پارس ناز پورتال

چند افراد مشهور جهان که زیباترین اندام را داشتند (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
چند افراد مشهور جهان که زیباترین اندام را داشتند (عکس)
اگر شما هم جزو کسانی هستید که می خواهند اندامی متناسب و بدنی قوی داشته باشند ممکن است از خودتان بپرسید چه کسانی در این زمینه از دیگران موفق ترند؟به گزارش پارس ناز مجله سلامتی مردان 10 مرد مشهور را معرفی کرده است که از بیشترین تناسب اندام برخوردار هستند.
 
مایکل فلپس : شناگر 27 ساله که تا به حال موفق به دریافت 18 مدال طلای المپیک شده است و در مجموع با کسب 22 مدال در سه دوره المپیک رکوردی جاودانه از خود به جای گذاشت.
 

بازیگر و  استاد ورزش های رزمی، بروس لی یکی از پروپاقرص ترین طرفداران تمرین های تناسب اندام (شامل ورزش های قدرتی، استقامتی و انعطاف پذیری)بود. متدهای او هنوز در برنامه هایی مانندInsanity استفاده می شوند.
 
 
آرنولد شوارتزنگر : همیشه یک سیاستمدار نبوده است. او ورزشکاری بزرگ و یکی از پرافتخارترین قهرمانان بدنسازی جهان است.
 
 
جک لالن : را خیلی ها “پدر تناسب اندام” می دانند. او دهه ها از عمر خود را صرف ارتقای تغذیه سالم و ورزش کرد و سرانجام در سن 96 سالگی درگذشت.
 
 
هرشل واکر : بازیکن لیگ برتر فوتبال آمریکایی حتی بعد از آنکه از فوتبال بازنشسته شد ورزش را ترک نکرد. از آن زمان به بعد واکر در رشته هنرهای رزمی فعالیت می کند.
 

جیم تورپ : در بازی های المپیک 1912 شرکت کرد. تخصص او ورزش های پنجگانه و دو و میدانی بود  و در 8 مسابقه از 15 مسابقه مقام اول را به دست آورد.به گزارش پارس ناز تورپ سپس در رشته های بیس بال و فوتبال آمریکایی به فعالیت خود ادامه داد.
 
 
کریستین رونالدو : فوتبالیست پرتغالی در سال 2008 موفق شد عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص دهد. او با سرعت خارق العاده خود هر مدافعی را پشت سر می گذارد و حمله های سریع و قدرتمند او هر تیمی را می ترساند.
 
 
لانس آرمسترانگ : شاید جنجالی ترین موردی باشد که نامش در فهرست مجله سلامت مردان به چاپ رسیده است. او که 7 بار عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری فرانسه را به خود اختصاص داد، سال ها متهم به دوپینگ بود.
 
 
مانی پاکوایو را : یکی از بهترین بوکسورهای جهان می دانند، او اولین بوکسوری بود که موفق به دریافت 7 عنوان جهانی در 7 وزن مختلف شد.
 
 
بجورن داهلای : اسکی باز نروژی تا به حال 12 مدال المپیک گرفته است که 8 تای آنها مدال طلا بوده است. او در سال 1999 بازنشسته شد.
 
چند افراد مشهور جهان که زیباترین اندام را داشتند (عکس)