پارس ناز پورتال

با کمترین بودجه شیک و گران باشید

با کمترین بودجه شیک و گران باشید

آیا برای پوشیدن لباس و ست کردن لباس‌های خود با مشکل مواجه هستید؟ آیا توان خرید لباس‌های روز و گران قیمت را ندارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است ما به شما می‌گوییم که نگران نباشید. این فهرست به شما کمک می‌کند تا با بودجه‌ای کم همیشه شیک و گران به نظر برسید.

 

زیرا چه پول داشته باشید چه نداشته باشید، احتمالا ترجیح می‌دهید که بخش مهمی از پول خود را سرمایه گذاری کنید و شاهد رشد پول خود باشید. خوشبختانه، برای شیک به نظر رسیدن نیازی به هزینه کردن بالا ندارید.

 

چند راه شیک بودن با بودجه اندک

 

در زیر چندین راه وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا با بودجه کم، گران قیمت بپوشید. از این نکات می‌توانید برای انتخاب روزانه لباس‌های خود کمک بگیرید و هنگام خرید نیز آنها را به خاطر بسپارید.

 

1- از رنگ‌های خنثی استفاده کنید

 

حتما در کمد لباس شما جایی برای رنگ‌های تند وجود دارد. اما وقتی نوبت به ظاهر باکلاس و شیک می‌رسد، پوشیدن لباس‌های خنثی یکی از بهترین راه‌ها برای شیک بودن با بودجه کم است. بنابراین، رنگ‌های طوسی، خاکستری، دودی و رنگ‌های دسته کرم، بژ و شیری، نقره‌ای، پلاتینی، کرومی و شنی را در لباس‌هایتان انتخاب کنید. نکته محوری در مورد رنگ‌های خنثی این است که رنگ‌های خنثی از مد نمی‌افتند.

 

2- کاملا مشکی بپوشید

 

مشکی هم جز رنگ‌های خنثی محسوب می‌شود و علاوه بر این جز رنگ‌هایی است که همیشه مد است و هیچ گاه تکراری نمی‌شود. استفاده از تیپ تماما مشکی شما را کشیده کرده و پایه‌ای عالی برای هر لباسی است. اگر دوست دارید ریسک کنید، می‌توانید مشکی را با ترکیب لباس‌های رنگارنگ مانند رنگ قرمز نیز همراه کنید.

 

3- روی بی‌انتها سرمایه گذاری کنید

 

قطعات کلاسیک و همه کاره بخرید که به این زودی‌ها از مد نمی‌افتند. به عنوان نمونه وقتی برای خرید بیرون رفتید، پول خود را پس انداز کنید و یک شلوار جین عالی تهیه کنید که برای چند سال ماندگاری داشته باشد نه اینکه به دنبال هر چیزی که در حال حاضر مد است بروید. و شاید وقت آن رسیده باشد که با اینفلوئنسرهای شیک زندگی که ممکن است شما را هم از هم جدا کنند، جدا شوید!

 

4- لباس‌هایی بپوشید که به خوبی تناسب داشته باشند

 

یکی دیگر از راه‌های گران‌قیمت این است که مطمئن شوید لباس‌هایی می‌پوشید که به خوبی اندام شما مناسب است. ابتدا، قطعاتی را انتخاب کنید که شکل شما را صاف می کنند و به خوبی دوخته شده‌اند. سپس، قبل از خرید هر چیزی، سبک‌های مختلف را امتحان کنید تا بهترین مورد را پیدا کنید.

 

5- مراقب لباس‌هایتان باشید

 

مراقبت از لباس‌ها، شامل اطمینان از این است که آنها تازه اتو شده یا حداقل چروک نشده باشند و مطمئن شوید که توصیه‌های شستشو را بررسی و دنبال می‌کنید، مخصوصاً برای پارچه‌هایی مانند ابریشم، پشم یا ترمه.

 

همچنین بهترین کار این است که بیشتر لباس‌ها را خشک کنید زیرا خشک‌کن‌ها پارچه را می‌شکنند، که باعث جمع شدن و فرسودگی آن می‌شود و اگر تعداد زیادی پیراهن دکمه دار می پوشید، به ناحیه یقه توجه کنید زیرا ممکن است با آرایش یا لوسیون‌ها لکه دار شود. بنابراین، می توانید بلافاصله پس از پوشیدن آنها را بشویید یا خیس کنید.

