پارس ناز پورتال

آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)

آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)

آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)

آخرین تصاویر و اخبار بازیگران و ستاره های مشهور در شبکه های اجتماعی را می توانید در مجموعه زیر مشاهده کنید و لذت ببرید.بدون حرف اضافه میرویم سراغ عکس های امروز که اکثراً تحت تاثیر روز جهانی عشاق یعنی “ولنتاین” است.

 

ولی متاسفانه ترلان پروانه این روز را با روز جهانی حمایت از گربه سانان در معرض انقراض اشتباه گرفته است.
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)امید حاجیلی به اتفاق برادر و برادرزاده اش در پشت صحنه کنسرت شب گذشته خود در تهران.
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)هانیه غلامی غول مرحله آخرِ خرس ها را کادو گرفته است. مبارکش باشد! 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)آرزوی سلامتی داریم برای رضا حسین زاده، گوینده ی خوشروی اخبار صدا و سیما که چند وقتی است بدون هیچ دلیلی ممنوع الکار شده است. اتفاقی رایج در رسانه ملی. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)چقدر بعد از اجرا ها شبیه مادرت می شوی مهراوه جان. یک لحظه فکر کردیم خانم حاجیان است.
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)متاسفانه محسن افشانی روز جهانی عشق ورزی را به رسمیت نشناخت و باعث شد هزاران خرس صورتی در معرض گرفته شدن و یا داده شدن، فعلا به حالت تعلیق دربیایند. آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)خدا را بخاطر نعمت های بی شمارش شاکریم. عجب زمستان پر برفی داشتیم، از خوشحالی کشاورزان عزیز بسیار خوشحالیم.
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)ای جان! آرزو محقق کُنِ عمو کیه؟!
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)معذرت خواهی اینستاگرامیِ سارا خادم الشریعه بابت حذف زودهنگام اش از مسابقات جهانی. عیبی یوخ، عیبی یوخ. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)زمان میبرد تا مهرداد میناوند به دمای پیش از دربی بازگردد. باید صبور باشیم.  
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)عاطفه نوری و ماجرای کودکانی که در سال هایی که نباید، کودکی کردند و نکردند.  
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)خواش میکنم مُد نشو! 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)صادق گودرزی و خط و نشانی که پیش از شروع جام جهانی کشتی کشید. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)پست محبت آمیز علی شادمان در ثنای خواهرش. آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)سلفی عاطفه رضوی و دخترش سبا خانم، با شعری که پدر جان (حسین پاکدل) زحمت سرودن آن را کشیده اند.  
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)زهره حمیدی هم ولنتاین را اینگونه تبریک گفت. راستش خانم حمیدی کسی از شما انتظار تبریک گفتن نداشت، ولی خب باز هم ممنون! 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)احترام برومند به تماشای اجرای دخترش رفته بود که در پایان این عکس را در کنار هم گرفتند. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)وقتی باخبر میشوی که سیامک انصاری از برنامه کنسرت جدیدت مطلع شده. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)آزاده نامداری هم اینگونه این روز را تبریک گفت. نهایت تلاشش را هم برای توجیه غربزده نبودن اش کرده است.  آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)زحمت کشیدی ماهایا جان! اثر شگفت انگیزی است، بفرست به موزه هنرهای معاصر. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)الهام حمیدی که این روز ها در آلمان است، تحت تئثیر جو قرار گرفته و به خیال اینکه آنجلا مرکلی، اوبامایی، کسی است، با یک پیام ویدئویی این روز را به همه تبریک گفته. کمی آرام باش الهام جان! 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)بهترین عکس برای تبریک این روز، با اختلاف متعلق به عمو اسدالله یکتاست :)) 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)تبریک محمد بحرانی به استاد کیهان کلهر بابت افتخاری که در گرمی به دست آورده است. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)گویا سینگِلی به هادی کاظمی فشار آورده است. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)همان سینگل بودن خوب است، بیا! این هم عاقبت متاهل شدن! 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)– کی از همه گولاخ تره؟!

