پارس ناز پورتال

استفاده از دارچین برای زیبایی به دستور دکتر اوز

استفاده از دارچین برای زیبایی به دستور دکتر اوز

استفاده از دارچین برای زیبایی به دستور دکتر اوز 

دارچین بـه عنوان یکی از گیاهان دارویی بسیار پرکاربرد در آشپزی و درمان شمار زیادی از مریضی ها کاربرد دارد, امروز در این مقاله بـه خواص دارچین برای زیبایی می‌پردازیم. دارچین یکی از ادویه های قدیمی هست که در سراسر دنیا بـه عنوان مزه دهنده بهره گیری می‌شود , این ادویه تبِ گرمی دارد و چای آن سرشار از خواص درمانی هست.استفاده از دارچین برای زیبایی به دستور دکتر اوز

مبارزه با عفونت
دارچین بـه دلیل خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریای که دارد عفونت های موجود در واژینال حلق را درمان می کند بـه همین منظور دارچین را بـه رژیم خوراکی تان بیفزایید.

 

تسکین دل درد
دارچین حاوی موادی بـه اسم کاتئچین هست که دل درد را آرام می کند قرن هاست که دارچین بـه عنوان داروی گیاهی برای درمان دشواری های گوارشی حالت تهوع و گاز معده بهره گیری میشود دارچین را با عسل ترکیب و میل کنید.

 

ازبین بردن عفونت های ویروسی
بـه دلیل خاصیتِ ضد ویروسی که دارچین دارد در برابر سرماخوردگی و عفونت حیرت آور عمل می کند صبح ها اندکی دارچین بـه قهوه اضافه و بنوشید.

 

بازرسی دیابت
عدم کنترل دیابت موجب مریضی هایي میشو داز بیمارهای کلیوی گرفته تا از دست دادن دست و پا فلاوین موجود در دارچین سطح قندخون راتنظیم می کند دارچین را بـه چای اضافه کنید و بنوشید و قندخون را چک کنید

استفاده از دارچین برای زیبایی به دستور دکتر اوز

پزشک اوز اظهار کرده هست ماسک دارچین و عسل برای درمان لک های پوستی حيرت آور عمل می کند هر دو این مواد خاصیت آنتی باکتریایی و ضد التهابی دارد و با آکنه مبارزه می کند هرروز این ماسک را روی صورت بمالید تو پوست پاک‌سازی شود.

 

برای تهیه این ماسک :
1 و 1/2 قاشق چای خوری دارچین را با یک قاشق چای خوری عسل ترکیب کنید.
ماسک یک دست حاضر شده را روی پوست صورت بمالید و بعد از 30 دقیقه بشویید.

 

از میان بردن عفونت های مثانه
اگر از عفونت و درد مثانه هم رنج میبرید دارچین بـه روند درمان شما کمک می کند بـه همین منظور دارچین را در غذا اکثر مصرف کنید.

 

بهبود حافظه
همانگونه که روانشناسان امروزه بیان کرده اند دارچین تاثیر مثبتی روی حافظه و از اختلالات عصبی پیشگیری می کند و باعث میشود صبح ها متمرکز و هوشیار باشید.

 

کاهش وزن
دارچین فند خون را تنظیم می کند و باعِث میشود درطولانی مدت احساسِ سیری کنیدو کمتر غذا بخورید بـه همین علت آن را بـه ماست یا چیزهایی دیگر که دوست دارید اضافه کنید.