که به قتل رسید.به او تجاوز کردند، کتکش زدند و با چاقو او را قتل رساندند. جنازه ی نیمه عریانش را در پارکی واقع در حوالی ژوهانسبورگ یافتند.

تجاوز و قتل دختران همجنس باز آفریقایی + عکس

هیچ قسمتی از بدنش سالم نمانده بود، حتی به ساق پاهایش چاقو زده بودند.این دختر به عنوان یک بازیکن حرفه ای فوتبال و هم جنس گرایی که از ابراز این مسئله کوچکترین ابایی نداشت شناخته میشد.
سرانجام چهار مرد تصمیم به قتل او گرفتند.یکی از آنها به جرم انجام قتل و تجاوز به ۳۲ سال زندان محکوم شد. دومین مرد که به جز قتل و تجاوز سابقه ی دزدی هم داشت به ۳۵ سال زندان محکوم گردید و این اولین پرونده ی تجاوز تادیب کننده بود.

 

زوکیسوا نزد پلیس رفت، تجاوز را گزارش کرد و از آنها خواست مهاجمین را بیابند.متجاوز پیدا شد اما پس از بازپرسی آزادش کردند. ۱۸ ماه گذشت و خبری از مجازات کیفری نبود.این دختر که به شدت با ریزش اشکهایش می جنگید ادامه داد:«خودم او را پیدا می کنم و می کشم. پلیس او را دستگیر نکرد اما اگر او را به قتل برسانم حتما مرا دستگیر خواهند کرد. خودم را آماده کرده ام که برای کشتن او تمام عمرم را در زندان بگذرانم