 

6- لباس‌های ساختار یافته را انتخاب کنید

 

همه ما دوست داریم راحت باشیم و تمایل داریم این کار را با لباس‌های بزرگ انجام دهیم. با این حال، لباس‌های شلخته به راحتی می‌توانند شما را با این همه پارچه اضافی غرق کنند، که در نهایت می‌تواند حالت ضخیم و بی‌شکل داشته باشد. انتخاب لباس های ساختار یافته به جای شلخته راه دیگری برای گران به نظر رسیدن با بودجه است.

 

لباس ساختارمند به معنای لباس ناخوشایند و تنگ نیست. بلکه به مواردی اشاره دارد که حتی زمانی که شما آنها را نمی پوشید، شکل دارند، مانند کت، شلوار جین، یا لباس ساختار یافته. آنها به حفظ یک نسبت متعادل برای اکثر انواع بدن کمک می کنند.

با کمترین بودجه شیک و گران باشید

7- به جنس پارچه‌ها توجه کنید

 

پارچه‌ای که برای ساخت یک تکه لباس استفاده می شود نیز نشان دهنده کیفیت آن است. و برخی از پارچه‌ها ظاهر و احساسی لوکس‌تر از بقیه دارند. بهتر است روی پارچه‌های طبیعی مانند پنبه، ابریشم، تنسلپشم و کتان سرمایه گذاری کنید.

 

مواد طبیعی همچنین پایدار و بادوام هستند که این موضوع باعث می‌شود لباس‌ها دوام بیشتری داشته باشند و نسبت به بودجه شما بهتر باشند. گاهی بهتر است تا روی جنس لباس خود سرمایه گذاری کنید تا سال ها برای شما کار کند. حتی اگر بودجه کافی ندارید باز هم ارزش این را دارد که با استفاده از تسهیلات خرید قسطی کالا تا چند سال لباس شیک و با کیفیتی داشته باشید.

 

8- از جزئیات آزار دهنده در لباس جین خود اجتناب کنید

 

اگر می‌خواهید ظاهری «بسیار گران قیمت» داشته باشید، معمولاً باید از جین‌های ساده و بدون اکسسوری یا هر جزئیات آزاردهنده استفاده کنید. جین مشکی احتمالاً ساده ترین گزینه برای این استایل است.

 

9- آرایش خود را ساده نگه دارید

 

موضوعی دیگری که چندان با نوع و سبک لباس شما مرتبط نیست اما در شیک به نظر رسیدن شما تاثیر زیادی دارد، سبک آرایش است. اغلب اوقات، آرایش ساده باعث می‌شود که شما شیک‌تر و گران‌تر به نظر برسید. علاوه بر این، محصولات زیبایی ممکن است پرهزینه باشند، بنابراین ساده نگه داشتن آرایش روزمره راهی آسان برای کاهش بودجه شما است. در ضمن آرایش کمتر برای پوست شما هم مفید است و کمتر وقت شما را می‌گیرد.

 

نکته پایانی

در کنار مواردی که به آنها اشاره شد و البته می‌توان موارد بیشتری هم اضافه کرد جای یک نکته محوری خالیست و آن اینکه همیشه لباس‌های خود را از جاهای معتبر و مطمئن خریداری کنید. البته در حال حاضر بیشتر خریدها اینترنتی شده است و ممکن است این موضوع اهمیت بیشتری داشته باشد، زیرا ممکن است آنچه که در عکس می‌بینید با واقعیت فاصله زیادی داشته باشد.

 

با این حال خرید اینترنتی از بسیاری جهات نیز مزایای خاص خود را دارد، از جمله آنکه خرید با آن راحت است و نیاز به هزینه‌های اضافی مانند هزینه تاکسی و… نیست، چنانچه شما می‌توانید با خرید یک بسته اینترنتی ساعتی ایرانسل و اتصال به سایت یا شبکه مورد نظر، خرید خود را انجام دهید.

 

از طرفی این نوع خرید چندان وقت‌گیر نیست. با این حال در خرید اینترنتی نیز تمام مسائل امنتی را در نظر بگیرید و تا با خیالی راحت خریدی را انجام دهید که ضمن هزینه کم، با آن شیک و گران به نظر برسید.