+ (پاسخ در تصویر)آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)باران کوثری در اکران مردمی فیلم “هفت ماهگی” با حامد بهداد ارتباط تصویری برقرار کرد تا مرزهای خلاقیت و نو آوری در دنیای چهره ها را جابجا کند. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)امروز تولد رویا جان نونهالی، بازیگر و کارگردان کاربلد سینما، تلویزیون و تئاتر است. تبریک بی پایان به رویای عزیز. امیدواریم سال های خوبی پیش رو داشته باشد.
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)آرام جعفری با این عکس سورپرایز همسر عزیزش در این روز را به نمایش گذاشت. آرام جان چهار تا شمع و دو عدد بادکنک که دیگر پست گذاشتن ندارد!
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)وقتی نمیخواهی با واقعیت و وزن جدیدت کنار بیایی و اصرار داری که مدیوم بپوشی. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)سلفی عالیِ داش سحر قریشی، بدون نیاز به هیچ توضیحی!
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)مرتضی پورعلی گنجی ولنتاین را به مادرش تبریک گفت تا متفاوت عمل کرده باشد. مرتضی جان روز مادر و روز عشق را برای همین جدا کرده اند که در روزی جدا و در حد و اندازه مقام مادر از وی تقدیر شود و در تبریک شریک نداشته باشد. الکی ولنتاین را نپیچان! 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)سلفی سام درخشانی و کاوه سماک باشی در کنار سایر همکاران در اتاق گریم یک پروژه ی جدید که بدون هیچ تردیدی میتوان مطمئن بود که یک پروژه ی تلویزیونی است.  
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)سلفی خاطره حاتمی با گریم نمایشی که گویا زمان اجرای آن از دست مسئولین در رفته است و تمام بشو نیست! در کنار استاد بهزاد فراهانی و همسر عزیزش و آن دو عدد خوشحال در بک گراند تصویر.
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)سلفی عزیزان در اکران خصوصی فیلم “ماحی” ساخته داوود خیام که شب گذشته در پردیس کوروش برگزار شد. مهران احمدی، آنا نعمتی، آقای کارگردان و همکار عزیزشان. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)هستی خانم مهدوی هستند، لیدر جدید باشگاه دپورتیوو لاکرونیا.
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)تصویری تلخ و دردناک حضور استاد مسعود کیمیایی در یک مجتمع قضایی، در پی شکایت منصور لشکری قوچانی، تهیه کننده فیلم “قاتل اهلی”. چه میتوان گفت. هیچ ریش سفیدی نبود که کار به اینجا نکشد؟!
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)احمد جان، داداچ، درد و دل ها را اشتباه رساندی! دوره ایشان تمام شده و مسئولیت اجرایی ندارند.
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)سروش رفیعی هم روز عشق را به مادر عزیزش تبریک گفت. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)اما سعید عرب این کار را نکرد و ولنتاین را به همسر عزیزش تبریک گفت. عشقشان پایدار. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)والنیتن؟! ساناز جان یک باره میگفتی والنتینو روسی* کار را تمام میکردی! در ثانی آن یکی هم سپندارمذگان است نه اسپندمزدگان! خانم سماواتی شما بیا و کلاً پست نگذار! قبول؟ *موتورسوار نامی ایتالیایی که به احتما زیاد نامش را در اخبار ورزشی شنیده اید.
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)امید حاجیلی در کنار دوستش که شباهت عجیبی به صابر ابر دارد. یکی دو بار بغض کند خودِ صابر میشود! 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)آخِیییش… بالاخره زَد! با تشکر از دیوونگیِ به موقعی که داشتی.
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)وقتی در یکی از عکس ها خوب می افتی و دل تو دلت نیست تا شب در اینستا آپلودش کنی! 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)رسول یونان شاعر خوب کشورمان بازیگر شده! او با این پست از حضورش در فیلم “فلامینگوی شماره 13” خبر داد. همه این این ها تقصیر شمس لنگرودی است که پای اهالی شعر و ادب را به سینما باز کرد. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)الناز شاکردوست، شب گذشته در اکران خصوصی فیلم سینمایی “مبارک” ساخته محمدرضا نجفی. فیلمی که گزینه ای خوب برای تماشای کودکان در بین فیلم های اکثراً مثبت 27 سالِ سینمای ایران است. مطلب امروز هم به پایان رسید. ممنون از اینکه در این روزهای بیسوژگی همراه ما هستید. تا فردا، یا حق. 
آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)

 

مطالب مرتبط :

تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)

آخرین عکس بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (209)

اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی هفته (207)

اخبار جدید هنرمندان و سوژه های خبری از بازیگران (206)

اخبار ستاره و بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (205)